Jump to content

Vedzinsky

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

265 profile views
  1. http://www.champions-il.us/p/5_11.html אם תעמדו בכמות הפופאפים ופרסומות
  2. מסכים, אך תמיד יש זמן לתקן בכדורגל. נקווה שילמדו מהמהלכים ה(רובם) כושלים הללו. אני לא אוהב הערצות עיוורות של באש ובמים, כולנו בני אדם(חוץ מזהבי ...) וכולנו טועים. במיוחד אני שלא הבנתי מה הביאו את הזהבי הזה. אל תיגררו לוויכוח נמני/ג'ורדי. הקבוצה נראית לא טוב, אין סגל ברמה מספקת, נעשו רכישות תמוהות ומנגד לא נעשו רכישות מובנות מאליהן, ג'ורדי צריך להתעורר ומהר כי ב"ש בונה קבוצה, ומועדון בכלל, ברמה גבוהה. אין מקום לשאננות סטייל שחר לפני עשור, שיכל להשאיר לליגה אבק עם כספי ליג"הא ומכירות השחקנים. מצד שני הבן אדם מנסה והביא לנו מה שרצינו שזה חלוץ של יותר משני שקל וכנראה שטיב החלוץ לא הייתה הבעיה אלא סגנון הפעלתו.
  3. סקאריונה הביא שנים שלושה מהלכים יפים, גם בניון. עם חלוץ במגרש או שהמוח יעשה תנועה לרחבה לקבל כדור זה היה נראה אחרת. אגב שניהם תמיד פותחים בהתקפה ובאים לקבל כדור לעומת נוסא שעושה תנועה והמוח שמתחבא משום מה.
  4. המוח לא במשחק בכלל, כאילו כבר בקבוצה אחרת. בן הרוש, מה עוד יש לומר... גל עוד לא מעכל שהוא נכנס. סקאריונה, בניון, מדו ונוסא במשחק טוב, כל השאר סבירים. לא משחק כזה רע שלנו נראה לי שהעיה היא שאין לנו חלוץ במגרש.
  5. בטח כבר על המטוס חזרה.. ראש בראש על טבח + 2 מיליון יורו
  6. וואו רק בהילוך החוזר ה5-6 קלטתי את זה
  7. תנקה אבק, תחליף משחה תרמית ותבדוק תקינות מאווררים.
  8. לא קרה כלום, הכוכבים הסתדרו בשמים לרעתינו. מה שכן כנראה שלא נראה שוב הרכב עם ורמוט ובן בסט ביחד ויש מצב שלא נראה את בבסט בכלל. משחק רע של איגיבור גם ולא הכי מדוייק בהתקפה של עמבה. בנוסף לאדלר שגמר את המורל של השחקנים שלנו. בפעם המיליון מיכה>ורמוט.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.