Jump to content

יוזף קנטה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Location
    I meet you at the cemetery gates
  1. http://www.football.co.il/stats תעשה סינון מחזור 5 ומכבי ת"א קצת עקום אבל זה מה יש
  2. "ג'ורדי פותח עם שלושה בלמים שאחד מהם מגן (ככה היה 60 דקות מול סכנין, עם שפונגין), כי זה מה שמתאים למערך הזה, יוהאן הסביר אבל אתם מוזמנים להתווכח, הוא רק למד מהטקטיקן הגדול בהיסטוריה." לא הבנתי אותך כל כך..
  3. מחצית ראשונה מול סכנין שפונגין היה מגן ימני ב4-3-3 ולא כמו שכתבת. במחצית השניה הוא שינה מערך ל 3-4-3 עד לקצת אחרי הגול הראשון שהבקענו ואז חוזר ל4 בהגנה. כך אן כך יש לך בעיה הגנתית חמורה במרכז המגרש ולא נעשה שום חיזוק בחלון ההעברות כדי לשפר את החולשה הזאת (למעשה נחלשת בעמדה הזאת לעומת עונה שעברה). תזכיר לי מי אחראי על רכש? https://youtu.be/Oqv41ibyJs4?t=1h6m25s
  4. זה גול יפה https://youtu.be/Ld4Xhpi_d_U?t=1m31s מה שהיה אתמול פשוט רגיל, לא מבין את ההתלהבות סורי
  5. מה זה אומר עלינו אם אנחנו מתלהבים מגול רגיל? מהלך שהחל בעבירה, המשיך באיבוד של אצילי שהגיע מזליקו לשפונגין, המשיך בספק מסירה של אצילי לקרוס-על-עיוור של מיכה (לטעמי הפעולה היחידה שאפשר להתפעל ממנה וגם לא צריך ליפול מהרגליים- סך הכל עשה את הדבר הנכון), והסתיים בטעות שוער מחרידה/מכירה.
  6. מדובר בצלם מקצועי שעובד עם וואן לא מעט (חיפוש של חצי דקה בגוגל), למה סתם להמציא מעשיות ואז לבוא בטענות על אותו דבר??
  7. ווינגר/קשר התקפי שיכול להיות השובר שוויון הזה שמכבי כ"כ צריכה. בעיטה ופס מצוינים (הגבהות, בעיטות חופשיות וקרנות), והכי חשוב מביא מספרים (גולים/אסיסטים). מה שכן, הוא כבר יצא לחו"ל (מיינץ) ונכשל, לא יודע מה הסיבות.
  8. https://www.youtube.com/watch?v=E9NhwS9SWxc כדי להיות אוהד של הפועל כדי להיות אוהד של הפועל צריך ליסוע לראשון ונשר לנצרת וללוד ולטעון סוללה בשביל הווייז בשביל הווייז יום שישי זה, יום של כדורגל יום שישי זה, יום של כדורגל *לא מסתדר 100% עם הגרסה הזאת אבל מסתדר בול על הגרסה של השיר הזה של ה*ועל, לא רציתי ללכלך את העמוד ביוטיוב שלהם..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.