Jump to content

pablo aimar

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

171 profile views
  1. ראיקוביץ מעל הליגה ?? על סמך מה אתה כותב דבר כה מטופש ו? טיבי כבר לא במכבי תפנימו.. טעות גדולה לדעתי אבל זה המצב. גל כבר מבוגר לצערנו הרב זה נכס ענק שלנו ואחד הבודדים זהבי ודסה אני מסכים (:
  2. ואני מקווה שזה לא יקרה כמובן ... אבל ככה אני מבין כדורגל והלוואי שאני טועה.
  3. יום שני כשנשחק מול הגמלים ונתבטל מולם ונפסיד 3-1 אתה תאמר לעצמך ההזוי הזה מהפורום אולי הוא לא כזה פסיכי אחרי הכל .
  4. נוסא שחקן עלוב ומביך אין לו שום אספקט במשחק שהוא מתקרב לציון 6 חוץ מפיזיות . הוא חושב לאט יחסית לבן אנוש אין לו סיומת אין לו דריבל אין לו מהירות אין לו שכל אין בו כלום הוא שחקן טטריס לא כדורגל הגיע בטעות לענף אני מוכן לחתום על זה.
  5. יש מספיק מגינים שמאליים בליגות הנמוכות שיתרמו לנו יותר מבן הרוש כנ״ל בלם וקשרים מה שיש לך היום בסגל זה חלש מאוד לעומת היריבה שלך .
  6. אם אני מפגר בוא תתערב איתי על 10,000 ש״ח שאנחנו לא לוקחים השנה שום תואר.
  7. נו אז הגזמתי טיפה מה זה אומר שאני אוהד הפועל?? אני רוצה שנתחזק כי אנחנו פשוט קבוצה עלובה היום זו האמת ורק האמת גם אם היא כואבת לכם . בן הרוש ,גארסיה,דור פרץ , נוסא ... אתם באמת לא מבינים שזה שחקנים של ליגה ארצית במקסימום ????? כאילו מה זה יעזור לכם אם תעודדו ותדברו חיובי והסתירו את האמת מעצמכם? זה יעזור לנו לשחק טוב יותר?? בקטע מקצועי אתה באמת חושב שלאחד מהם יש מקום או קשר לענף הכדורגל?
  8. ראדי היה אצלנו חלש מאוד וזה אפילו היה לפעמים נראה כאילו והוא מכר משחקים . ועדיין כמה שאני שונא את האפס הזה הוא עדיף על כל הקישור שלנו פרט לגל ולאזולאי אז מה זה אומר עלינו לעזאזל ??????
  9. לא ניקח שום תואר כל עוד החייזר הזה מהלך לנו במרכז השדה!!!
  10. אלופת המדינה 150 קילומטר משחק חוץ 100 אוהדים! נוסא ודור פרץ קשרים שלנו.. עומרי בן הרוש וקרחות גארסיה בהגנה שלנו ... אם אנחנו לוקחים אליפות השנה בהרכב הזה צריך להשמיד כאן את הכדורגל פשוט להחריב אותו מהיסודות וללמד קריקט.
  11. דור פרץ בהרכב אין אליפות !!! ותזכרו את זה .
  12. חרא הגנה חרא קישור חרא התקפה חרא של קבוצה מביכה ומגעילה דסה אלברמן וערן זהו!!!! כל השאר הייתי שולח לכיסא חשמלי.
  13. שחקן אדיר!! נקווה שאין לו סעיף שחרור שערורייה כמו של דאבור..זה עניין של זמן עד שיחטפו לנו אותו.
  14. הקשר הכי חלש בישראל ב 3 הליגות הראשונות ! ויצמן יער צריכים לחקור את עניין ההחמצות שלו וגם את זה שהוא רואה הרכב. צריך לנסות לדחוף אותו להפועל שיחשבו שעקצו אותו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.