Jump to content

cactos

משתמשים רשומים
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

About cactos

  • Birthday 16/11/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2,003 profile views
  1. לא אזמין מVIAGOGO שמעתי עוד כמה ביקורת מזעזעות עליהם. משהו מכיר את האתר livefootballtickets? כנראה שאזמין משמה. יקר רצח (כמעט 500 ש''ח לכרטיס של דורטמונד שאני מאמין שהערך הנקוב עליו הוא באיזור ה20 יורו) אבל זה מה יש. השאלה אם האתר אמין.
  2. אהלן אנשים, אנחנו מגיעים 4 חברים לגרמניה בסופ''ש של ה18 לאקוטובר. חיפשתי כרטיסים קצת באינטרנט והמצב לא משהו, לדורטמונד אני רואה כרטיסים בכל מיני אתרים מפוקפקים באיזור ה300 ש''ח (משחקים נגד מנשנגלאדבך באותו מחזור). קצת לא מסתדר לי עם התדמית הזולה של משחקי כדורגל בבונסליגה.. מחפש גם כרטיסים למשחקים הביתיים של קלן ופרקפורט באותו המחזור, ממה שאני רואה באתרים הרשמיים שלהם הכרטיסים לקהל הרחב בד''כ לא נפתחים למכירה והם סולד אאוט בשלב של המכירה לחברים במועדון אוהדים. למשהו יש קצת נסיון עם העסק הזה? המלצה לפחות לאתר כלשהו שלא ידפוק אותי ? שוקל להזמין לדורטמונד כרטיס ב300 מviagogo אבל שמעתי כמה ביקורות רעות על האתר. תודה !
  3. כן באמת קיבלתי עליו כבר המלצה. איך זה נראה? ראיתי שרום גלובלי יש עוד משהו קריטי לבדוק לפני שמזמינים מחו''ל? https://tinyurl.com/y8qx8pgo שווה להזמין? (כמה כסף עוד ייקחו לי במכס? בזאפ מצאתי הכי זול ב725 ש''ח)
  4. אהלן חברים, מחפש פלאפון עד 1000 ש''ח - עם דגש על בטרייה טובה, מעדיף אנדרואיד נקי אבל לא חובה, מעבד סבבה. לא חשובה לי מצלמה. הכי חשוב שיהיה אמין ואמיד, שיחזיק כמה שיותר זמן. מוכן לחרוג מהתקציב בשביל זה. מה הכי משתלם היום?
  5. וואלה פעם ראשונה שאני שומע על טרריום. לפחות ממה שרשום על זה בגוגל נראה פצצה. פשוט להתקין את זה על השיאומי בוקס?
  6. כן השאלה היא רק לגבי קודי, כי ממה שחיפשתי כל המדריכים שיש להתאים אותו לתכנים ישראלים לא מעודכנים בכלל.
  7. אוקי אז נגיד ויש לי את הגרסה הבינלאומית. מחבר לטלוויזיה מתחבר לWIFI ומה הלאה - כמה בלאגן זה להתקין מה שצריך בשביל סדרות וסרטים עם תרגום?
  8. עוד לא יצא לי להשתמש אף פעם בקודי - נגיד וקניתי את ה xiaomi box, כמה זה מסובך להתחיל לראות עליו סרטים וסדרות עם תרגום בעברית? יש מדריך פשוט איך לסדר את כל ההגדרות בהתחלה ? (מאמין שמה שמזמינים בסין מכיל בתוכו איזשהי גרסה שלא מותאמת לזה מראש..)
  9. קונה כרטיס אחד, לא משנה לאיזה יציע. משהו?
  10. טוב טיפה סדר - הולך להיות באמסטרדם על המשחק באלקאמר ואין לי מנוי ככה שלא סביר שיהיה לי כרטיס ליציעי מכבי. איך ולאיזה יציע הכי כדאי לקנות מראש כרטיס למשחק?
  11. cactos

    הודו

    נורא תלוי מה אתה מחפש - חופים מסיבות בלאגן וכו' תמצא בעיקר במדינת גואה , יש הרבה חופים שונים (מסיבות ישראלים בעיקר בארמבול, פאלולים טיפה יותר שקט,ויש עוד הרבה פשוט תקרא ב hudo.co.il יש ים מידע ) . דרומה לגואה יש לך את האמפי שלא מעט אנשים מעידים עליה כהמקום הכי יפה שהם היו בו בחיים .. אום ביץ' וקודלי ביץ' ( שני חופים צמודים, אום ביץ' בעיקר ישראליאדה שקודלי צמוד אליו עם יותר אווירה אירופאית ) - חופים מדהימים , אם אתה מחפש חופים ושקט קצת מהבלאגן בגואה זה המקום). לא לוותר על מדינת קרלה (הכי דרומית בהודו ) , איזור מדהים שהרבה ישראלים נוטים לוותר עליו וחבל.. בגדול ממליץ לך לנחות במומבאי ולקחת ישר טיסת פנימית לקוצין (עיר נחמדה בקרלה, ממש בדרום), ומשם להתחיל לעלות לך בפנאן לאן שיזרום, אין צורך לתכנן יותר מדי מראש)
  12. איפה מוצאים דירות טובות במחיר נורמלי? מחפש דירה ל-7 באיזור ספטמבר ומה שמצאתי בAIRBNB טיפה יקר. יש עוד אופציות ?
  13. עד כמה שזכור לי כל השבוע יצא לי כולל הכול (קורס,לינה באכסניה של אקווספורט, אוכל, נסיעות וכו') טיפה פחות מ2000 אבל זה נטו תלוי איפה אתה ישן וכמה אתה מבזבז כל יום אחרי הקורס.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.