Jump to content

משה פרימו

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by משה פרימו

  1. 1 מ6 בשני המשחקים הכי חשובים בפלייאוף... אני כבר מיואש ממנו, אין שום גרף התקדמות ולא נראה שיש למידה לאורך הזמן. מה שכן יש זה ניהול סגל שהולך ונהיה יותר ויותר גרוע ויותר שחקנים שרופים שכבר לא חלק מהרוטציה. כל שחקן הרכב שנפצע לא רק שאין לו תחליף אלא גם מפרק את שיטת המשחק.
  2. נכון אנחנו אחרי עוד הפסד מביך מאוד ועונה רצופה אי-יציבות. כנראה דל"פ אבל מבחינתי לא הכל קטסטרופה.
  3. תראה להסתכל על מה שפחות טוב זה מאוד קל, אני בוחר להסתכל על מה שכן היה טוב וברור שמושלם זה רחוק מלהיות. היו רגעים העונה,ולא מעט כאלו, שהקבוצה הציגה יכולת גבוהה מאוד בכל חלקי המגרש, למה לקחת את זה מהם? טעויות אישיות כמו שהיו היום ובשאר ההפסדים המביכים הן תוצאה של גורמים פסיכולוגיים וניהול לקוי של הסגל, זה עיקר התפקיד של המאמן. לגבי המאמן שוערים אני יכול להסכים, לא שיפר אף אחד מהשחקנים, להיפך..מה שכן אי אפשר להאשים אותו בהצבה של טננבאום בהרכב, זה נפוץ בכל העולם לתת לשוער השני לשחק בגביע ובמשחקים הקודמים ששיחק טטנבאום היה בסדר גמור.
  4. כל משחק נוקאאוט הפסדנו כשהיינו עם רגל וחצי בשלב הבא...זה לגמרי עליו שניקח אליפות וניפרד כידידים, לא בשל לאמן את מכבי, את הצוות שלו כן הייתי משאיר
  5. תואר זה תואר, אמנם לא כבשנו אבל בגישה היינו שם. בתקווה שמעכשיו נחזור ליכולת הטובה ונשים את התקופה הרעה מאחורינו.
  6. מדמון מרשים מאוד בגיוון שלו בשערים ובקור הרוח מול השער, הוא יכול לעזור לנו כבר עכשיו וצריך לכוון לעסקה כזאת.
  7. כנראה שקשה לי להיות 100% אובייקטיבי אבל כן בחירה בחיפה היא לא רעה עבורו אחרי הכל אני לא לגמרי מסכים לגבי הצעירים...זה פימפום שלהם רק מהעונה הזאת, אם תסתכל אחורה לשנים האחרונות הם בין הקבוצות ששיתפו הכי מעט שחקני בית וצעירים בפרט.
  8. אולי...אבל לא בקטע רע דמיין מצב (ובאמת אני שם רגע בצד אתה האהדה למכבי) - אתה שחקן צעיר ששואף לשחק בחו"ל ויש לך הזדמנות להיות מאומן על ידי אגדה בינלאומית לעומת מאמן מקומי שאימן בקבוצות תחתית בעיקר, מה עדיף? קשה לי שלא לשפוט אותו על החלטה שבעיני מוזרה.
  9. שחקן ישראלי שמסרב למיץ' ופאקינג רובי קין כנראה לא יודע לדבר אנגלית / חסר מושג / כסיל / תשלימו לבד. הבחירה שלו מעידה יותר עליו מאשר עלינו, אצלנו הוא יכל לצאת לאירופה תוך שנה לקבוצה טובה, בחיפה גם אם הוא יהיה טוב הוא יתקע כמה שנים ויעבור לקבוצה בינונית באירופה במקרה הטוב. שמות כמו מדמון / אזולאי זה נחמד אבל נראה אם באמת נצליח להביא אותם עכשיו, סקופ - לא.
  10. כן מסכים, אני תמיד אופטימי שזה ישתנה - אם לא החלון הזה וזה שבקיץ אז כנראה שלעולם לא.
  11. ליאור קאסה היה במעקב של מחלקת הסקאוטינג וסומן לקיץ, אני מאמין שהוא יהיה פה. אמנם אין לו הרבה הופעות בבוגרים אבל יש לו כישרון גולמי וגיוון שאין להרבה שחקנים ישראלים, חובה שיהיה פה.
  12. עדיין צעיר אז צריך להיות סבלניים, אבל הוא כן חייב להפסיק עם המניירות המיותרות ולהתחיל להתעסק בעיקר. במקום לצבוע את השיער ולחפש פאולים וליפול לדשא שיעבוד על המשחק שלו ויהיה מרוכז בלתרום לקבוצה ובלהיות שחקן מרכזי במכבי. כנראה שהראש שלו, בעזרת הסוכן וכו', כבר ביעד הבא
  13. אדיש מאוד, לא יוצא להגבהות שעולות לנו בשערים ולא מורגש התקפית..עדיף כבר שחקן התקפה שיחלטר כמגן שמאלי במקומו אבל יש לנו את דודזאדה אז לא ברור למה הוא ממשיך לקבל קרדיט
  14. כסף יש ולא מעט, צוות שאמור לתת רשימות של שחקנים יש, שחקני רכש אין. קדימה להתעורר, שכל הצוות לא יישן מצידי ויעבוד על חיזוקים, נמאס מתירוצים כבר.
  15. הבעיה הגדולה שכולנו פיתחנו ציפיות בעקבות יכולת באמת מצוינת, ועכשיו אנחנו נראים כמו קבוצת תחתית, קשה מאוד לצפייה. אין שחקן אחד שנראה רענן / עם רצון או חשק, יופי של ניהול סגל רובי
  16. מרגיש שבשבוע האחרון שילמנו את שכר הלימוד של קין כמאמן חסר ניסיון, מאמין שהוא ילמד מזה ונתקדם הלאה. חייב להשתפר בניהול הסגל, טקטית הוא היה טוב עד עכשיו ובשני המשחקים האחרונים הייתה נפילה, קורה, סביר להניח ששחיקת הסגל היא הסיבה המרכזית לזה גם כן.
  17. לא הגענו למשחק, שיחקנו לידיים של חיפה. מבאס אבל לא סוף העולם, אנחנו במצב טוב יותר אבל צריך להתעורר ומהר.
  18. טוב גם אני נדפקתי מהשיטה ומתוך שני מנויים רק אחד זכה...אם מישהו באותו מצב כמו שלי (ומנוי ל7/8) ורוצה לפחות להבטיח את מקומו באחד המשחקים שישלח לי הודעה. כנל מישהו שזכה בכרטיס ל7/8 ולא מתכוון ללכת ורוצה למכור
  19. אם ככה צריך לשחק על צד שמאל (בתקווה שתורג'מן יהיה שם), נקודת התורפה שלהם כנראה
  20. היה טוב מאוד מחצית שניה, מי המגן בצד ימין בחיפה?
  21. בגדול היה רשום על המשחק הזה הפסד נקודות, היה תקוע כמו עצם בגרון לפני חיפה.. ודווקא בגלל זה ציפיתי מהשחקנים להיות דרוכים ומוכנים לזה. רוי רביבו הוא תעלומה - מחצית ראשונה היה אדיש בצורה מעצבנת (באשמת חוסר התקשורת עם קיקו או לא) ומחצית שנייה פתאום נראה אחרת לגמרי כאילו יש לו אש בתחת. בכל מקרה באסה ההפסד נקודות כי כן היינו ראויים לניצחון אבל אני בטוח שנבוא ברביעי בצורה אחרת לגמרי וניקח את מה ששלנו ונשכח מהמשחק הזה.
  22. בדיוק באתי לפרסם גם....איך תמיד יש בעיות עם לאן האלה זה מדהים
  23. האמת שהיכולת שהוא מציג זה מה שציפיתי לקבל ממאסון כשחתם, הפתעה נעימה, כמובן שיימדד לאורך זמן אבל עד עכשיו הוא נהדר ופותח בהרכב בצדק
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.