Jump to content

joza

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Recent Profile Visitors

445 profile views
  1. איך לוטם אסרס, כישרון מטורף מנערים א' לא עולה לשחק בנוער? מבחינה פיזית הוא שם לחלוטין ומבחינת כישרון לדעתי אין עוררין. מוזר ממש.
  2. למה אנחנו צריכים את פשיץ'? אם יובא עוזב צריך לשנות קונספט ולהביא 2 זרים מבוססי דריבל ומהירות לכנפיים. אחד החלוצים צריך להיות מסוגל לשחק חלוץ. עוד חלוץ מוביל ואנחנו ממשיכים לשחק עם 2 חלוצים (עבד יופי העונה).
  3. בת אחותי מאשרת שברומה בדרך. לא בטוחה שבדרך למכבי. בבדיקה.
  4. נחמיאס צריך להיות רביעי ברוטציה בנס ציונה
  5. היה מעולה. איזה שקט וביטחון גם בהגנה וגם בהנעת הכדור. איזה הבדל בינו לבין נחמיאס. הפחד הכי גדול שלי שהוא שחקן סופר פציע. רק בריאות ביטון.
  6. יכול להיות שאני טועה אבל משהו לא מריח לי סופי בסיפור הזה.
  7. מוזר מאוד שזו לא כתבה של רז אמיר. הוא גם לא כתב כלום בטוויטו על זה. בכתבה לא מצויין שזה דיווח מאתר דני או שקר כלשהוא.
  8. גלוך הוא שילוב של ברקו ובניון. זה משהו מטורף. שחקן גדול רואים בדברים הקטנים. שימו לב, הוא תמיד מקבל את הכדור עם גוף שלם לכיוון או השער או לכל הפחות חצי גוף. זה נשמע שטותי אבל זו בדיוק החצי שניה שברמות גבוהות ימעו ממך לעשות מהלך. המסירה לגול השני הזכירה לי את ברקו. העמידה והמסירה הרכה. פףףף.
  9. גלוך הוא שילוב של ברקו ובניון. זה משהו מטורף. שחקן גדול רואים בדברים הקטנים. שימו לב, הוא תמיד מקבל את הכדור עם גוף שלם לכיוון או השער או לכל הפחות חצי גוף. זה נשמע שטותי אבל זו בדיוק החצי שניה שברמות גבוהות ימעו ממך לעשות מהלך. המסירה לגול השני הזכירה לי את ברקו. העמידה והמסירה הרכה. פףףף.
  10. גול שוויון במעמד כזה בתוספת זמן יכול לפרק נבחרת. המשחק הבא יהיה מבחן בגרות אדיר לילדים.
  11. האמצע הכי לא איביצ'י שראיתי מכל ההזיות שהעלו פה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.