Jump to content

Banz

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי Banz

  1. לפני2 שעות , Krishi said:

     

    ברור לי שיש שם לא מעט כאלה שיזרקו הערות גם מתוך הארגון עצמו. 

    אבל יצא לי להיות לא קצת באזור הגוש ואני יודע שאנשי הגדר לא מטומטמים והארגון כארגון לא מעודד או יוזם קריאות כאלה, יש דברים שהם לא זורמים איתם כי קודם כל מדובר בשחקן שלנו, ודבר שני זה מסוג הדברים שאחר כך אתה תכנס לתאקל מול המועדון ואני משער שכן יש הידברות מסוימת כי יש דברים שהם הפסיקו או מיתנו יחסית בנושא הזה.

    זה יקח קצת זמן אבל בסוף זה יגיע. רק שיתעסק בכדורגל נטו ולא יהיו בעיות. 

     

     

     

    אני לא רוצה להרחיב על מה בדיוק ראיתי ושמעתי, אבל אני אומר לך שלפחות במשחק בחמישי ההתנהלות של האנשי גדר לא הייתה בסדר, מתזמון ובחירת השירים ועד לתגובות שלהם לקטנות בשירים שברור שהגיעו כתוצאה מבחירה מודעת. הפתיעו אותי מאד לרעה. אם זה ימשיך ככה אז פיצוץ בתוך הקהל או מול השחקן עצמו זה רק שאלה של זמן.

  2. 26 דקות לפני, Krishi said:

     

    אני חושב שאולי זה נעשה בכוונה בקטע טוב, הם יודעים שיש ביניהם שם  (וגם מסביב) כאלה שישרקו בוז ויקללו, אז מעדיפים בינתיים להימנע, בטח במשחק שאין כמעט את הקהל הרחב שיגבה.

     

    לצערי אתה טועה

    בהתחלה התבאסתי שלא מעודדים אותו, ששמעתי את הקטנות בשירים הבנתי שאני צריך להיות מבסוט שהם לא מקללים אותו

  3. לפני2 שעות , הנדון said:

    אני כמוך עם כל הדברים שנה שעברה+הייתי מהראשונים שצעקו שצריך לותר על הכסף והשנה האשראי כבד ואין כסף לדברים אחרים מלבד המשחקי הבית שגם שם טחנו לנו את הכיס ויצא כמעט כמו מנוי. יש הסכמה מלאה על העניין של הניקוד, אבל לא היו צריכים לתת קדימות לפוראבר במשחק הזה לפני מנויים. בכלל מאז חזרת הקהל נותנים לנו להרגיש כמו ארנקים ובסוף זה יתפוצץ למכבי בפנים בעונת פחות טובות בטח שהאצטדיון גדל ל26 אלף אוהדים. אני מרגיש שיש ניתוק ענק מהקהל בהרבה דוגמאות וזה לא משיחה עם אוהד או שניים. כמישהי שהייתה ספור סטאר של מחלקת שיווק ומדיה הייתי מצפה ממנה להבין שקשר עם אוהדים זה חשוב לעתיד דווקא לתקופות הלא טובות. 

    מדויק.

     

    אני רק רוצה להוסיף בנושא פוראבר מול מנוי/ניקוד שגם ניקוד חוץ כפול לבעלי פוראבר+ זה מהלך שגוי בעיניי, יוצר פערים בין אנשים עם/בלי וקצת מוריד מערך ניקוד חוץ.

  4. Just now, Sawyer said:

    בלה בלה בלה 

    כותב לי שאני עבריין מקלדת וחוסר ביטחון ואז מקלל אותי הודעה שלמה ועושנ בדיוק נגד מה שאתה "יוצא נגדו"

     

    באמת שאם לא הייתי מכיר את הפורום טוב יותר הייתי אומר שאתה הטיפש ביותר שגלש כאן אבל לא אסחף.

     

    לסיכום:

    טענות מצוצות שנסתרו אחת אחרי השניה.

    בריונות לדיבור מסריח בהתפרצות טנטרום מביכה אחרי האשמה של בריונות ודיבור מסריח

    ולקינוח לפחות 3 הודעות שסיימת ב"פאסון" על זה שלא שווה להגיב לי וסיימת ו...המשכת.

     

    פתטי..

     

     

     

    תמשיך תמשיך

     

     

    SWR.gif

  5. Just now, Sawyer said:

    לא. אתה קובע את המטרות של המחאה. והמטרה היא לא לפגוע כלכלית אלא להראות יציע ריק. מטומטם. 

    אני לכל הפחות מעורב/דעתי נשמעת על ידי חלק מהארגונים בנושאי מחאות, מתי כן ומתי לא ומה המטרות שלהן.

     

    כל הכבוד, באמת. 

    תקפו אותי בפורום מליון פעמים, וואלה לא חסר על מה, באמת. 

    בחיים לא קרה שתקפו אותי בצורה שכל נסיון ניתן לסתור בצורה ברורה וחלקה, ברכות על הנסיון הפרסונלי והעלוב הכי גרוע שראיתי. 

     

    מה שמצחיק זה שבטח השפלתי אותך פעם על זה שאתה מפגר/מטומטם/לא אוהד מכבי/אפס ולקחת את זה קשה וצברת טינה וכעס כלפיי ואני אפילו לא יודע מי אתה ברמת הפורום ואמשיך לא לזכור את קיומך גם אם אגיב לך מחר על הודעה בנושא אחר.

     

    תשמע תשמע יא שרמוט, אתה אפס עבריין מקלדת וזה הכל, עושה שרירים בפורום על כלום ושום דבר כדי לפצות על החוסר ביטחון שלך, לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה מספיק לראות את סגנון הכתיבה שלך.

    מעולם לא השפלת אותי ולא תשפיל, מעולם לא היה לי דיון איתך שגלש לשפה הזאת בפורום, אבל אתה ממש הגזמת עם הדיבור המסריח שלך, אני בטח שלא בתחרות איתך ולא משחק את משחקי הכוחות בפורום באינטרנט, אני סיימתי, תזדיין.

  6. Just now, Sawyer said:

    אתה תוקף ומזיין את השכל ומתחבא מאחורי זה שאתה כלום ואף אחד, אבל בתכלס אין לך פה אפילו רבע של האשמה כלפיי וכל מה שאתה אומר נסתר בקלות כי אתה מחרטט שטויות. 

     

    אז אתה זה שקובע מה מטרות המחאה כן? אני מצטער אבל אני לא יודע לנהל דיון עם עברייני מקלדת בסגנון יאיר נתניהו, אז אני אסכם בזה שאני שם עליך זין, תמשיך לחשוב שהשמש זורחת לך מהתחת.

  7. Just now, Sawyer said:

    לא. אני לא מטיף לסולידריות בשום רגע.

    פה אתה פשוט משקר/ממציא. כי גם במחאות המוצדקות (היו 2, נגד האחרות יצאתי באופן פומבי כי הן לא היו ראויות והיו נוחות מדי למוחים לגעתי) לא כתבתי להחרים או לא לבוא, פשוט לא הגבתי בנושא. 

     

    ידעתי שאני אהיה שם ולכן זה לא מתאים שאגיד לאנשים לא להגיע ועדיין בגלל שזה כל כך חשוב לי עשיתי מאמצים אדירים על מנת לדאוג שאני לא אשלם ושעבור כניסתי הבעלים לא ירוויחו אגורה.

     

     

     

    אני לא משקר ולא ממציא, אתה קורא לקהל אפסים, עלובים וכו', אומר "אם היינו ככה ואם היינו ככה", אם אתה מכליל את עצמך בתוך הקהל ותומך במחאה של החרמת משחק אז אתה אמור גם להחרים את המשחק ולא להגיע, זה שיש לך אפשרות להגיע בלי לשלם לא עושה את זה בסדר, אחת המטרות היא להשאיר את היציעים ריקים כמה שיותר כדי שיראו את זה גם בטלויזיה אבל מזה לא אכפת לך, פשוט אתה שם את הצרכים שלך מעל הצרכים של האחרים, אתה חושב שאתה אוהד מספר אחד של מכבי ורק לך מותר, אתה יורד פה על אנשים בכל פוסט שלך ומנסה לרומם את עצמך בכל הזדמנות, זה לא משהו שהתחיל היום, זה פשוט האופי שלך, אז כל האגרסיביות שלך על המקלדת והירידות על אחרים עדיין לא מצדיקות את זה שתוסבב את הדברים תמיד איך שיתאימו לך, או שאתה חלק מהקהל שמחרים או שלא, ואם אתה לא אז אל תטיף לנו איך להתנהג.

  8. Just now, Sawyer said:

    אני באמת בכנות מת על המשחק הזה, שאתם מנסים להשחיר אותי כאילו אני הבעיה של מכבי. 

     

    אז בוא תסביר לי בדיוק איפה אני טועה.

     

    ההחרמה נגד הקבוצות (אשדוד ופת) הייתה בגלל שהן לקחו מחירים גבוהים מדי שלא הסכמנו לשלם. מה האפקט של לא להגיע? לזיין את הקבוצה שלך? לא.. המטרה היא לא לשלם כסף לבעלים הבני זונות! שאף אחד לא יקנה כרטיס והם ידפקו ויפסידו כסף במקום להרוויח על המהלך המפגר שלהם.

     

    אז במקום להגיד לי יא גיבור, גם לא שילמת אגורה וזיינת את הבעלים וגם תמכת בקבוצה אתם מציגים את זה כאילו אני לא בסדר שלא הצלחתי "להתאפק" והגעתי ותמכתי בקבוצה בכל זאת. 

     

    איבדתם את זה לגמרי. הפורום הטיפש בעולם.

     

    אסתפק בתגובה קצרה כי אני לא מאמין שתבין את הנקודה בכל מקרה

     

    אתה מטיף לסולידריות אבל דואג לעצמך, זאת הבעיה

  9. 27 דקות לפני, Sawyer said:

     

    בנוסף, למרות הטענה הלא רלוונטית לדיון שחוזרת בשלושת ההודעות האחרונות, בשני המשחקים האחרונים שהאוהדים החליטו להחרים בצורה מסודרת לא רכשתי כרטיס ולא שילמתי למועדון ש"זיין" אותנו. לידיעתך.

    אבל כן הגעת למגרש וישבת ביציע לא? אז לא באמת החרמת

  10. 13 דקות לפני, אקיטה said:

    כי צ'רלטון משדרים רק כדורגל ישראלי

     

    דקה אחרי שכתבתי הבנתי שיצאתי טמבל...

    לוקח את דברי בחזרה, פשוט השיקול שלי אישית הוא רק לגבי שידורים של ליגת העל בגלל זה אני מתייחס למחיר המלא כעלות שלי לראות כדורגל ישראלי בטלויזיה בשידור ישיר. (בגלל זה אני רק קונה פר משחק ולא עושה מנוי לערוצים)

    כמובן שעבור מי שצופה בשידורים הישירים של ליגות אחרות המחיר של צ׳ארלטון בהחלט סביר ואפילו יחסית זול.

  11. 14 hours ago, turgi said:

     

    כרגיל סלבה פוגע בול.

    אסתכן ואהמר שצ'רלטון היא חבילת שידורי הספורט המשתלמת בעולם!!

    חבל גם שהכדורגל הישראלי הוא לא מהרמות הטובות בעולם.

    ההשוואה של סלבה דבילית, תשוו לעלות תוכן מקביל ברמתו ואז זה יהיה יותר משכנע

     

    -ערכתי תגובה מתוקנת למטה, עמכם הסליחה

  12. 4 דקות לפני, החתול הצהוב said:

    מי שבאמת חושב שכמות האנשים שבאים בצהוב רק תלך ותקטן - תהיו רגועים. זה לא יקרה. 

     

    מה גורם לך לחשוב ככה?

    אתה חושב שאם המועדון יוציא חולצות בצבעי ליצן זה לא יתן לגיטימציה לאנשים להגיע איתם למגרש?

    אני חושב שעם מה שקורה בעולם עם הצבעי חולצות ואם תהיה גם הוצאה של חולצות מכבי רשמיות בצבעים לא רשמיים זה דווקא יפגע בוודאות בכמות האנשים שבאים בצהוב

  13. 6 hours ago, לא לגרור מי גורר said:

     

    לא נעים לי להיות זה שמאכזב אבל ברוב העולם הקהל לא בא עם הצבע של הקבוצה שלו. 

    אני מבין את הרצון שלכם לשנות את התפיסה לכולם אבל בסוף זה לא שאנחנו שונים מהמצב הקיים. 

     

     

    כרגע המצב ממש שונה מהמצב שאני חושש ממנו, היום הרבה באמת באים עם שחור אבל ברגע שיהיו חולצות שחקן רשמיות בצבעים לא קשורים יתחילו להופיע ביציע הרבה יותר צבעים אחרים. 

    ביום שהכדורגל שאני אוהב ימות והיציע יהפוך כולו לחבורת קוקסינלים צבעונית שבאים להצטלם לסטורי אז שיוציאו איזה צבע של חולצות שהם רוצים

  14. 22 דקות לפני, DeDo said:

    שמעו איבדתם פרופורציות לגמרי עם שי סידי, נכון הוא הגזים בטירוף ויש לו רגעים מביכים.

    אבל מכאן ועד לעשות לו את מה שאתם עושים לכל בן אדם שנראה לכם שבילדות שלו הייתה לו נעל צהובה עם שרוך אדום, זה מוגזם.

    הבן אדם אוהד מכבי לפני רובכם כאן, עובד במועדון שהוא אוהד ועושה את מה שכיף לו.

    אני זוכר תקופות שאוהדים אמרו שצריך להעיף אותו כי הוא משעמם ומרדים ואז התאהבו בו כולם עם הסרטונים הראשונים כשהוא קורא ל-״מספר שש-עשרה״.

    תפקיד של קרוז זה להרים, יש כאלה שנותנים שואו (כמו ברוס באפר למשל) ויש כאלה שעושים את זה כי התקנון מחייב, פעם הוא היה נשמע כמו מישהו שעושה את זה כי אין מי שיעשה

    והיום הבן אדם נותן שואו, והעובדה היא שהקולגות שלו מעתיקים ממנו בארבע שנים האחרונות (למי שזוכר את הדרבי ההוא שעומר דמארי כבש שער רגע לפני שטב״ח 2 סחט פנדל)

    אתם פשוט התהפכתם עליו כי התחילו לדבר עליו בכל מקום, לעשות לו דמות בארץ נהדרת שזה סמל סטטוס והזמינו אותו לכל מני ראיונות.

    הקטע שלכם לעשות את המוות לכל מי שלא נראה לכם מזכיר לי יותר את הבני זונות שיישבו מולנו מחר בקטע שלהם לשנוא אותנו יותר ממה שהם אוהבים את המועדון שלהם.

    לפעמים זה נראה כאילו אתם באים לעודד את עצמכם ולא את מכבי, לכל אחד יש תפקיד וכולם באים לעודד את אותה הקבוצה.

    תיישרו איתו כבר את ההדורים, תבקשו ממנו את הזמן שאתם צריכים אחרי גולים ותסבירו לו מה מפריע לכם, עוצמות, החריזה המוגזמת וכו׳ ותשחררו אותנו מאווירת האולטרס המסריחה הזאת.

     

    אחי אתה טועה וסתם מזיין תשכל, אני מעריך לפי מה שכתבת שאתה לא מהקהל שמעודד וכל פעם מקבל את החרא של סידי שסוף סוף יש גול ואתה רוצה למנף את זה לטובת עידוד מטורף והוא אוכל את הראש ברמקולים עם חרוזים והכרזות על מבשל השער וכו'

    דיברו איתו כבר והוא ממשיך, הוא סתם מיתמם בהודעה הזאת שלו, רק במשחק האחרון הוא הכריז גם על המבשל וחפר בדיוק מתי שלא צריך.

    לא כל מה שיוצאים נגדו אנשים מ11 או משערים אחרים קשור לארגון או למשחקי אולטראס, כמו שכבר ראית מהמגיבים פה בנושא, יש אנשים שבאים לעודד ולהנות מהמעט תרבות עידוד שנשארה לנו לפני שהכל הופך פה לקונצרט, והוא פשוט הורס את זה.

  15. 55 דקות לפני, דעת יחיד said:

    מפריע לי שבשבוע שעבר במקום  ש- 10 או 15 אלף אנשים ייצאו החוצה מהיציעים במחאה (מה שהיה מעורר כנראה קצת יותר את המשטרה /ההנהלה /תקשורת ומושך תשומת לב ) יצאו רק מאתיים (אולי) ואלה שנשארו רבו עם עצמם כי חלק ביקשו  דום עידוד ורק קללות למשטרה לאות הזדהות עם המאתיים שייצאו, חלק אחר חשב שצריך לעודד בכל מחיר, ועוד חלק שהחליט שצריך לעודד דווקא כקונטרה כנגד המאתיים ותומכיהם.

    ותגיד מה שתרצה זה תוצר של נתק בין האירגון לקהל

     

    כל מה שהארגון היה עושה במקרה הזה היה מעורר ביקורת מאיזה שהוא צד

    אם היו מבקשים מאנשים לצאת אז היה מתעורר החלק בקהל שמאמין שלא מפקירים את הקבוצה בשום מחיר ושוב היינו רואים אנטי נגד הארגון ותלונות למה תמיד יש איתם מחאות וכו'

    הארגון הוציא הודעה של "אנחנו בחוץ אבל תמשיכו לעודד" ואז באים אנשים כמוך ומעבירים ביקורת ואומרים שזה לא בסדר ושצריך לשקף לקהל מה קורה (וזה מה שהם עשו בעצם בהודעה שהם הוציאו)

     

    בקיצור הם אוכלים חרא מכל כיוון ולכן ההחלטות שלהם עד עכשיו לגיטימיות בעיניי, אתה סתם מחפש איפה שאין.

     

  16. 9 hours ago, JacK said:

    איך אני אוהב שמייחסים לנימני את השנים הרעות, למלך השערים והבישולים של המועדון, טמבלים חסרי כבוד.

    לא לוני, לא היעדר רכש איכותי, לא צוות מקצועי פח, לא מחלקת נוער מרוסקת, לא הנהלה של חובבנים, נימני היה דארת' ויידר.

    איך הוא לא נתן לאף אחד לפרוח לידו, איך ש____?____ עזב את משטר הטרור של נימני במכבי הוא ישר הפך לכוכב.

    לך לפסיכולוג אם שירה של השיר של נימני מחזירה לך טראומה ואל תזיין את המוח על המלך, גדל כאן דור של ילדים שלא היו בתקופה הזאת ולא ראו אותו משחק והנראטיב השיקרי שאתה ודומיך בונים באופן עקבי במשך שנים פוגע במכבי הרבה יותר משיר כזה או אחר.

    מדויק, כל מילה.

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.