Jump to content

Banz

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Banz

  1. אני לא רוצה להרחיב על מה בדיוק ראיתי ושמעתי, אבל אני אומר לך שלפחות במשחק בחמישי ההתנהלות של האנשי גדר לא הייתה בסדר, מתזמון ובחירת השירים ועד לתגובות שלהם לקטנות בשירים שברור שהגיעו כתוצאה מבחירה מודעת. הפתיעו אותי מאד לרעה. אם זה ימשיך ככה אז פיצוץ בתוך הקהל או מול השחקן עצמו זה רק שאלה של זמן.
  2. לצערי אתה טועה בהתחלה התבאסתי שלא מעודדים אותו, ששמעתי את הקטנות בשירים הבנתי שאני צריך להיות מבסוט שהם לא מקללים אותו
  3. התקלה תוקנה אפשר להשתמש בקופון גם ברכישת מנוי + פוראבר באותה רכישה
  4. מדויק. אני רק רוצה להוסיף בנושא פוראבר מול מנוי/ניקוד שגם ניקוד חוץ כפול לבעלי פוראבר+ זה מהלך שגוי בעיניי, יוצר פערים בין אנשים עם/בלי וקצת מוריד מערך ניקוד חוץ.
  5. תשמע תשמע יא שרמוט, אתה אפס עבריין מקלדת וזה הכל, עושה שרירים בפורום על כלום ושום דבר כדי לפצות על החוסר ביטחון שלך, לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה מספיק לראות את סגנון הכתיבה שלך. מעולם לא השפלת אותי ולא תשפיל, מעולם לא היה לי דיון איתך שגלש לשפה הזאת בפורום, אבל אתה ממש הגזמת עם הדיבור המסריח שלך, אני בטח שלא בתחרות איתך ולא משחק את משחקי הכוחות בפורום באינטרנט, אני סיימתי, תזדיין.
  6. אז אתה זה שקובע מה מטרות המחאה כן? אני מצטער אבל אני לא יודע לנהל דיון עם עברייני מקלדת בסגנון יאיר נתניהו, אז אני אסכם בזה שאני שם עליך זין, תמשיך לחשוב שהשמש זורחת לך מהתחת.
  7. אני לא משקר ולא ממציא, אתה קורא לקהל אפסים, עלובים וכו', אומר "אם היינו ככה ואם היינו ככה", אם אתה מכליל את עצמך בתוך הקהל ותומך במחאה של החרמת משחק אז אתה אמור גם להחרים את המשחק ולא להגיע, זה שיש לך אפשרות להגיע בלי לשלם לא עושה את זה בסדר, אחת המטרות היא להשאיר את היציעים ריקים כמה שיותר כדי שיראו את זה גם בטלויזיה אבל מזה לא אכפת לך, פשוט אתה שם את הצרכים שלך מעל הצרכים של האחרים, אתה חושב שאתה אוהד מספר אחד של מכבי ורק לך מותר, אתה יורד פה על אנשים בכל פוסט שלך ומנסה לרומם את עצמך בכל הזדמנות, זה לא משהו שהתחיל היום, זה פשוט האופי שלך, אז כל האגרסיביות שלך על המקלדת והירידות על אחרים עדיין לא מצדיקות את זה שתוסבב את הדברים תמיד איך שיתאימו לך, או שאתה חלק מהקהל שמחרים או שלא, ואם אתה לא אז אל תטיף לנו איך להתנהג.
  8. אסתפק בתגובה קצרה כי אני לא מאמין שתבין את הנקודה בכל מקרה אתה מטיף לסולידריות אבל דואג לעצמך, זאת הבעיה
  9. אבל כן הגעת למגרש וישבת ביציע לא? אז לא באמת החרמת
  10. דקה אחרי שכתבתי הבנתי שיצאתי טמבל... לוקח את דברי בחזרה, פשוט השיקול שלי אישית הוא רק לגבי שידורים של ליגת העל בגלל זה אני מתייחס למחיר המלא כעלות שלי לראות כדורגל ישראלי בטלויזיה בשידור ישיר. (בגלל זה אני רק קונה פר משחק ולא עושה מנוי לערוצים) כמובן שעבור מי שצופה בשידורים הישירים של ליגות אחרות המחיר של צ׳ארלטון בהחלט סביר ואפילו יחסית זול.
  11. חבל גם שהכדורגל הישראלי הוא לא מהרמות הטובות בעולם. ההשוואה של סלבה דבילית, תשוו לעלות תוכן מקביל ברמתו ואז זה יהיה יותר משכנע -ערכתי תגובה מתוקנת למטה, עמכם הסליחה
  12. מה גורם לך לחשוב ככה? אתה חושב שאם המועדון יוציא חולצות בצבעי ליצן זה לא יתן לגיטימציה לאנשים להגיע איתם למגרש? אני חושב שעם מה שקורה בעולם עם הצבעי חולצות ואם תהיה גם הוצאה של חולצות מכבי רשמיות בצבעים לא רשמיים זה דווקא יפגע בוודאות בכמות האנשים שבאים בצהוב
  13. כרגע המצב ממש שונה מהמצב שאני חושש ממנו, היום הרבה באמת באים עם שחור אבל ברגע שיהיו חולצות שחקן רשמיות בצבעים לא קשורים יתחילו להופיע ביציע הרבה יותר צבעים אחרים. ביום שהכדורגל שאני אוהב ימות והיציע יהפוך כולו לחבורת קוקסינלים צבעונית שבאים להצטלם לסטורי אז שיוציאו איזה צבע של חולצות שהם רוצים
  14. אם זה יגרום לזה שבהמשך יופיעו עוד צבעים פחות נייטרלים ביציע בגלל התקדים הזה אז עדיף שלא.
  15. אחי אתה טועה וסתם מזיין תשכל, אני מעריך לפי מה שכתבת שאתה לא מהקהל שמעודד וכל פעם מקבל את החרא של סידי שסוף סוף יש גול ואתה רוצה למנף את זה לטובת עידוד מטורף והוא אוכל את הראש ברמקולים עם חרוזים והכרזות על מבשל השער וכו' דיברו איתו כבר והוא ממשיך, הוא סתם מיתמם בהודעה הזאת שלו, רק במשחק האחרון הוא הכריז גם על המבשל וחפר בדיוק מתי שלא צריך. לא כל מה שיוצאים נגדו אנשים מ11 או משערים אחרים קשור לארגון או למשחקי אולטראס, כמו שכבר ראית מהמגיבים פה בנושא, יש אנשים שבאים לעודד ולהנות מהמעט תרבות עידוד שנשארה לנו לפני שהכל הופך פה לקונצרט, והוא פשוט הורס את זה.
  16. אחרי אתמול התחזקה אצלי תאוריית האצבע בעין
  17. כל מה שהארגון היה עושה במקרה הזה היה מעורר ביקורת מאיזה שהוא צד אם היו מבקשים מאנשים לצאת אז היה מתעורר החלק בקהל שמאמין שלא מפקירים את הקבוצה בשום מחיר ושוב היינו רואים אנטי נגד הארגון ותלונות למה תמיד יש איתם מחאות וכו' הארגון הוציא הודעה של "אנחנו בחוץ אבל תמשיכו לעודד" ואז באים אנשים כמוך ומעבירים ביקורת ואומרים שזה לא בסדר ושצריך לשקף לקהל מה קורה (וזה מה שהם עשו בעצם בהודעה שהם הוציאו) בקיצור הם אוכלים חרא מכל כיוון ולכן ההחלטות שלהם עד עכשיו לגיטימיות בעיניי, אתה סתם מחפש איפה שאין.
  18. ג׳ירף אבן גבירול, אחלה טיפים
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.