Jump to content

maynard_prica

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,346 profile views
  1. טופ 3 מאמנים הכי גרועים שהיו במכבי, אני מתפלל כל יום שהוא לא יישאר פה שניה אחרי סיום העונה
  2. משחק שהיו בו את כל הסיבות לפני ובטח אחרי הגול ברבע שעה הראשונה לתת הצגה. מקום ראשון, משחק בית, עשר נקודות יתרון וגול ברבע השעה הראשונה- קלאסי. עוד איזו רבע שעה טובה במחצית הראשונה( במהלכה הם התחננו לקבל אחד) עם קבלת החלטות נוראית של דוידה ועידו שחר באגף ימין של ההתקפה- וזהו. לא הצלחתי להבין איפה הוא מיקם את מילסון היום. הוא שיחק הרבה יותר בפנים המגרש מאשר על הקו אבל מצד שני גם לא כחלוץ שני שם. הוא נראה אבוד בין הקו לרחבה והיה חסר בהגנה בחצי מההתקפות שלהם. מזלנו שדוידזאדה נתן משחק עצום, יכל לצאת גם עם בישול גדול לדור פרץ אבל מסר חזק מידי(יוצא איתו לקרב נגד כל קבוצה בכל מגרש). משם זה היה בשליטתם ואנחנו הלכנו אחורה אבל עם ואן אובריים עוד עמדנו איתם טוב באמצע. הגאון מדבלין מחכה כמה דקות מיותרות של החלטה להחליף את יוריס(מהרגע הראשון שהוא נפל בלי שאף אחד נגע בו זה היה ברור שהוא לא חוזר) ואז בחר להכניס את השחקן הכי רך בסגל. זה לא עבד בלשון המעטה אבל כהרגלו הוא לא שינה כלום ורק חיכה לאכול את הגול. חילוף שני רק בדקה ה-75 למרות שנראנו רע מאוד (אחרי שהראשון היה כפוי). עשרים דקות אחרונות מהקשות שהיו לי בשנים האחרונות, הרגיש לי כאילו הגול שלהם באוויר ולא יכולתי לסבול את המחשבה של הקהל שלהם מול הפרצוף שלי בסיטואציה כזאת. הבנתי בזמן אמת שאם זה קורה זה יהיה אחד הרגעים הכי שחורים שלי בבלומפילד. ניצחון עלינו בחוץ ושבע הפרש שיש עוד שמונה משחקים, עם הקבוצה של השנה... זה בעייתי מאוד ברמה הקרדיולוגית. הודו להשם כי טוב, נס משמיים שנגמר ככה. במקום לתת הצהרה חד משמעית על העונה הזאת , הם שיחקו אצלנו כאילו הם במשחק בית ואנחנו אלה שצריכים לרדוף אחריהם. חייבים להביא את הצלחת בכח.
  3. באבוקות שלהם, שלא ראו כלום לקח לו כמה דקות להחליט שהוא עוצר את המשחק , הוא ניסה לתת להם להתבחבש שם באיזו "הפסקת שתייה" כדי שיגידו שלא עצר את המשחק בגלל האבוקות, עד שלא נשארה לו ברירה. באבוקות שלנו הוא עצר מיד למרות שהעשן בכלל לא הגיע לדשא. כרגיל, מכור. לא בטוח שלא הייתה נגגיעת יד שם בתחילת המהלך של הגול שלהם. נתן להם את כל השריקות הקטנות, אאוטים, פאולים, הפך שריקות של קוונים שקרובים ממנו למהלכים ונתן להם לכסח חופשי. הדבר הכי טוב שאני יכול להגיד עליו זהה שהוא לא מכר אותנו לגמרי עם איזה פנדל מומצא.
  4. גם הרבה מעבר לשיא הוא רמה מעל מצבת הבלמים הנוכחית שלנו. Sad But True. מנהיגות, אינטליגנציה, ניסיון, ישראלי וייתן לנו איזה 3/4 שערים בנייחים/קרנות, מביא. קשה לי להאמין שהוא יעשה כזה מהלך. סיכוי טוב יותר שיפרוש או יחזור לפורטוגל לאיזה סיבוב אחרון מאשר שיגיע אלינו, אבל אם באמת יהיה כזה מצב-לא חושב פעמיים.
  5. דן ביטון ודור תורג'מן זה כמו לעלות עם תשעה שחקנים. אני מסתכל על דור תורג'מן 70 דקות - כלום. שום דבר. הוא לא עשה פעולה אחת חיובית על הדשא היום. חלוץ פותח במכבי תל אביב, 70 דקות בלי אפילו איזו הורדת כדור טובה, מסירה מקדמת, לחץ טוב בחלק הקדמי. נאדה. ולא בפעם הראשונה העונה. הבנייה של הקבוצה הזאת היא ביזיון אחד גדול, קצרה היריעה. אבל אחת מהשגיאות הייתה לא להביא חלוץ נוסף, גם בקיץ וגם בינואר. על דן ביטון באמת שכבר נאמר הכל והוא עדיין השלים 90 דקות על הדשא. אם הוא כשיר- הוא פותח, מבחינת רובי קין זה דן ביטון ועוד אחד עשר. סאבו(עם כל הכאב), אבישי כהן, בלטקסה, ניר ביטון, נחמיאס, מוסקארה, משפתי, טננבאום, לוקאסן, יוני, גולסה, מאלדה, קיקו , אדו ,דן ביטון ודור תורג'מן זה לא שחקנים למכבי תל אביב.שלמה, דוידה וקארצב אולי כמחליפים. 19 שחקנים בסגל לא ברמה של הרכב. אין לנו חלוץ מחליף ראוי, בלם אחד טוב, שוער אחד טוב, אין לנו מגן ימני בכלל ויש לנו רק זר אחד פעיל(אחושרמוטה פעיל אבל רק אחד). סגל ביזיוני עם מאמן חלש מאוד ומקובע שרק בזכות ערימות של מזל וחולשה של היריבה העיקרית נמצא איפה שהוא נמצא בליגה. אם בסוף העונה המועדון יחשוב שהוא עשה דברים טובים שהובילו לתואר... אנחנו צפויים להיות מאוד מתוסכלים גם בעונות הבאות.
  6. דן ביטון זה אסון , באמת. כושל בכל פעולה, לא עושה הגנה בכלל, פשוט לא ברמה של סגל במכבי אפילו. אני רק רואה את השם שלו בהרכב ואני יודע בדיוק איך המשחק שלנו ייראה, מדכא.
  7. שניה אחרי הגול של שור , איזה זר מרגש
  8. הכי מרגש שיש, מכביסט על, אח שלנו, אהבה שבלב. גאה שהוא עונד את סרט הקפטן של מכבי תל אביב. מקצוען על מלא, תראו איך הוא חזר מאיטליה ואיך יוני חזר משם(למרות שהעונה המאמן הזה עושה לו עוול). דור חזר בקטע הכי מכביסטי שיש. אומר לחבר ביציע איך שהוא נוגע בימין "למה לא בנגיעה?! " חצי שנייה אחרי פצצה בשמאל מהאוויר- "והתוצאאאהה". גול שהוציא ממני אקסטזה של רגש שלא חוויתי בבלומפילד כמה שנים. גול שלא נשכח בחיים. שער העונה בלי ספק בכלל, רמת ביצוע של הגדולים ביותר.
  9. דור עם הקפצת אוסקר. אחד השערים הכי יפים, קריטיים ומרגשים שחוויתי בתור אוהד מכבי. גבי ועידו שחר משחקים עם הגב לשער ומאבדים כדורים בקלות כי הם לא מספיק פיזיים כדי לשים גוף. עידו שחר יותר מידי פעמים מהמר על חטיפה, חילוץ או השתלטות, זה לחשוב כמו קשר, הוא חייב להבין שלפעמים הוא צריך לעשות פאול, לחסום את השחקן שלו מלהגיע לכדור או פשוט להעיף כדור ליציע(כמו שהוא היה חייב לעשות בגול הפסול שלהם, בטח שהוא יודע שהוא אחרון לשער). מסכים עם מי שכתב שדוידזאדה עדיף על רוי רביבו אבל זה אבוד, קין מאוהב בו כמו בדן ביטון בערך. הקרנות והכדורים החופשיים שלנו זאת שערורייה בכל מובן. תשעה שחקנים רצים לכדור ורק שניים נשארים מאחור, מילא זה היה קורה פעם אחת, זה שאנחנו לא משנים כלום בנושא שאנחנו כבר בפלייאוף העליון זו תעודת עניות לכל הצוות המקצועי. דור תורג'מן הולך במסלול של אילון לצערי, לא חושב שנכון לעכשיו הוא בשל מנטלית לשחק במכבי. לדעתי מכירה תעשה טוב לשני הצדדים. עם אילון פספסנו את מיקסום שלב הפרוספקט ואסור שזה יקרה שוב. בכלל, לא חושב שהייתה עונה שלא היה לי לפחות באנקר אחד בהגנה, באף עמדה. מילסון עם הרבה רעב לנצח בסוף, מכביסט מרגש. נחמיאס עם משחק טוב, ניסה לדחוף קדימה גם, דוידה כשיר לאיזה 60 דקות ברגיל(הזייה) וגבי עם פלוס-מינוס חיובי. מילה טובה מאוד למאלדה שנכנס כמו גבר והיה סופר מעורב ותכליתי, נכנס כמו שמחליף אמור להכנס. ניצחון חשוב ברמות שאנחנו עדיין לא מבינים. רק מכבי, רק מכבי
  10. מסכים איתך. אבל חשוב שזה יהיה לשחקנים בראש. היריבות העזה, הפרובקציות הקבועות שלהם וההתבכיינות האחרונה עם הנקודה שלא החזירו להם עלולים ליצור מצב שניגרר ללחץ שהם נמצאים בו במשחק מולם. אסור לנו לתת להם להיכנס לנו לראש. אנחנו צריכים לבוא עם ביטחון, מפוקסים ולשחק אחראי וחכם, לא להתפתות נקודתית למכביזם שרוצה להביס ולהוכיח לכולם אלא להבין שקודם כל אנחנו חייבים להתחבר מחדש למכביזם של תארים. כל הלחץ עליהם, אם הם מפסידים נהיה עשר מהם וזה אחרי שהעונה התקצרה בעוד שני מחזורים, זה יהיה גמור מעשית. רק הם חייבים לנצח את המשחק הזה, אנחנו צריכים לבוא בצ'יל ולתת להם להשתגע עם עצמם.
  11. הם המועדון הבכיין בתבל, באמת. כל כך מביך מצידם, רוצים להיות מכבי אבל תודעתית הם הרבה יותר הפועל. עזבו את זה שהם עשו משהו שמגיע עליו עונש סופר חמור(ועשו דברים כאלה כמה פעמים בשנתיים האחרונות) , עזבו את זה שהקסקט שולט בהתאחדות כבר שנים ועושה מה שבא לו ועזבו את זה שגם בלי כל הקשקוש הזה של הנקודות אנחנו עדיין מובילים עליהם בחמש הפרש(!), יש עוד עשרה מחזורים לשחק יא בכיינים! במקום להתבכיין כמו ילדות קטנות תמשיכו להלחם על המגרש. עלובים היו ועלובים יהיו, להיות מכבי זה סטייט אוף מיינד והם כל כך לא שם. חשוב מאוד שבניגוד לשני המשחקים שהיו לנו מולם השנה, נדע לסיים בתיקו אם צריך. תיקו ישרת רק אותנו, הם היינו משכילים לעשות את זה מולם בצמד המפגשים היינו כבר עם שלושת רבעי צלחת ביד. צריך לבוא חכמים ולא לתת להם לשנות את המומנטום הנוכחי. אני כותב את זה גם בגלל הקבוצה הנוכחית שלנו, שהיא סופר לא יציבה וכבר איבדה יתרון של עשר נקודות השנה וגם בגלל שזה קריטי לא לאפשר להם עוד צלחת, קריטי. עדיף ללכת חכם ובטוח.
  12. על הליגה האמירתית: "יש פה הרבה זרים איכותיים. הקבוצה שלי בגדול היא אחת מהשלוש הכי טובות בליגה, שמתמודדת על אליפות ועל ליגת האלופות. הרמה פה גבוהה. אין פה הרבה קהל. במשחקי בית יש בקושי 5,000, ובחוץ עוד פחות. הקהל חסר לי מאוד. האנדרלין זה הדבר שהכי חסר לי, אבל זה מה יש" ראיון שהוא נתן יומיים לפני
  13. "הרשו לי לציין באופן חד משמעי שהמידע שמסתובב כעת ברשתות החברתיות בנוגע לציטוטים שלי בקשר לקהל אל עין לגמרי לא נכון, ואולי כתוצאה מתרגום שגוי", כתב, "התרגום היה צריך להיות כך: `אני משחק כדורגל מקצועני אמיתי כאן באל עין, אחד המועדונים הגדולים ביותר עם חזון חזק ותוכניות אסטרטגיות מוצלחות. אני גאה להיות כאן כי לאל עין יש את קהל האוהדים הגדול ביותר`". אצילי המשיך: "היציעים באצטדיון המכיל 25,000 צופים תמיד עמוסים במשחקי הבית שלנו, ולפחות 5,000 אוהדים מגיעים למשחקי החוץ שלנו. יתרה מזאת, כשנסענו לריאד למשחק נגד אל נאסר, נוכחותם הייתה מכריעה ומעבר לכל דמיון". לסיכום כתב: "אני רוצה להדגיש שוב כמה אני גאה להיות שחקן במועדון אל עין וכמה אני מרוצה מהדרך המתוחכמת והמקצועית שבה ההנהלה, המאמן, השחקנים והאוהדים מתייחסים אליי. כולם כאן מציגים רוח של משפחה אחת, ובעיניי זה המפתח למועדון המדהים הזה". שיכתבו לו את הראיון והוא פרסם את זה, זה עצום
  14. זר חלומילסון גבר שבגברים, אהוב על ידי הקהל, על ידי החברים לקבוצה , עושה הגנה נון סטופ, תמיד עם הראש למעלה, תמיד מחפש לשתף עוד שחקנים והכי חשוב- כמה רמות מעל הליגה. זו הרמה שאליה אנחנו צריכים לכוון בגזרת הזרים. לא אומר שנצליח להביא מילסון בכל חלון העברות אבל ההנהלה חייבת לכוון לזרים שמשדרגים את הקבוצה משמעותית והם לכל הפחות רמה אחת מעל הישראלים בסגל בתפקיד שלהם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.