Jump to content

מיטשל

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by מיטשל

  1. מוידאר התכוונתי שהוא יכול יותר להשפיע על שטף המשחק, ברור שוידאר יותר סקורר. אבל מתחיל להימאס הקטע הזה שהוא לא נוגע בכדור כל המשחק זה מוגזם. בלקמן לדעתי אוברייטד ומוגבל מאוד...
  2. אין לו ביטחון. איך שחקן יראה משהו כשהוא עולה ל10 דקות בשביל לשמור על תוצאה? בהפועל הוא נתן מספרים אדירים. מתלהבים לי מוראן ואז'ובל כאן, שוינפלד פי אלף יותר טוב מהם והוא הוכיח את זה בכל פעם שקיבל הזדמנויות
  3. מה הניבו ההגבהות שלו? כלום. וזה כשהיו לו 3 חלוצים שרבצו במרכז ההגנה של רעננה + עוד אופציות מסירה. די הוא לא שחקן. המספרים שלו העונה מדהימים ביחס לשחקן שהוא באמת העונה ואני אתן לו קרדיט על זה אבל זה המקסימום שלו.
  4. לא צריך להגזים גם היום מיליון הזדמנויות שפשוט לא נכנסו משלמים עליו שכר לימוד ידענו למה אנחנו נכנסים כשהוא הגיע
  5. לא מבין את ההתעללות של ג'ורדי בו, לדעתי שחקן יותר טוב בהרבה מבלקמן ובטח מוידאר שנמצא בתקופה הזאת של החודש שהוא לא נוגע בכדור. הראה מחויבות כששיחק ומהפעמים היחידות שפתח גם כבש בחצי גמר בעונה שעברה, למה לא להביא לו צ'אנס? לדעתי יעזוב אותנו בקיץ לאיזה בית"ר ויכבוש 20 גולים.. וראן לדוגמה לא יותר טוב ממנו. חבל.
  6. חלאס כבר חלאססס הרגת אותנו. כל כך לא מדויק, לא חכם ומבוהל עם הכדור. זוועת עולם לפחות דסה חזר וזה אומר שהוא יחזור לקצה הספסל איפה שהוא צריך להיות. אסור להמשיך איתו בעונה הבאה. עדיף להחזיר את גולדברג ולהחתים זר.
  7. חלששש כל כך חלששששששש עדיף לתת לריקן לרוץ כמגן וקאניוק בקישור עד שדסה יחזור. אי אפשר לראות אותו כבר.
  8. דוידזאדה מזעזע כואב לראות אותו קניקובסקי הגמד עושה לו קרקס וטוב המשחק הזה של באטוקיו, אסור שהוא ישאר אחרי הקיץ, המשחקים האחרונים שלו בלבלו קצת את האוהדים שלנו
  9. נגד רעננה נראה לי זה היה לפני המשחק נגדנו בטרנר הם כובשים די בקלות, הבעיה שלהם במשחקי חוץ
  10. באר שבע מאבדים נקודות חותם על זה, תורג'מן בנה קבוצה מעולה באשדוד והם עשו חיזוק טוב בינואר. גם בית"ר לדעתי יאבדו נקודות. אשקלון מגיעים עם הסכין בין השיניים חובה לנצח את עכו. חובה.
  11. לפתוח עם ריקן שמאלי וקניוק בקישור, נצטרך את זה מול האוטובוס של עכו...
  12. היה מת להיות חן עזרא, עזרא בגילו נתן הצגות במדי נתניה ואפילו בחיפה היה לו שנתיים טובות. מה יחזקאל עשה בקריירה שלו מה? הגיע בכלל ל10 גולים עם כל הקבוצות שהוא עבר בהן? אין בו כלום באמת. רכישה מביכה לגבי צ'יבוטה הייתי מאוד בעדו כשהיה בכפס אבל הוא לא מתבגר ולא סתם נזרק לספסל כל כמה משחקים... וזה חבל כי יש לו נתונים פגז.
  13. למה בדיוק? שיבואו על חשבונם של רודריגס ובאטוקיו החלשים. גולסה נהדר אבל אני לא בונה עליו. לכהן אין מקום במכבי? לא מסכים, חסר לנו שחקן כמוהו והעונה הוא עשה הסבה לאמצע עם אבוקסיס ונראה מעולה. לגבי צ'יבוטה הוא עומד במקום מהרגע שעלה לבוגרים. כישרון יש חוץ מזה אין כלום.
  14. מחדל ענק אם כהן, ברסקי וגלזר לא חוזרים לכאן בקיץ. על דור ז'אן וצ'יבוטה אני פחות חם. במיוחד צ'יבוטה. שבעתי משחקנים כמוהו ויחזקאל.
  15. שחקן טוב אהבתי אותו בפתח תקווה, אבל לא יודע אם זה שדרוג גדול מסושיץ' שהיה אפשר להוציא ממנו יותר... בכל אופן לא הבנתי מה האינטרס של הקבוצה של שוטא להשאיל לנו אותו בלי תמורה? מוזר. אבל לפחות החתמנו מישהו בחלון המקולל הזה... שיהיה בהצלחה ילד.
  16. השכונה עם ויקי לא פחות ביזיון ממה שהולך עם דהאן ועכו... לפחות דהאן מביא פה ושם יהלומים, מה ויקי הביאה לארץ חוץ מראיקו? הסוכנת הכי פח בהיסטוריה.
  17. תיקו יהיה תוצאה טובה, אסור להפסיד במקרה ושזה יהיה 5 נקודות, אם זה יקרה אפשר להגיד קדיש על העונה הזאת...
  18. עזוב רגע אוהב לא אוהב, איך לא היית נוגע בטוני? חוץ מזה שהוא שחקן אחלה שלא זכור לי שאי פעם התגרה או התחזה בצורה מגעילה. לגבי מי הייתי לוקח מבאר שבע.. דור אלו כמחליף (חבל שלא יצא לפועל), אורן ביטון, אוגו, אוחנה, ממן, קבהא, שלישיית ההתקפה וגם את מלמד הייתי שמח לראות אצלנו, יצחקי בגרסה צעירה ומשקיעה יותר.
  19. קאניוק באמת טוב ממנו? לא חושב נחלשנו
  20. איך אתה מדבר לאחד הסמלים הגדולים בהיסטוריה של המועדון עשו לו קטע מסריח בפעם האלף והביאו לו בלם על הראש ביום האחרון של החלון כשהוא קיבל הבטחה שזה לא יקרה. לא יודע מה הקטע של ג'ורדי אבל הוא מתייחס לטל בצורה דוחה כבר שנתיים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.