Jump to content

ELDiego

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Interests
    maccabi y river

Recent Profile Visitors

578 profile views
  1. תכף תצא כתבה מאת תומר לוי על האחדות בחיפה בעקבות הזימון של שכטר. ועכשיו ברצינות, ורמוט שכטר ובוזגלו בסגל ומיכה לא? בדיחה.
  2. גול שהפיל לי 2900 בווינר, איכס. איך לא נגמר תיקו יא אלוהים.
  3. אני באיזור של השלט קיצוני סופה ואני גאה לצעוק ליואב שהוא ספקטקולרי בכל פריצה שלו באגף. אחלה שחקן, אחלה אישיות שמח שהוא במכבי והלוואי שיקבל יותר הזדמנויות. יואב התחיל כמו נוסא, גם סוג של שעיר לעזאזל.
  4. בעתיד הלא רחוק נקבל רדיוס גם על הפועל זונה כי אסור לקלל על דת, גזע ומין. במקום ללכת קדימה ולאשר בירה באיצטדיון או פירו אנחנו רק הולכים אחורה עם השנים, יש תקנה אחת שהטיבה עם האוהדים בשנים האחרונות? וילן זה כאן.
  5. רועי, בלי לזלזל ובלי טיפת ציניות.. יצא לך לדבר עם אוהדי בני יהודה בתקופה שהוא שיחק שם? או באמת לראות אותו משחק שם? להגיד שהוא היה אדיר בתקופה שלו בבני יהודה זה לא נכון, זה כמו שאלי זיזוב היה אדיר. כל הטעויות שלו בחיפה והפועל ת"א ומספר הפעמים שהוא משחק עם הכדור ביד או אחראי ישיר על ספיגת גול לדעתי הוא מספר 1 בליגה בזה.
  6. זה שהוא יברח לאינטר היה בחצי ציניות, היה לנו איזה אפריקאי בנוער שברח לשם נאדוקה כזה. שחקן מצוין, פיזי, מדוייק מאוד והוא סקורר אמיתי...יש לך פה פריצה צעיר בגיל 21-22...למה להשאיל?
  7. חיפה כאלה חסרי חשיבות ולמרות שיש כאלה שמנסים לעלות אותם לתודעה ולייצר לנו עוד דרבי או יריבות קשה - בדיחה. חיפה קבוצה יחסית גדולה ועם קהל אוהדים בשונה משאר הליגת פח שלנו אבל עדיין אני לא רואה הבדל מק"ש וב"ש מבחינת היריבות. לצטט אותם כאן ולקחת אותם ברצינות זה מאוד מעליב, אנחנו בפור של 20 נקודות מהם אז שימשיכו להתעסק בעטר ושכטר ושלא ישכחו לרגע להתפלל שנזכה בדאבל בכדי שחלום האירופה שלהם ימשיך להתקיים. מעבר לזה, עטר שחקן מצויין שהיה מת להגיע למכבי ועכשיו שלא יצא לו הוא בחיפה והוא יעשה את הכל לקחת אליפות ולהוכיח שטעינו וזה בסדר, כל עוד תומר לוי ויוני הללי מייצגים אותם אני לא דואג, הם בדרך לדולי ג'ונסון וקסירין בעונה הבאה הרבה יותר מאשר בדרך להיות הסגנית שלנו.
  8. רציתי לפתוח נושא אבל מזל שמישהו הקפיץ את הנושא הקודם. קהינדה שחקן טוב והוא פרוספקט לשחקן מצויין, יגיע יותר רחוק מעומר דמארי לדעתי ודי בקלות. אני לא רואה מצב שעונה הבאה הוא שוב מושאל אלא אם כן מתכננים להנחית 4-5 ג'רום לרואה. רק זר בעל שם (כזה שעדיין לא הביאו למכבי ב-3 האחרונות) עדיף מקהינדה בעונה הבאה ואני לא רואה את זה קורה. מכבי בעונה הבאה מחליפים 60 אחוז מהזרים בערך...(טוב או לא זה כבר דיון אחר) אם מכבי רוצים גם יעקובו ולהתחיל לייצא שחקנים לחו"ל זה הזמן לתת לו במה. רק שלא יברח לאינטר בקיץ
  9. הפועל שרמוטות ויחד עם זאת זה עונש מסוכן. אתמול צעקו לשיר צדק שהוא הומו, אם הוא יעלב ויוכיח שהוא לא הומו אז גם נקבל רדיוס? חלאס עם התייפייפות הזאת בספורט הישראלי בתקופה האחרונה, זה כמו בומרנג וזה יחזור גם אלינו (לא שעד עכשיו לא זיינו אותנו)
  10. שיתנו להנהלה של מכבי לשווק את החצי גמר..לא ישארו כרטיסים אני מבטיח לכם.
  11. אני לא חושב שהמטרה שלהם הייתה שתקבל עונש בבית הדין, לפחות לא המטרה המרכזית. לכן כתבתי שאני לא חושב שהם ידליקו רימון צהוב. לי זה ברור שמעשה חכם יותר יהיה להדליק רימון צהוב, השאלה למה התכוון המשורר. נראה לי שהם רצו לעשות את מה שקרה בכמה דרבים אצלנו לפני שנים עם הרימונים הצהובים ב2 וב7 וכאלה אבל יצא להם הפוך
  12. בעיקרון אתה צודק ובמידה ויוכיחו שהוא אוהד חיפה, זה הזמן להד תקשורתי מצד מכבי אבל אני לא חושב שהמטרה של חיפה היא להדליק רימון צהוב... למה הם לא עשו את זה בדרבי שלהם בעוד שבועיים? מטומטים.
  13. 900 ערוצי ספורט (5 פלוס לייב 5 פלוס בלי לייב 5 HD, ערוץ הספורט הרגיל) והבני זונות האלה לא מצאו ערוץ 1 לשדר את המשחק? העלו את המשחק לשרת מלפני 40 שנה שכל שנייה נתקע ובמקביל בכל ערוצי העשיקה שלהם הם משדרים שידורים חוזרים. אני באמת מקווה לפני איראן ויוקר המחייה שערוץ הספורט יפשוט את הרגל. 900 ערוצים, קומבינות של לוביסטים מסרחים לערוצים בתשלום שאין בהם שום תוכן ועד שיש משחק שיש להם זכויות שידור עליו הם לא משדרים אותו, זה ערוץ הספורט או ערוץ הכנסת ? כל התוכניות שלהם זה טוק שואו ויציעי עיתונות - איכס. מה עם הספורט?מה עם השידורים הישירים? איפה כל הצדקנים של ערוץ הספורט? רק במדינה המזויינת הזאת ערוץ ספורט 5 HD יכול להיות בתשלום.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.