Jump to content

קובי תל אביב

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

611 profile views
  1. מישהו יודע האם מותר להכניס ליציע מצלמות מקצועיות ולהשתמש בהן? (השימוש הוא לא למטרות רווח, סתם תמונות לכיף)
  2. למי ששאל לגבי היריבה הבאה, ממה שראיתי בכמה מילים: ספרטק טרנבה מסלובקיה, סיימו את הליגה בעונה הקודמת במקום ה 3. יש להם עבר אירופי ובליגה (מתקופת צ'כוסלובקיה) די עשיר כולל הגעה לשלבים מאוחרים של תחרויות אירופיות. יש להם איצטדיון מודרני של 19,000 מקומות. לפי טרנספר מרקט השווי של הקבוצה 8 מיליון אירו (אל מול 18 מיליון שלנו, אבל עם 10 שחקנים פחות בסגל).
  3. מגיגול קצר, קוראים לה לי רוזן, והיא הבת של ברק וורד רוזן, הבעלים של חברת קנדה ישראל... עכשיו ברור?
  4. אז זה לא הראשון :-) כנראה שהזיכרון מתעתע בי ממרום גילי חחח הייתי גם בגמר הגביע של 93\94 בתור ילד בן 13 שבדיוק חגג בר מצווה (והבן שלי, בן 12 אוטוטו מגיע איתי היום עם אותה החולצה שאני לבשתי במשחק).
  5. החתול הצהוב - אני אישית התחלתי לראות משחקים בעונת 93/4 (המשחק ראשון שנכחתי באיצטדיון היה הדרבי שהפסדנו 4-2), אז מעניין אותי במיוחד כל מה שהיה לפניי (ובמיוחד בשנות ה 80). הייתי שמח אם יכולת לספר קצת על ההוויי בקהל בשנות השמונים (ואם העניינים השתנו בין שנים לשנים לפרט גם). כמות קהל במשחקי בית (יודע שהיו אז הבדלים ענקיים בין משחקי עונה למשחקים רגילים). קהל חוץ, עידוד, ארגון אוהדים, התנגשויות עם קהלים אחרים, סיפורים מעניינים וכו'.
  6. מכתב מביך, לא נכנס אפילו לנכון או לא נכון כי זה לא רלוונטי
  7. החתול הצהוב - אני אישית התחלתי לראות משחקים בעונת 93/4 (המשחק ראשון שנכחתי באיצטדיון היה הדרבי שהפסדנו 4-2), אז מעניין אותי במיוחד כל מה שהיה לפניי (ובמיוחד בשנות ה 80). הייתי שמח אם יכולת לספר קצת על ההוויי בקהל בשנות השמונים (ואם העניינים השתנו בין שנים לשנים לפרט גם). כמות קהל במשחקי בית (יודע שהיו אז הבדלים ענקיים בין משחקי עונה למשחקים רגילים). קהל חוץ, עידוד, ארגון אוהדים, התנגשויות עם קהלים אחרים, סיפורים מעניינים וכו'.
  8. אני חידשתי את הפוראבר (למרות שלא מכרו מנויים) כמחווה למועדון ותמיכה קטנה ברגעים קשים כשקיימת אי בהירות וההכנסות נפגעות. אני לא נוסע ליותר מידי משחקי חוץ, אבל הייתי בכמה בשנה שעברה ועדיין כתוב לי רק 5 נקודות קאשבק. משהו ממש הזוי שם. בכל מקרה אני לא קיבלתי מסרון, אז אין דרבי :-(
  9. תודה, חשבתי שזאת הזדמנות טובה לקחת את הילד... הוא במקרה גם היה במשחק האחרון עם קהל נגד נתניה והוא מאוד רוצה לבוא שוב
  10. מישהו יודע כמה מחמירים עם כניסת ילדים (ממה שהיה בקריית שמונה)? אם אני רוצה לקחת בן 12 איתי למשחק, יתנו לו להיכנס?
  11. שני שחקנים חצי מפורסמים (לא יודע אם כבר היה): דורון בן-דייוויד (הרצל מפאודה, משחק במנאייק, משחק אפילו בקומדיה כאוהד של בני יהודה) יניב סוויסה (משחק בקופה ראשית את ניסים הקצב)
  12. בהמשך לשיפוט הרע - גם הפנדל שהובקע בדקה ה 95 לא היה חוקי כי השחקנים של סכנין נכנסו לרחבה לפניי שהשחקן שלהם בעט בכדור. לדעתי אם זה היה באמצע המשחק השער היה נפסל והיו פוסקים לבעיטה חוזרת ולא היו ככה "מוותרים להם".
  13. אני אהבתי את החולצות של השנתיים האחרונות, לדעתי הן יפות ומוצלחות, אבל זה עדיין לא "זה". אם תראו את החולצות ששיחקנו איתן (כל הגרסאות) בשנת 93-97 תראו חולצות ברמה אחרת לגמרי שלא ראינו שוב עד היום. לדעתי דווקא שילוב של צהוב, כחול, ולבן (כמו בחולצת הגביע נגד חיפה ב 93), יוכל לייצר חולצה מאוד מיוחדת. בנוסף הגרסה המשודרגת של ה"בוקה" מלמעלה יכולה להיות אחל'ה של חולצת חוץ (הרבה יותר יפה מהחולצה של השנה שלא מובן לי למה כל כך התלהבו ממנה).
  14. איך לא הכנסת את הפרק עם טל בן חיים (המוח) בפודיום? יצא מכביסט בטירוף! https://hapodium.podbean.com/e/טל-בןחייםעל-השיקוםמכבי-הפ/ ציון 3, יוני נמרודי אוהד שרוף של מכבי תל אביב (חלק מפאנל שמורכב מאוהדים של: בית"ר, חיפה, ב"ש, בני יהודה)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.