Jump to content

yarin123

משתמשים רשומים
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. הייתי חייב להקפיץ, שכל הזלזלנים יאכלו את הכובע.
  2. למכבי יש אופציה להארכה אם אני לא טועה
  3. וואי חברים תתאפסו , שחקנים לא נעלמים ולא מבזבזים את הכישרון שלהם... הילד הזה עדיין חתיכת שחקן , הוא הגיע לאשקלון שהיא גם ככה קבוצה נידחת עם תקציב של ליגה ג' רק באמצע חודש ספטמבר , היה צריך להוכיח את עצמו באימונים וקנה לעצמו מקום בהרכב שעבר תהפוכות משבוע לשבוע..דגו גלאבן בן אז'ובל אורמוש נתן משחקים מצויינים נגד הפועל חיפה מכבי תל אביב והפועל באר שבע ממה שאני ראיתי..(את השאר לא כזה שידרו) בקיצור יש כאן שחקן על רמה שלא סתם מכבי לא מוותרת עליו ..
  4. מתן חוזז חתם לעונת השאלה בבני יהודה , בהצלחה ילד !
  5. בית"ר ת"א רמלה- הפועל ת"א נגיע בהמונינו!!! אה.. שישי ב3 , שכחתי לציין!
  6. מדינת תל אביב הכל לוקח יותר זמן מה שלוקח מסביב לה
  7. חסכנו משחק חוץ בטוטו כי זה היה באנקר שהפועל מארחת
  8. איך 3 קבוצות אמורות להסתדר בנתניה?
  9. הפועל עולה עולה... הפועל עולה עולה.. שעה 5 להתעורר לנסוע לנצרת מהר הלכה לי כבר הנשמה מנסיעה לנסיעה שעה שתיים רק עכשיו, ועוד שעה מתחיל משחק שיזדיינו הצהובים -כאן יש כניסה לגרעינים ! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  10. 11:57 מתן חוזז בראיון לקופמן ויונתן הללי על אשקלון ועתידו במכבי http://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=GMDIJL&c41t4nzVQ=KH ספורט - נמצאים בדרך הנכונה? שחקן הפועל אשקלון: "בתקופה האחרונה אנחנו משחקים הרבה יותר טוב" 103fm.maariv.co.il
  11. השערוריה הגדולה! הפועל מארחת את אשקלון שסיימה לפנייה בטבלה. לא הגיוני שמקום אחרון יקבל עדיפות לארח קבוצה שסיימה לפניו. מכור- הורידו את אשקלון ליגה.
  12. חוזז עם בישול וגול מאני טיים בניצחון אשקלון. רק תוריד את הפועל!
  13. עקב אירוע משפחתי מוכר זוג כרטיסים + תו חניה למשחק הקרוב ( שער 23A מקומות מסומנים שורה 4 באמצע מקווה שמותר לפרסם מבחינת הפורום.
  14. מי שרוצה לקנות זוג מנויים + תו חניה למשחק בראשון מוזמן לפנות אליי בפרטי.. המנהלת הבת זונההה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.