Jump to content

ליד הקרן

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,030 profile views
  1. דהן במקום קולאוטי בפיגור? בן יאיר? אין לנו משהו טוב יותר על הספסל?
  2. המשחקים של קבוצות הדרום במחזור הקרוב כבר נדחו, וכמו בכלל סבב לחימה עולה הדילמה אם לדחות את כל מחזור המשחקים. מצד אחד, לא, כי אסור לתת לטרור לנצח וצריך להמשיך בשגרה. מצד שני, כן, כי איך אפשר להתנהג כרגיל שלמעלה ממיליון אנשים בדרום במקלטים. דילמה.
  3. http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=1716&DocID=131323&Lang=he מדהים איך בכל ענף מכבי מצליחה לייצר סביבה אמוציות. קראתי את הכתבה הבאה שמסבירה את כל הסיפור ושרגא צודק במאה אחוז. כל הזמן אני קורא שמכבי כדורעף כמו הכדורסל הורסים את הליגה, בסוף מתגלה שכמו שבכדורסל מכבי גם בכדורעף עוזרת לענף בכלל. http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=1716&docID=131290&lang=HE אשכרה מכבי ביזתה את עצמה ברוסיה בשביל הנבחרת ויש עוד חצופים שמדברים שטויות. יאללה מכבי!
  4. האוהדים של דורטמונד באמת תופעה. גם בתקופות הלא טובות של הקבוצה הם הגיעו במספרים אדירים. ללא ספק קהל מיוחד. http://sports.walla.co.il/?w=//2579177
  5. לפי המחזור הראשון (הרבה מגרשים מלאים), נדמה שהליגה הולכת לעבור שינוי תדמיתי לא קטן, ואולי מכבי עדיפה בהרבה, אבל העונה יהיו לא מעט משחקים מעניינים. אלו המשחקים הערב: מכבי בזן חיפה - גלבוע גליל. הפועל חולון - מכבי אשדוד. מכבי ראשל"צ - הפועל אילת. הפועל י-ם - הפועל ת"א. מחר: בני הרצליה - מכבי נתניה. אליצור אשקלון - מכבי ת"א.
  6. 1. טוב ששברנו את המחסום הזה של משחק בעכו ויצאנו עם הניצחון. הדבר הכי חשוב מהיום. 2. משחק כזה אנמי, חסר קצת משהו במשחק של מכבי שיגרום לנו להבקיע יותר. זאת ליגה לא חזקה ולמכבי יש את הכלים לעשות את זה. 3. עוד פגרה עכשיו. בשביל מה צריך את זה?
  7. חשבתי על זה שלנבחרת האולימפית יש בקיץ אליפות אירופה, זה לא משהו שקורה לנבחרת ישראלית בכדורגל כל הזמן. למישהו יש מושג איך הנבחרת מתכוננת לטורניר הזה? אני במקום ההתאחדות כל שבועיים עושה יום-יומיים אימונים עד ליורו, כדי שהנבחרת תגיע כמה שיותר מגובשת ומכונה לטורניר. האליפות תתקיים בארץ, והצלחה של הנבחרת יכולה לעשות טוב לכדורגל הישראלי שמחפש סיפורים טובים.
  8. איזה גול! נראה שחקן קצת שקט וכזה שלא נוצץ, אבל יעיל מאוד, בטח לליגה ברמה שלנו.
  9. המחירים הכי יקרים בארץ. העיקר שבכו פה על המחירים שהפועל חיפה לקחו.
  10. אחרי שנים של מלחמות בין אוהדי ליברפול לעיתון הסאן, שהאשים את אוהדי ליברפול באסון הילסבורו האמת יצאה לאור. http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/403/275.html?hp=3&cat=629 באיזה קלות הפכו אז את האוהדים לחוליגנים.
  11. אם מחרימים את המשחק הזה אז צריך להחרים 80 אחוז ממשחקי החוץ... זה המחירים (ביחד עם 90-45 ש"ח) בליגה.
  12. היו"ר של מכבי בתחילת שנות ה-90 הצטרף לעזור לרמת השרון אחרי הבלאגן שהולך שם. http://www.one.co.il/Article/205220.html היו דיבורים בעונה שעברה שיבוא למכבי. מעניין מה יעשה ברמת השרון. אני אישית מאחל לו בהצלחה.
  13. חיפה כרגיל תבוא לבלומפילד בטירוף, בטח שזה פתיחת עונה עם עטר וההתלהבות של הקהל שלהם שאוהב להגיע לבלומפילד. קבוצה התקפית מאוד מסוכנת, שעם הגנה כמו שלנו זה יכול להיות לא נעים. מי שהולך לאימונים יכול לדווח איך ההגנה שם? אניימה מתחיל להזכיר את השוער שהכרנו לפני שנתיים?
  14. מה הקשר? ממתי אסור/לא בסדר לנהל על החלטות של הצוות המקצועי? הכי טוב היה אם חיימוב היה רוצה להשאר שוער שני. בכל מקרה יהיה מעניין לראות מה יצא מהאימון של אובארוב עם אניימה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.