Jump to content

AvielMaccabi4

משתמשים רשומים
  • Posts

    171
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by AvielMaccabi4

  1. האמת שכאב לי על גייצ׳י, נקרעתי בין שניים מהלוחמים האהובים עליי אבל מקס זה מקס, אין BMF יותר ראוי ממנו, עם העיניים לטופוריה הליצן.
  2. תעשה לעצמך טובה ושב תראה את כל האירוע, חוויה.
  3. הולוואי-גייצ׳י עם הפיניש של השנה, צפייה חובה של כל חמשת הסיבובים למי שפספס.
  4. החילוף של ביטון גמר את המשחק, כל אדם עם אפס הבנה בכדורגל ראה שאיבדנו את הקישור מהחילוף הזה. התפללתי שנספיק לבצע את החילופים של קארצב ורביבו לפני שניענש, הקטע שהשער שספגנו שהיה אמור לחזק את ההבנה שאין קישור גרם לקין לדחות את החילוף הזה בעוד 15 דקות יקרות.
  5. עזוב שזה לא מסתדר עם ההישגים באירופה, מה ההבדל בין חיפה של העונה למכבי של שלושת העונות האחרונות?
  6. ציינת פה המון המון נקודות לחובתו, חלקן מוצדקות, אבל אם תעשה רגע זום אאוט, בהנחה וניקח אליפות, זאת אחת העונות המוצלחות שלנו בעשור האחרון, זה פשוט לא מסתדר עם כל הטענות. ״אפס עבודה על הגנה״, גם מוריניו בפריים של קריירת האימון שלו לא יגרום לבלטקסה ונחמיאס להיות צמד בלמים ראוי בקבוצה אלופה, תוסיף לזה מגן ימני שהוא בכלל קשר שהוא בעצמו אילוץ כי המגן הראשון הוא אבישי כהן ושלושה שוערים שהבכיר שבהם היה שוער שני של דושבאג מתגלית. ״שחקנים שהוא מחק בלי סיבה הגיונית״, איביץ׳ הגדול מחק את עטר שהיה מלך השערים שלו בעונה קודמת, מחק את זאיר אמאדור עונה שלמה ואז בפוקס של פציעה התברר שהוא אחד הבלמים הכי גדולים שנחתו כאן בישראל, מחק את טיבי, הבלם הכי טוב בליגה בזמנו על פנדל(שבכלל לא היה). אתה לא יודע מה קורה באימונים ומה השיקולים, תהיה בטוח שכל איש כדורגל ממוצע, ועל אחת כמה וכמה אגדת פרמייר ליג מבין שדן ביטון לא ראוי להיות יותר משחקן רוטציה שולי, איזה סיבה יש לו לא לפתוח עם קיקו? בסוף, ההבדל בחומר השחקנים בין הקבוצה העלובה של עונה שעברה לקבוצה הזאת זה שחקן אחד, טוב ומשפיע ככל שיהיה, גם הוא לא יכול לקחת קבוצה כושלת שסיימה מקום שלישי אחרי שהיא הגיעה לפלייאוף כשהיא לא יותר רלוונטית מהפועל ירושלים, ולהוביל אותה למצב שהיא מתחילה את הפלייאוף בפער דו ספרתי מהמקום השני, אחרי שמינית גמר קונפרנס וחצי ראשון עם 95% אחוזי הצלחה.
  7. מכבי של פטריק הכושל הצליחה לצמצם פער 9 נקודות ולעקוף את חיפה ה״אימתנית״ בעונה הראשונה של בכר שכולם פה משפריצים למשמע שמו, גם אוהדי חיפה היו בטוחים שהם מצליחים לשלשל את האליפות אחרי ההפסד שלהם לק״ש שני מחזורים לסיום, אבל בסוף הקבוצה הטובה יותר לקחה אליפות למרות שרצף של 11 ניצחונות דחוקים הצליחו לטשטש קצת את הבלוף שהוביל לפער הגדול מלכתחילה.
  8. הביזיון מול אום אל פאחם, קבוצת לאומית, אחרי יתרון 2-0, היה יותר גדול בעיני מזה, וזו הייתה אחת הקבוצות הדורסניות שלנו בעשור האחרון. אם מה שקרה מול אולימפיאקוס לא היה מתרחש, ההדחה אתמול הייתה כואבת אבל נסבלת. אני רואה את הדברים אחרת, אם הקבוצה השבורה הזאת הצליחה פעמיים העונה לפתוח פער של 10 נקודות, לסגור סיבוב שלם בלי הפסד תוך כדי העפלה ענקית מהמקום הראשון בבית בקונפרנס, אז כנראה שהאופי מתעלה על היכולת.
  9. קין האחרון שאשם, חבורה של סמרטוטי רצפה שלשלנים.
  10. לא תפס שום יום, רמי וייץ עשה ממנו דידה, השחקנים שלנו בועטים עליו
  11. הסיבה היחידה שמעניינות אותי הנקודות דירוג היא בשביל שיהיה יותר קל להעפיל לצ׳מפיונס.
  12. נתן לוי המלך עולה ב23:30 לקרב מול מייק דיוויס, נקווה שיביא קצת גאווה ישראלית אחרי שבוע לא פשוט.
  13. כי טננבאום הוא הגרסה הישראלית של דידה. לקחנו 3 אליפויות עם חואן פאבלו שאפשר לספור על יד אחת את כמות הפעמים שהוא לכלך את המכנס בדשא.
  14. זהבי עם דוידה ומילסון בכנפיים, לתורג׳מן לא מגיע להתלבש בכלל עד שהוא לא מתאפס על עצמו ושם את טובת הקבוצה לפני הקלטת ביצועים שלו.
  15. טופוריה משוגע. כואב על וולק, לא רואה אותו מתאושש מזה.
  16. פושע, אותן הבעיות צועקות כל כך הרבה זמן שזה מרגיש כמו סבוטאז׳ לפעמים.
  17. הלו תחזרו לקרקע. קבוצה מהמקום השני בליגה הבלגית, אצלם בבית, חשבתם שנבוא וניראה כמו בדרבי?
  18. גם זמברוטה בשיא היה נראה ככה אם היה משתף פעולה בקו עם דן ביטון, הוא גמר אותו.
  19. למה אני צריך לראות את הקבוצה המזדיינת שלו במקום שני משחקים מבית המוות?
  20. יופי של ניצחון של רפי ארונוב השבוע בcage warriors, הרבה ישראלים מוכשרים רצים בענף, לדעתי בשנה-שנתיים הקרובות נראה לפחות עוד שניים בufc. https://www.facebook.com/reel/680602600446016?fs=e&s=TIeQ9V&mibextid=0NULKw לגבי ג׳ונס, יש עוררין על כך שהוא הgoat?
  21. גם תומפסון-רחמונוב ופימבלט-פרגוסון נוספו ל296.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.