Jump to content

true yellow

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

  1. אין בעיה בטדי לקנות נוער. אף פעם לא בודקים
  2. יש הערכה מתי יהיה משחק הבית מול חיפה? שבת/ראשון/שני?
  3. לצערי לא אוכל להגיע (חתונה של חבר). אם מישהו רוצה לקבל הזדמנות לקנות 2 כרטיסים עם המנויים שלי במכירה המוקדמת (ולאפשר לי לקבל ניקוד חוץ) מוזמנים ליצור קשר.
  4. מהמסיבת עיתונאים היום: הרוטציה: “אני תמיד רוצה להרכיב את ה-11 הכי טובים באותו רגע נתון. אם וידאר קיארטנסון יחלים ויהיה כשיר לשבת, הוא ישחק. אני עדיין לא יודע. בני יהודה ומכבי פתח תקווה שונות, גם אני שונה ממי שהייתי אתמול. עבדנו לאורך השבוע ועדיין עלינו להשתפר. חשוב לנו לשחק לפי הפילוסופיה שלנו”.
  5. כתבה מוואלה השוער הסרבי של מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ' בן ה-21, נמצא בישראל כבר שנה וחצי. הוא הגיע לצהובים בקול תרועה רמה, ומאז משמש כשוער הראשון של הקבוצה. ראיקוביץ', אשר נחשב לאחד השוערים הכי מבטיחים בעולם כיום, כבר הביע בעבר את רצונו להתקדם ולאחת הליגות הגדולות באירופה, כשגם היום (חמישי) הוא עשה זאת בראיון שהעניק לאחד האתרים הגדולים בסרביה. "אני חושב שיוני יהיה הזמן האידיאלי בשבילי לעזוב", אמר ראיקוביץ'. "נראה לי שזה יהיה הזמן המתאים ביותר לשנות אווירה ולהתקדם. אני נהנה בישראל מאוד. טוב לי. אנחנו נאבקים על התואר ואני משחק באופן קבוע בליגה. גם באירופה הייתי השוער הראשון במועדון כל כך גדול כמו מכבי תל אביב". ראיקוביץ' נשאל על הניצחון של קבוצתו על הפועל באר שבע: "הצלחנו לצמק את ההפרש ממנה לחמש נקודות. יש לנו עוד שני מפגשים מולה מכיוון שבישראל נהוגה שיטת פלייאוף. לשמחתי, לא הייתה לי כמעט עבודה במשחק מולה. לא אשקר ואגיד שכיכבתי".
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.