Jump to content

forza

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by forza

  1. פברואר: על העובדה שהצטלם עם מדמון במעמד החתימה והאם זהו מסר מצדו לעונה הבאה: “זו התוכנית. אני לא יודע מה יהיה, אני מתמקד במה שאני עושה כעת ולא מודאג מהשבוע הבא, אלא ממחר. אם אני והצוות מאושרים כאן? כן”.
  2. שואלים את קין במסיבות עיתונאים על שנה הבאה והוא אומר שהוא מאוד נהנה כאן, אבל אף פעם לא אמר את המשפט הפשוט "יש לי חוזה גם לשנה הבאה ואני לא רואה סיבה שלא אקיים אותו" (בניגוד לדוגמה לאיביץ אחרי העונה הראשונה או אפילו קראנקה בשנה שעברה שנאחז בקרנות המזבח). זה די מזכיר את סוזה שהיה ברור שיעזוב אחרי האליפות להצעה הראשונה המשמעותית. לדעתי גם קין ככה. הוא יודע שהוא יכול לקבל משהו יותר טוב (צ'מפיונשיפ באנגליה או אפילו בלגיה), ויקפוץ על זה ברגע שיש לו הזדמנות. אם יגיד שהוא במכבי בשנה הבאה אז יסגרו לו אופציות לאירופה.
  3. קין לא ישאר עוד עונה - זה ברור כשמש. לדעתי גם מכבי יודעים את זה ופועלים מול בכר.
  4. החל משנה הבאה יש ניקוד בונוס בהתאם למקום שבו מסיימים את הליגה הרלוונטית (אלופות, אירופה או קונפרס). https://documents.uefa.com/r/Regulations-of-the-UEFA-Conference-League-2024/25/D.5-Bonus-points-Online אלופות: מובטחות מינימום 6 נקודות בונוס (עד השנה זה היה 4 נקודות). קבוצות שיסיימו ממקום 24 (מתוך 36) ולמעלה יקבלו עוד ניקוד בונוס (עולה ב-0.25 נקודות לכל מקום, כלומר מקום 24 מקבל 6.25, מקום 23 מקבל 6.50.... מקום 1 מקבל 12 נקודות בונוס). במקביל מקבלים על כל נצחון 2 נקודות ועל תיקו נקודה אחת. אירופה: מובטחות מינימום 3 נקודות (אין שינוי מהשנה). החל ממקום 24 מקבלים תוספת של בונוס במרווחים של 0.25 וכו'. בשונה מהצ'מפינוס, באירופה וקונפרנס הנקודות המובטחות זה מינימום, כלומר צריך לפחות נצחון (2 נקודות) ותיקו (נקודה) כדי להתחיל לצבור מעל ה-3 נקודות (אין שינוי משנים קודמות). מקום 1 בליגה מקבל עוד 6 נקודות בונוס. קונפרנס: מינימום 2.5 נקודות (אין שינוי מהשנה). החל ממקום 24 מתחילים לצבור נקודות במרווחים של 0.125. מקום 1 בליגה מקבל עוד 4 נקודות בונוס.
  5. לפי גליצ'ים בone הוא טס לחופשה אישית. לדעתי הפציעה זויפה כדי שלא יסע לנבחרת שלו וינוח...
  6. מניח שהמחזור אמצע שבוע הנוסף יהיה באזור 25.4 כי אז אין תחרויות של אופ"א. לא ברור לי מתי ישבצו את החצי גמר - אולי בשבוע לאחר מכן (ישוחק במקביל לחצי גמר ליגת האלופות?)
  7. מצאתי את זה - מישהו צילם את כל הטירוף שהיה אתמול:
  8. מולדה לא כזה משנה כי בכל מקרה הם יסיימו ב15 הראשונות. המאבק הוא מול דנמרק שנמצאת בלי נציגות. צריך נצחון ותיקו כדי לעבור אותם. פלזן לא פייבוריטית מולנו. וגם לא דינמו זאגרב שבכלל לא תזכה השנה באליפות.
  9. קיבלנו שלישיה ממכבי חיפה בקריית אליעזר וגולדהאר פיטר את נמני… מדהים מה עברנו מאז
  10. אין בעיה לפגוש שוב את אותה הקבוצה משלב הבתים (גנט). רק אי אפשר לקבל קבוצה מאותה המדינה בשלב השמינית גמר. בנוסף, הגומלין יהיה אצל מי שסיימה ראש בית (כלומר מכבי מארחים את הגומלין, נקווה שגם יהיה בארץ...)
  11. לדעתי אפשר לעבור את שטורם גרץ, לודוגורץ ולגיה ורשה. משולש מול גנט ואולימפיאקוס. בלתי עביר: פרנקפורט (או רויאל יוניון הבלגית) ובטיס (או דינמו זאגרב)
  12. בשנה הבאה אין יותר בתים ויש טורניר בשיטת "ליגה". בקונפרנס ליג יהיו 6 משחקים ובאירופה ליג (ובאלופות) 8 משחקים. לדעתי עוד 2 משחקים (עם אופציה לעוד ניקוד) יותר משמעותי מיריבות יותר חלשות על הנייר בקונפרס. ועוד משהו, בשנה הבאה אין יותר "מקום 3" באירופית שנושר לשלב ה-32 בקונפרס. מקומות 1-8 בליגה עולים לשלב השמינית ישר, ומקומות 9-24 עולים לשלב הנוקאוט (שלב ה-32). כלומר מי שמגיע לקונפרס בשנה הבאה בסיכוי מאוד מאוד גבוה לשחק בשלב ה-32. הדבר זהה בליגה אירופית.
  13. אגב, עם הנצחון היום שברנו את שיא הנקודות שלנו בבית בליגה אירופאית (עמד על 11 נקודות). חושב שהשיא הוא של הפועל עם 13 נקודות אבל אולי אני טועה
  14. אם להיות ריאלים, אז ככל הנראה נסיים במקום השני. אלו היריבות הפוטנציאליות (נכון להיום מקום שלישי באירופה ליג): אולימפיאקוס, אאק אתונה / אייאקס, ספרטה פראג, שטורם גראץ / ראקוב, יוניון סט גילויז, פאנא, סרווט, מולדה / קראבח
  15. מצד אחד אורבן פותח. מצד שני גם גלנדלמן...
  16. המאמן של גנט אישר שקויפרס לא ישחק כי הוא פצוע למשחק
  17. בתקשורת הבלגית נכתב שקויפרס לא ישחק מחר בגלל פציעה ושיש סיכוי שאורבן יפתח. There is a chance that Orban will be in the starting line-up against Maccabi Tel Aviv. After all, Hugo Cuypers will not be present due to a muscle injury. It's not a serious injury, but he won't be fit for tomorrow evening.
  18. מבחינת פוטנציאל ניקוד מול איכות יריבות אז יש יתרון לליגה האירופאית משנה הבאה, כי אפשר לצבור על הנייר עוד 4 נקודות בהשווה לקונפרס כי יש עוד 2 משחקי ליגה.
  19. יותר מזה - זה אומר שאין באמת משמעות להיות ב"דרג 1" או "2" בהגרלת ה"בתים" כי גם אם אתה דרג 1, אתה משחק לפחות עוד 2 משחקים נגד 2 קבוצות בדרג 1.
  20. הקפטן שלהם התראיין ואמר שאם ישחקו על סינטטי זה אומר משחקים מחוץ לאיסלנד
  21. אין באיסלנד כנראה מגרש סינטטי טוב. הם משחקים על דשא רגיל במהלך השנה.
  22. לתשומת לב המתכננים - בריידבליק רוצים לשחק במגרש סינטטי את המשחקים שלהם (כי אי אפשר לשחק כנראה על דשא בחורף באיסלנד וגם אין שם בכלל ליגה בזמן הזה) ומכיוןן שאין מגרש סינטטי באיסלנד אז מחפשים מקום אחר לשחק מחוץ למדינה. בטח יעבירו לאחד המדינות הסקנדינביות (נורווגיה, דנמרק, פינלנד או שוודיה). יש פה פונטציאל לשני משחקי חוץ בלי באמת קהל בית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.