Jump to content

אלמדון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אלמדון

  1. בוודאי שזה משנה. להבדיל, ואשתמש בדוגמא קיצונית רק ולשם ההבהרה של הדברים ולא בשביל השוואה חלילה, יש הבדל וזה משנה כאשר המשטרה/הצבא מטיל עוצר על כפר ערבי עוין שיוצאים ממנו מחבלים כדרך קבע בשביל להגן עליך, לעומת אם היה מטיל עוצר על כפר ידידותי רק כי זה כפר ערבי. גם במקרה הזה הוחלט להקשות עם הקהל של הפועל כי הם קיצוניים ביותר(ובכדי להגן עליך, כן?). ואגב בשונה מהקהל הרחב כמו שלנו ושל בית״ר שציינת, במקרה של אוהדי הפועל אנחנו בקושי רואים את הקהל הרחב יוצא נגד האולטראס שלו כאשר זה מתפרע.
  2. מי שגורם נזק לקהל הספורט וגורם לכך שאי אפשר להביא ילדים למגרש אלו אותם אוהדים שמגיעים למשחק ומחוללים שירים על שמעון, רגב, שורה, מדליקים אבוקות באולם סגור עד כדי חנק ומאחלים לנו את הקללות הקשות ביותר בעולם. והתעלמתי ממעשי האלימות הפיזיים שיש וממה שהכינו לנו לקראת הדרבי לפי תפיסת המשטרה. הם הרוויחו ביושר את היחס של המשטרה כלפיהם והסולידריות שלנו איתם מגעילה אותי ברמות שקשה לתאר. איכס.
  3. נשמע בסדר גמור, גם אם היה משחק היום הוא היה מגיע.הוא קצת פגוע ומבוהל ממה שקרה, אבל זה חיזק את נחישותו , והחום ואהבה שהוא מקבל מהקהל שלנו ביממה האחרונה מאוד מחזקת אותו.
  4. תודה אח.מקווה שבכל סיטואציה שלא תצוץ - אם הוא לא בביתר הוא חוזר אלינו. מקווה שזה כתוב בהסכם, אם ללוזון מותר אז גם לנו.
  5. חלילה, רק שהיה 20 שניות לסיום וכדור שלנו חגגתי.
  6. בכל ריבאונד התקפה של צסקא מתבצעות לפחות 2-3 עבירות על השחקנים שלנו בנסיון הריבאונד.
  7. לא מבין את האין בושה של השופטים לשרוק על "עבירה" לטובת צסקא, שנייה אחרי (ולפני) שהם לא שורקים על אותו דבר בול לטובתנו.
  8. הכי טוב בארץ כרגע, והכי טוב שהיה בארץ מאז סוזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.