Jump to content

Adi07

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Adi07

  1. מחפש כרטיס להיום ל7/8 תמורת כרטיס לדרבי ב-8 תחתון.
  2. מוכר כרטיס לעליון למחר במחיר עלות
  3. הברקוד ב״מנוי שלי״ באפליקציה זה הברקוד של המנוי או ספציפית למשחק הבא? אם לא אז איך מוציאים כרטיס מהמנוי?
  4. בטוח? מכבי הודיעו או משהו?
  5. היום המנוי פלסטיק עדיין עובד נכון?
  6. מה עושים במקרה שבשיוך אוטומטי זה לא מראה לי שום כרטיס? ניסיתי גם מהאתר של מכבי וגם מלאן. איזה דרך הכי טובה ליצור קשר עם מכבי/לאן בלי רצון להתאבד בדרך?
  7. המלצות לבאים מכיוון צפון איפה להחנות? באנו היום באוטובוס ולא נחזור על הטעות הזאת אחרי שלא היה איך לחזור.
  8. אם אני עומד בשורה האחרונה ב-8 תחתון, אני מסתיר לשורה של הנכים שמאחוריי? שמש/דאבל מישהו יכול להביא תמונה שאפשר לראות בה את המרחק בין השורות והגובה של המעקה? תודה.
  9. מישהו יודע איפה אפשר לראות את עונה 6 של ברוקלין 99?
  10. אהלן. אני בן 18, מתאמן שנתיים וקצת וצריך את עזרתכם. אני מתגייס עוד חודשיים בערך, ככל הנראה לקרבי ואני רוצה להגיע בכושר סביר. מבחינת מסה אני מסודר, אבל מבחינת סיבולת אני פח ברמה של מתנשף אחרי המדרגות בנתניה, תוצאה של אי עשיית אירובי כמעט בחיים מחוסר אהבה לריצה, אבל עכשיו אין ברירה. חוץ מאיזור הבטן אני סבבה, אבל באיזור הבטן הצטבר אצלי במהלך השנים שומן שאשמח כבר להוריד אותו אם אני מבצע כבר אירובי. אז צריך את עזרתכם במציאת אימוני/תרגילי אירובי שאוכל לבצע כמה פעמים בשבוע כדי לשפר סיבולת ולחתוך בשומן בלי להוריד הרבה מהמסה. חשוב לציין שאני לא הולך ליחידה מובחרת או משהו, אז לא צריך כושר מטורף (כנראה הגנה אווירית). תודה לעוזרים.
  11. מהנייד, תוסיף אותי למשבצת 6 AdiLaz8 בפלייסטיישן
  12. https://www.offgamers.com/game-card/consoles/playstation-network-card-us יש פה ב50
  13. תפנו לea תקבלו טוקן חדש.
  14. http://www.futhead.com/16/squads/2204740/ זאת שלי, היה לי מאטיץ במקום מוילה אבל מכרתי כי הבאתי אותו באחלה סכום. תחילת משחק אני מכניס את לווה סגול במקום מוילה, מוריד את ראמירז ושם את לווה חלוץ ולוקאקו בתור cam. את לווה הבאתי בטרייד שכבר עכשיו אני מרוויח עליו איזה 150 אלף ככה אבל המטרה היא להישאר איתו להשקעה שיעלה לו המחיר.
  15. אם אתה שם נגיד cm בעמדה של cam זה לא כזה נורא זה רק מוריד כימיה אחת, אבל נגיד אם תשים cam בcdm יהיה לו 3 כימיה. אפשר לשנות עם קלפי Position Change.
  16. אם אתה שם אותם בreserves אז כן. המאמן נותן עוד כימיה אחת לשחקנים מאותה מדינה או ליגה כמו שלו. קריטי רק אם יש לכם שחקנים שהם לא על 9/10 כימיה או על שחקנים שהם לא בעמדה (lm בlw נגיד) וזה יוסיף להם את הכימיה שיורדת להם אז זה טוב. אם נגיד יש לך הרכב של ליגה אחת וכולם בעמ.ה הטובה אין טעם להשקיע בזה.
  17. השנייה הכי טובה, הראשונה צריכה שיפור קל בהגנה והשלישית לא אהבתי, כנראה בגלל המערך ובגלל הסקיל מובס והוויק פוט הנוראי של באקה.
  18. אין סיכוי בזמן הקרוב שזה יגיע לכזה סכום כי ב600 אתה כבר קונה שלושה חוזים גולד נון רייר ומגיע ליותר משחקים, לדעתי תמכור כל עוד אתה משיג רווח נאה על כל אחד. אני חושב שאולי אתה מתבלבל עם פיטנס קבוצתי שעולה בסביבות ה1500
  19. יש futbin, רוב השחקנים מעודכנים לפי הדקות האחרונות אבל יש כאלה שהם על כמה שעות אבל עדיין זה המחירים לא זזים עוד יותר מדי
  20. http://www.futhead.com/16/squads/1827169/
  21. אם עשית פרי אורדר אז זה ייתן לך כל יום שני למשך 15 שבועות, ואם אץה מדבר על הניתוקים באולטימייט אז זה להרבה אנשים וea פרסמו לזה פיתרון
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.