Jump to content

Macc Abi

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,202 profile views
  1. חס וחלילה אח יקר . אאחל להם כל כשלון ספורטיבי שקיים שלא ינצחו משחק לעולם אבל דבר כזה, רק לשונאים שלנו אני מאחל. עם כל השנאה והתחרות הספורטיבית מדובר באחים שלנו , שלא יקרה להם שום דבר רע שלא במסגרת הספורט. אוהדים שלהם נלחמו איתי גב אל גב , טיפה פרספקטיבה.
  2. כן זאת ההרגשה לצערי. הרי קין לא יפוטר אלא אם כן תהיה קטסטרופה כמו הפסדים ברצף לנתניה וב"ש מה שכנראה לא יקרה. מקסימום הפסד אחד משניהם, סביר להניח שגם ננצח אחת מהן ויגידו זהו נגמר הנה יצאנו לדרך חדשה. לא באמת נצא לדרך חדשה, אבל תיכף המשחקים בקונפרנס שלא יעיפו מאמן בזמן כזה והופ נכנסנו לפלייאוף, אנחנו כנראה עדיין נהיה במרחק סביר של 5-6 נקודות מחיפה ויגידו בפלייאוף כולן מפסידות נקודות ויש עוד 2 משחקים מולם והכל תלוי בנוי בפועל ובלה בלה בלה .. כן גם העונה הזו לפח.
  3. מול קבוצות איכותיות יותר מאיתנו נצטרך לדעת לשחק מבוקר וטקטי. לא ראיתי מרובי קין לבינתיים משחק טקטי בכל הקשור לפן ההגנתי. משחק הגנה זה דבר קבוצתי, לא עניין אינדיבידואלי של בלם כזה או מגן אחר, ועד כה לא הבחנתי בשיפור כלשהוא במשחק ההגנה שלנו מתחילת העונה. לא רק אתמול זה קרה, אפילו קבוצות כמו סכנין אשדוד וריינה הביכו אותנו בגלל טעויות של משחק הגנה בסיסי. כבר תקופה שאנו סוחבים איתנו ליקויים בסיסיים בפן הטקטי של המשחק, אם זו עמידה מזעזעת במצבים הנייחים, שמירה לקויה על שחקני יריב ברחבה, משחק לחץ לא מתואם ועוד. אני מאוד מקווה שיש מישהו בצוות שתפקידו לעבוד על משחק ההגנה ואם לא אז דחוף להביא אחד כזה כי ככה אי אפשר להצליח לאורך זמן אפילו בליגת העל הכושלת שלנו.
  4. מנסה לחשוב רגע אולי מזווית טיפה שונה. הוא הגיע אחרי כמעט עונה מלאה שהוא משחק בונצואלה כולל הקמפיין בגולד קאפ האמריקאי, בהחלט אינטנסיבי . לכן מעבר להתאקלמות הבסיסית הצוות גם נותנים לו קצת הפוגה כי בכל זאת אנחנו בתחילת העונה. נכון מדובר בשוער ואין לו מאמץ פיזי כמו שחקן שדה, אבל בכל זאת אולי זו הסיבה ? במיוחד כי כרגע יש לנו את משפתי בשער וסך הכל הוא בסדר גמור.
  5. ודאי שהכי חשוב זה הנצחון מול פ"ת ולא הייתי משנה שום דבר אם הייתי חושב שזה יפגע במשחק ובשטף של הקבוצה. בעיניי זה שינוי מינורי ואסטרטגי שבשום אופן לא אמור להפחית מהיכולת שלנו כדי לשחק טוב ולנצח . לכן גם ציינתי אפשרות שאם לא מההתחלה אז לכל הפחות לקראת השליש האחרון, בתקווה שעד אז נהיה עם יתרון משמעותי מספיק בשביל לנסות דברים..
  6. דווקא הפעם הייתי מנסה משהו שונה . עד עכשיו התמודדנו מול יריבות שאיך שלא נהפוך את זה היו נחותות מאיתנו. יש לנו בעוד שבוע משחק מול גנט שלראשונה לפחות על הנייר טובה יותר מאיתנו. לכן הייתי מנסה לשנות ומעבה את מרכז הקישור בקשר דפנסיבי יותר דוגמת גולסה או שחר , ומריץ את לוקאסן עם סאבוריט כי הוא פיזי ומהיר הרבה יותר מביטון ונצטרך אותו כמה שיותר חד מול גיפט אורבן האימתני. סוג של ניסוי כלים לפני המשחק עצמו אם לא מההתחלה אז לכל הפחות ב20-30 דקות האחרונות של המשחק, זה יכול להיות מאוד משמעותי להמשך.
  7. מה עם משחק ההגנה שלנו ? עובדים על זה ? רובי ? מישהו מהצוות ? כי בינתיים לא נראה גרף שיפור כל שהוא מתחילת העונה..
  8. מילא אלמוג ומזרחי עוד אפשר להבין שהם רוצים לשחק ובינתיים זה לא תופס אז יש כאן הדדיות, אבל פיבן וגלזר זה מבאס נורא. אז נכון לא כל הזמן תשחקו ותהיו באנקרים אבל אתם מכביסטים, תשארו ותלחמו. זה שחקנים שגדלו פה, שלקחו כאן אליפויות כשחקנים מובילים, מקווה שלפחות כמועדון אנחנו נלחמנו ועשינו את הכל כדי להשאיר שחקנים כאלו אצלינו. תמוה מאוד אם לא. מבאס נורא..
  9. כנעאן שחקן מעולה שיכול להתפתח עוד יותר תחת איביץ. מכבי חייבת להלחם שהוא יהיה כאן ולא בחיפה/ב"ש. אמנם חווה פציעות אבל עדיין צעיר, מוכשר ומנוסה . הוא שווה את ההימור. אני רק מקווה שדודו דהאן כבר לא הסוכן שלו כי זו כבר בעייה אחרת..
  10. זה אייל סגל, בסוף זה עניין של כסף. אם תשים לו את הסכומים שהיית מוכן לשים על קאלולו אני לא רואה אותו מסרב, השאלה אם מכבי רוצה.
  11. לא אשקר. איפה שהוא בפנים זה מציק לי מאוד שהם פעם שלישית בליגת האלופות לפנינו..
  12. דעתי על סאגת דסה - " טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ" שיהיה לו בהצלחה, הוא יזדקק לזה ..
  13. הפוזיציה היחידה שדבר כזה יכול להיות ברור לך, זה רק אם אתה העט שחתם על החוזים.
  14. איזה מביך. זה מתאים יותר לקבוצה מעבר לכביש לא למכבי..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.