Jump to content

קובי עוזר

משתמשים רשומים
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,970 profile views
  1. סוייר אז סגור אתה רוצה תכרטיסים האלה ואתה מביא לי ל-11?
  2. יש פה מישהו שרוצה שתי כרטיסים לשער 1 בתמורה לשתי כרטיסים לשער 11-12?
  3. הייתי היום בקריית שלום בערך 40 דקות-(כמובן שכרטיסים לא היו) ונשבע שבאו לפחות 100 אנשים אם לא יותר שחזרו לבית מבואסים ועצבניים עם ידיים ריקות. כיף שיש טירוף כזה סביב הכרטיסים אבל בזיון שאוהדים שהלכו עם הקבוצה בשנים הכי קשות שלה נשארים בלי כרטיס,בזמן שיש כאלו שלפני 2-3 עונות גם בחינם לא היו באים למשחק..
  4. אנחנו עם 61 גולים ב-27 משחקם-(תכלס ב-22,בדרבי בחיפה בק?ש באשדוד ונגד בני יהודה לא הבקענו) קבוצה עם נתונים מפחידים. אשכרה ברצלונה בבלומפילד..
  5. יש הבדל בין לעודד לבין לעשות ?טובה? שאתה שר,והקהל שלנו גם את הטובה שהוא עושה זה רק ברגעים של מומנטום. רוב הקהל במשחק עצמו וגם ה-80% מהפורום שמעודדים יושנים,לא יודע אם הנושאים פה יעזרו אולי ההפרש של ה-10 נקודות כן,הגיע הזמן לשנות דברים.
  6. עד עכשיו הקבוצה הזאת שנקראת מכבי תל אביב,השחקנים הגברים האלה שכנראה הביאו לנו משהו שכל כך חיכינו לו 10 שנים,לא קיבלו מאיתנו מה שבאמת מגיע להם. אני יודע שהיו על הנושא הזה כבר 100 דיונים והרבה חפירות. אבל מעכשיו ועד סוף העונה החלומית הזאת מגיע להם הרבה יותר. פשוט לבוא בטרוף ולא להפסיק לעודד.. הכל 10!!! תודה לך מכבי.
  7. סוייר מה אתה מסתלבט שאתה שואל תשאלה הזאת? בשביל מה אתה מזכיר סתם שמות?
  8. המשחק חוץ הכי מרגש וכיף שיש ביחד עם טדי.. תגיעו,מכבי צריכה אותנו.
  9. לתת מילה טובה ולהגיד שיש שיפור בעידוד שהיה היום זה יותר מבושה.. הקבוצה הזאת מרגשת ונלחמת על המגרש ברמות שאי אפשר לתאר,אנחנו מקום ראשון עם 11 נקודות פער ואנשים בשער 11 עושים טובה שהם פותחים את הפה זה בזיון. חאלס לגמור על עצמינו-(ועוד לא בצדק) לקבוצה הזאת מגיע פי 100 ממה שיש היום,גם אם אתה קורא ״שיפור״ למה שהיה היום.
  10. פרימו? גם לי יש אחלה סקופ בשבילך. אנחנו 8 הפרש מחיפה והפועל,8! יאאלה לדפדף.. יש לנו דרבי על הראש.
  11. עירוני קריית שמונה - הפועל חיפה X מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 1 הפועל רמת השרון - בני יהודה x בני סכנין - הפועל תל אביב X מכבי חיפה - הפועל עכו 1 בית"ר ירושלים - הפועל רמת גן X
  12. הפועל תל אביב - הפועל ניר רמת השרון- 1 הפועל חיפה - בני יהודה- 2 הפועל רמת גן - בני סכנין- X הפועל באר שבע - מכבי נתניה- 1 הפועל עכו - בית"ר ירושלים- X יום ראשון: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה- X
  13. 17:30, בני יהודה - הפועל תל אביב - 2 18:00, מכבי נתניה - עירוני קריית שמונה - 1 18:00, בני סכנין - הפועל עכו - X 18:00, הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן - 1 20:00, מכבי חיפה - הפועל באר שבע - X 20:50, בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד - X
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.