Jump to content

YossiNew

משתמשים רשומים
  • Posts

    226
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by YossiNew

  1. מישהו זוכר מתי חיפה קופחה מתישהו? הזוי שלא הביאו אדום ויותר הזוי שגם צהוב לא נשלף שופט פחדן
  2. דצמבר הולך להיות הגרוע ביותר משנת 2002 למשקיעים. תצפו לירידות חדות בקרנות שלכם
  3. ד"א אם יש פה מישהו שמחזיק בקריפטו (לא משנה סוג מטבע) ורוצה למכור ולהרוויח כמה גרושים על כל מכירה - שידבר איתי בפרטי.
  4. קונספירציה קשה לעיכול
  5. וואלה גם לי היה תקוע הייתי בטוח האינטרנט במשרד.. אבל כנראה שלא
  6. יותר מזה - קראתי שיש שופט בצוות של המיליון שופטים שם בואר שהתפקיד שלו זה לספור כמה זמן לא שוחק. רק שתבינו כמה הפערים. כי בלי זה היו נותנים 4-5 דק' (כמו שנותנים בארץ)
  7. בואו נתחיל במיקום של הקוון - בדיחה. אין סיכוי שהוא יכול לראות משם נבדל בזווית שהוא נמצא. אני מניח שאם הוא לא מרים את הדגל - נותנים את הגול. נמשיך בVAR - אמרו משהו חכם בשידור - אם אין לכם תמונה ודאית שמראה נבדל, אל תראו תמונה כי אתם יוצאים בדיחה. עזבו את זה שבעידן של היום זה איכשהו היה יוצא שהם בדיחה, אבל עדיין לפרסם דבר כזה עם קווים מביכים שנראה שמישהו שלא מבין בחוקי הכדורגל עשה אותם זה בדיחה. *הקו לא נמתח מהכדור אלה מהראש *הקו לא לקח בחשבון את מס' 15 של הפועל חיפה *הקו לא לקח בחשבון את מס' 24 של הפועל חיפה פשוט בדיחה. על דברים כאלה מוכרעות עונות ואי אפשר להמשיך ככה. המטרה של הVAR היא לתקן טעויות שיפוט - אם זה לא עובד - שיבטלו את הVAR.
  8. העתיד היחידי של הקריפטו הוא בכל תחום ההימורים. חוץ מזה לא יהיה לו שום שימוש. *דעה אישית
  9. הרגו אותנו עם הבורסה הזאת מתי היא תתחיל לעלות בעקביות כבר
  10. אנשים צעירים ברובם (ועוד יותר ברוב אלה שטסים לחו"ל, נמצאים במלונות וכו') מרוויחים משכורת יפה. יש הבנה שלהגיע לדירה לא יגידו ולכן יש הרבה כסף נזיל.
  11. ד"א יש פה יזמים? מישהו שיצא לו להתנסות עם עסקת קומבינציה בפרוייקט פינוי בינוי?
  12. ד"א בדקתי והחוק על דמי דיווך הוא רק על קניית דירה. בהשכרה של דירה הדמי תיווך אמורים להיות משולמים על ידי מי שהדירה שלו. בפועל זה לא קורה, והמתווכים עוקפים את זה באלף ואחת דרכים. בפועל 2, אנחנו בפאניקה, יש מצוקה ואף אחד לא רוצה להתפשר ואנחנו מוכנים לשלם כמעט כל תוספת שיגידו לנו. (נמציא לעצמנו שאם אנחנו הולכים לגור שנתיים + בנכס זה סכום זניח)
  13. בקשר לדבר הראשון שרשמת - חייב לרשום גם משהו שקרה לי: ראיתי דירה במחיר X ביד 2, התקשרתי למפרסמת המודעה, שכמובן היא מתווכת, והתשובה שקיבלתי על המחיר היא שזה מחיר התחלתי וזה הולך לעבוד בצורה של מכרז וכבר כרגע המחיר הוא 2.4 (שהמחיר שפורסם היה 2). בקשר לזה שהצעירים חיים פה טוב אז זה נכון, אבל זה לא משנה. אם הייתי מוותר על החיים הטובים שלי הייתי חוסך אולי עוד 20-30K בשנה, שזה נמוך בהרבה מעליית המחיר של הדיור, כך שעדיין הייתי נמצא בסיטואציה שאין לי מספיק הון עצמי לקניית דירה. ואני מדבר איתך שאני ואשתי מרוויחים הרבה מעל הממוצע במדינה. פשוט אין לנו את ההון ההתחלתי.
  14. לדעתי החוק אומר שה2% צריך להילקח מהמוכר. פשוט אף אחד לא אוכף את זה פה ולאף אחד אין כח להגיע לבית משפט. מה גם שאני בטוח שאם תגיד דבר כזה למתווך - התשובה שלו תהיה: "אתה יכול ללכת למתווך אחר"
  15. המצב של היום הוא מצב של בהלה. יכול להעיד עליי שגם המשפחה שלי וגם המשפחה של אשתי בבהלה שנקנה דירה כי ככה היה נהוג פעם. המתווכים מנצלים את המצב ואת הבהלה ויוצרים העלאת מחירים מטורפת.
  16. אני ממזמן אומר שחוץ ממודלים כלכליים של היצע וביקוש יש עוד 2 גורמים קריטיים (לא פחות אגב) שגורמים לעליית מחירים המטורפת הזאת; 1. האנשים המטומטמים שמוכנים לשלם מחירים לא הגיוניים. 2. מתווכי הנדל"ן - לא ברור לי איך המקצוע הזה עדיין קיים. תכנסו ליד 2, מדלן, קבוצות בפייסבוק או כל מקום שתרצו ותראו את התמונה. 95% מהדירות שמפורסמות הן ע"י סוכני נדל"ן ובואו אני אסביר לכם מה קורה (ותנסו אותי) אם מישהו פרטי יפרסם מודעה באתר כלשהו, לא יעברו 5 דק' מרגע פרסום המודעה ועד שסוכן נדל"ן יתקשר אליו ויגיד לו: "מה השתגעת? מה זה המחיר הזה שפרסמת? אתה יכול לקבל עוד 10% לפחות! תן לי לשווק לך את הדירה ותראה איך אני משיג לך יותר כסף" וככה נוצר מצב שבן אדם שפרסם דירה ב2 מיליון, בסוף מוכר אותה דרך מתווך ב2.2 ועוד הקונה צריך לשלם 2% תיווך. טירוף ושמו מדינת ישראל - מדינה בלי ממשלה, בלי מחשבה, בלי כלום
  17. לדעתי עכשיו זה זמן טוב להיכנס.
  18. מעבר לכך שאיבדנו אח ליציע, מכביסט אמיתי שליווה את מכבי מגיל צעיר נורא, איבדנו קסם של בן אדם, מספיק להתבונן בפיד שלו בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדין בשביל לראות כמה אהוב הוא היה וכמה חסר הוא יהיה לנו. כליל אח שלנו היקר, לנצח תהיה בליבנו! יהי זכרך ברוך
  19. במצב של היום? כנראה בשום מקום לא תוכל להבטיח תשואה חיובית. אם היית שואל אותי לפני שנה - הייתי אומר לך קופ"ג להשקעה. יכול להפקיד עד 70 אלף שנתי (אל תתפוס אותי בדיוק) - גם הפקדה חד פעמית וגם הפקדה חודשית (כל עוד לא עובר את התקרה) לא אומר שזה המקסימום תשואה שתוכל להשיג, אבל זה כלי נוח שלא צריך להתעסק איתו בכלל.
  20. יש פרסומים של אנליסטים שמראים שדווקא הירידה הולכת וקרבה... שהביטקוין יהיה 15 אלף נדבר
  21. יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
  22. לפי מקור בכיר (א.ב.י), משתמש מס' 200 ומשהו בפורום, נמצא פה משנת 2003 ומקורב מאוד לתקשורת התורכית (ג.ז) זהבי חתם בבני מיקונוס עם חוזה לשנתיים שלאחריהן הוא ימשיך לנהל את אקדמיית הששבש של המועדון פרסום בקרוב
  23. באמת אני שואל, השוק מפוקח? מי יודע כמה הוא שווה באמת? מי יודע איך נקבע העליה והירידה של המטבעות? מי מונע מאנשים להריץ מטבעות?
  24. מסכים עם כל מילה למעט זה שכל אחד אחראי למעשיו. אני כבר הרבה זמן אומר שכל העסק של הקריפטו זה קידום מכירות מוצלח. ככל שהבאז עולה ככה הערך עולה. לא סתם יש מיליון מטבעות קיקיונים סטייל השיבה שרוצים ליצור לעצמם קהילה חזקה עם המון משתמשים עוד לפני שבכלל המטבע חזק.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.