Jump to content

ronash

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Recent Profile Visitors

1,473 profile views
  1. חחח תודה רבה לכולם, הפורום הטוב בעולם לגילו מקווה להביא תוצאה טובה היום, אם לא אני שולח את עצמי לעוד גלות של חודש בבלקן בקשר לתומר חנצ'ינסקי מפאת קוצר היריעה לא פירטתי, היה משחק רשמי של הקבוצה השניה של העיר FC Santa Claus והוא היה קפטן הקבוצה הראשונה RoPS
  2. https://ronash.ga/9b2bc7 אפשר לעשות את זה
  3. http://maccabita.sportsontheweb.net/orange_is_the_new_black.html שלחו להם מייל office@hbsfc.co.il
  4. אין סיבה שלא יהיה לי את הכרטיס לבית"ר חוץ, אחפש כשאחזור עוד כמה ימים לא הייתי במשחק באיסלנד, אם אתה נתקע בלי אני יכול לנסות לשאול את אבא של וידאר כרטיס מהמשחק נגד פרנצוורוש צריך?
  5. בטח ג'ולי, בוא. ובשולי החדשות, דינמו מינסק הפסידה לדרי סיטי האירית 2-1 אך העפילה בזכות נצחון 2-0 במשחק באירלנד. נקודות ראויות לציון: * כרטיס עולה שבעה שקלים * רוב היציעים סולד אאוט, לא על ידי אוהדי דינמו מינסק כי אם על ידי ארגון עובדים כלשהו שחילק לעובדיהם כרטיסים חינם וחייב אותם להגיע * יציע לפיד אולימפי (בתמונה זה נראה ריק כי זה הרבה זמן לפני המשחק, האצטדיון היה די מלא) * מאחורי הלפיד היו מדרגות שהובילו לגג, מאוד לא ברור למה * עבר לידי אדם מחויט עם סיכת דינמו מינסק. מאוד חשקתי בסיכה אז גייסתי את כל הקסם האישי שלי לסדר החלפה, סיכה תמורת כלום. אחר כך הבנתי שאין לי מה לעשות עם הסיכה, אבל שיהיה * דרי סיטי כבשו בערך דקה 75 ואז, מרחק שער אחד מסנסציה, נראו אדישים בטירוף * בסוף המשחק הקהל הגיב בבוז. האירים הלכו להודות לקהל (?) וזכו לעידוד בלארוסי (?)
  6. 1. מכבי 2. אין 3. חיות 4. ללוות את הקבוצה הפארואזית שלנו (https://forum.12p.co.il/index.php?showtopic=166717) במשחק חוץ נגד הלסינקי במוקדמות הצ'מפיונס תוך כדי לבישת חולצה של מכבי שיש עליה חיה (פינגוין) לצערי הפעם זה לא הספיק, וגול שנבע מטעות הגנה מוזרה לאחר עשרים שניות של כדורגל סימן את המגמה של המשחק; כעבור תשע דקות הפינים כבשו שוב, ולאחר עשר דקות מהלך אישי יפה הוביל ל-3-0 מהדהד. שניות ספורות לאחר השער הצלחנו לצמק, אך המשימה הייתה קשה מדי ושארית המשחק התנהלה על מי מנוחות, שלא לומר הייתה משעממת. בדקה החמישים ומשהו השוער שלנו הציל פנדל חלש, אך לא ידענו לנצל את המומנטום, ולבסוף הפסדנו 3-1 והודחנו ממוקדמות ליגת האלופות אחרי 5-2 בסיכום. אנחנו נמתין במוקדמות הליגה האירופית למנצחת בין שריף טירספול לבין איזו טורפדו בגיאורגיה. פיקנטריה: * בלוח התוצאות לא היה להם í אז במקום זה היה ג'יבריש; * המנהל הספורטיבי של ויקינגור התרגש מהמחווה שלי (להגיע למשחק) וסידר לי כרטיס VIP; * הפארואזים היו (כרגיל יש לציין) מארחים מושלמים עבורי, אכלתי איתם את הארוחה שלפני המשחק, נסעתי באוטובוס השחקנים וכמעט והשתחלתי לאסיפה הטקטית; * על מנת שאוכל לעודד כראוי, הוענקה לי חולצה של ויקינגור משנה שעברה או משהו כזה. מכיוון שהם מייצרים רק סט אחד (שחקנים הביעו בפני חשש מסוים שהפינים ירצו להחליף חולצות), אפשר לומר שיש לי בעצם את החולצה היחידה בעולם מסוג זה; * החולצה הוענקה לי על ידי הקפטן של הקבוצה, שהוא גם הקפטן של נבחרת איי פארו וגם עובד בלשכת האבטלה. הוא מספר שכיום האבטלה נמוכה ומגיעה למשהו כמו 2% שזה בערך 200 איש; * אין על החולצות שלהם חיות. אני מודה לאמיל על הפוטומונטז'.
  7. בוצואנה נגד לסות'ו, זברות נגד היפופוטמים, תכלת נגד ירוק, מדינה שגובלת בדרום אפריקה נגד מדינה שמוקפת כולה בדרום אפריקה, שחור נגד שחור. אין לכדורגל להציע יותר מזה. בוצואנה עלתה עם 11 שחקנים שבשל הקולוניאליזם האירופי מייצגים אותה, לעומתה המאמן של לסות'ו בחר 11 שחקנים שמסיבות קולוניאליות מייצגים את לסות'ו. לפני המשחק נערך טקס מרשים שכלל את המנוני שתי המדינות ולחיצות ידיים עם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל הבוצואני שלווה בפמיליה שכאילו נלקחה מבית הדין הבינלאומי בהאג. קצת כפיים, קצת הכרוז מדליק את הדיג'יי והמשחק יוצא לדרך. המשחק נפתח בלחץ של בוצואנה שניצלה את הכשרון של מספר 22 באגף שמאל (הטוב במגרש) ליצירת הזדמנויות קורצות מול השער. בדקה החמישית (בערך; יש לוח ענק שמוצג עליו שידור המשחק והשעה בגופן קטן מדי) אחד משחקני הקו השני בהתקפה הגיע למצב בעיטה מושלם והצליח, איכשהו, לפספס. באזור הדקה העשרים עוד נסיון נחמד כשבעיטה מאגף שמאל נדחקה על ידי השוער החוצה. בינתיים שחקני לסות'ו (בירוק האופייני) מסכמים נסיונותיהם בהרמות סתמיות לרחבה משל אומנו על ידי וידיגאל, שהוא סוג של שכן -- מצער אותי לגלות כמה מהר שוכחים את העובדה שהיה למכבי מאמן אנגולי. דקה 35 וזו ההזדמנות הטובה ביותר לזברות עד כה. הסתננות יפה של מספר 22 הותירה אותו באחד על אחד מזווית קשה. השוער (בעל הכינוי המחייב "דידה") זיהה את הקושי שלו ופינה לו את השער; מספר 22 החזיר עם מחווה ג'נטלמנית מצידו ובעט החוצה. לקראת סוף המחצית שוב "דידה" מציל את ההיפופוטמים באחד על אחד. קצת תוספת זמן בגלל בזבוז הזמן של השוער והמחצית נגמרת ב0-0 מאכזב מבחינת המארחים. המחצית השניה נפתחה בלא הרבה מצבים והתאפיינה באגרסיביות מצדי שתי הנבחרות, כדורגל אין פה. חוץ מנסיונות נואשים של לסות'ו לגנוב איזה גול ושליטה אופטית סתמית של בוצואנה (בתוספת גול שנפסל בטענת נבדל מוצדקת), אלפי האוהדים שהטריחו עצמם לאצטדיון הלאומי בוצואנה לא נהנו מכדורגל איכותי במחצית השניה. בדקה ה72 המקומיים נצלו מספיגה אחרי ששמירה מביכה הותירה את החלוץ האורח מול שוער אבל למזלם הוא לא הצליח להכניע אותו וגם הריבאונד הלך החוצה. בדקה ה83 זה סוף סוף קרה. בעיטה חזקה של השוער הבוצואני (שנכנס כמחליף רק כמה דקות קודם לכן) הצליחה לעשות את דרכה לחלוץ שהפעם לא התבלבל מול השוער וקבע 1-0 לזברות. זו גם הייתה תוצאת הסיום. המצטיין: ערן זהבי קהל: משהו בין 3-5 אלף בוצואנים הטריחו את עצמם ביום השבת החם הזה כדי לעודד את הקבוצה המקומית תחת השמש הקופחת, מה שנתן לאצטדיון מראה די ריק. ביציע ממול התרכזו מספר אוהדים בגוש נאה שנראה שנלקח מתפילות ימי ראשון בכנסייה. פיקנטריה: * לבוצואנה באמת קוראים זברות אבל את הכינוי היפופוטמים אני המצאתי. * היה עוד זוג לבן אחד וכמה משקיפים מטעם פיפ"א; סך הכל אפשר לספור את כמות האנשים הלבנים באצטדיון על שתי ידיים. * למרות עשרה שקלים על כרטיס VIP ולמרות התחינות לכרוז המקומי, לא הורשתי להכנס ליציע המוזמנים בשל "dress code". * לפני המשחק חלקו דפי הרכבים, כשזה של לסות'ו נכתב בכתב יד וכלל גם את הכינויים של השחקנים שנעו בין earthquake דרך African Salad ועד General Purpose Machine Gun (יחד עם ראשי התיבות GPMG) * בקשה לקבלת חולצת משחק בסוף המשחק נענתה בתשובה הכנה והלאקונית "אז עם מה נשחק נגד גאנה?"
  8. נוצרה זילות במשפט הזה, אבל הפעם זה באמת המשחק הכי חשוב העונה. אני בא. ואתם?
  9. כיף תכתבו פה בנושא כל מי שכיף לו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.