Jump to content

HumbugMusic

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by HumbugMusic

  1. הכי מכור שראיתי בחיים. יותר ברור מישראל כהן. וואו איזה בן זונה גדול.
  2. יששששששששששששששששששששש כוסאווומוווו העולםםם הזה יששששששששששששששששששששששששששששש1!!!!!!! תודה!!!!!!!!
  3. להגיד הלכה העונה במחזור 3 זה לא רציני. עונות קודמות לקחנו אליפויות גם במעל 10 הפרש, הכל אפשרי, אנחנו רק צריכים to get our shit together ולשחק יותר טוב. כן, הסגל יכול להיות יותר טוב, אבל גם עם הסגל הקיים אנחנו יכולים וצריכים לקחת אליפות, שחקנים צריכים להעלות את הרמה. ואני מניח שצורת האימונים שונה + קורונה והכל. פשוט חייבים להתאבד על כל משחק ליגה מעכשיו ולנצח במפגשים הישירים מול חיפה וב"ש. אפשרי. נכנסנו את עצמנו לפער אבל אנחנו לגמרי יכולים לצאת.
  4. תמיד נחמד אייקון בקבוצה. וכן המשחקיות שונה לגמרי, הרבה יותר טובה בפוט. סתם מבאס שצריך לשלם או לחרוש כדי להינות מאיזה אייקון או משהו ברמה. אגב יש פה שחקנים בpc? דברו איתי נעשה טורניר לכיף
  5. מה יהיה עם זה שכל העולם מקבל אייקונים ודברים מפחידים ואני מקבל את ממפיס דפאי. חלום שייפתח אייקון.
  6. כן. הם צריכים להיות מאותו לאום
  7. אחרי שהתחלתי כמעט כרגיל עם הלידה האנגלית - אמרתי שהפעם חלאס, אני בונה קבוצה סביב זהבי ולא מעניין אותי. בקיצור הלכתי על קו של ליגה הולנדית והולנדים באירופה. יש הצעות איך אני משפר את הכימיה? כרגע חוסך קצת לדה ליט ודה יונג הקשר. וכמובן מחכה שיצא קלף משופר לערן.
  8. לא יודע איך לאכול את הפיפא הזו.. מאמין שישתפר בעדכונים הבאים. הדריבל החדש נחמד לגמרי אבל עשו נרף להקפצות. קשה לעשות הגנה כרגיל זה לא חדש. ולמה צריך להשקיע את החיים כדי להשיג קבוצה טובה בפוט. מה התמעות הזאת שישחררו אייקון פה ושם. גם עכשיו המרקט בשמיים אז כל שחקן עם סביר עולה המון. חלום שלי קבוצה של אייקונים.
  9. יש אפשרות להשיג את הפיפא למחשב דרך קוד הפעלה ושזה יפעל כבר מעכשיו? אם כן איפה יש דיל טוב?
  10. אל תשנאו אותי או משהו, באמת שאני אוהב את ערן וממש רוצה שהוא יחזור - ודווקא בגלל זה, קצת מקווה שפחות ילך לו שם, יראה ספסל בצורה מתסכלת ויחליט כבר לחזור אלינו. ממש חבל שזה לא קרה עכשיו, זה היה כ"כ משפר את השנה המעפנה הזאת. אבל ברור שהוא ינפץ אותם גם שם. אין לי ספק.
  11. אף אחד לא מדבר על זה שהשוטר בן זונה שרמוטה אוהד הפועל? שבאו לבייש ולעשות כותרות? כוס אמאמא של המשטרה אני רוצה לראות שהיו עוצרים איזה ח"כ או אדמור בזמן חתונה. כוס אמאמא שלהם ואני בטוח שהם גורמים לערן לא לרצות לחזור לפה. הלוואי שירדוף את השוטר הזה משפטית עם כל הכח שיש לו. משטרה של בני זונות ואחלה ערן שבעולם.
  12. אוהב אותו רצח. בעיטות טובות, תמיד מתפתה לוולה, אחלה ריקן. נכון שיש לו תקרת זכוכית והוא לא הכי נוצץ אבל ממש שמח שהוא חלק מהסקוואד
  13. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לגדל שחקנים, לתת להם במה, ובשנייה שהם פורצים לתת להם לעזוב. הם הכי כישרוניים שיש והם צריכים לשחק אצלנו, וגם אם זה פחות ג'נטלמני מבחינתנו, אנחנו צריכים להחתים את הצעירים על חוזים ארוכים ולעשות סקוטי פיפן. חבל. באמת שחבל. אני מאמין שאפילו בלי זרים ורק עם שחקני בית והסגל שכבר יש אנחנו יכולים לקחת אליפות. לא שואף לאירופה כרגע כי זה סתם בלאגן. זה יחכה לעוד שנה שנתיים. אבל חייב להשאיר את גלזר, יוני, אלמוג אילון, דור פרץ ופיבן כשלד שלנו ל3 שנים הבאות. אמן.
  14. כואב הלב שלא אראה את מיכה בצהוב יותר מכניס איזה פס בין ההגנה
  15. כן אמרתי שאני מודע לזה שזה לא עוני של אפריקה. ז"א שנכון שעוני זה מושג יחסי. אז אובייקט ההשוואה הוא לרמת חיים סבירה בישראל. אנשים לא צריכים לרעוב ללחם ברחוב כדי שיחליטו לעשות משהו בשבילם יש עושר ושפע בעולם, ואין בעיה עם ריכוזיות או קפיטליזם כמו שממש הדגשתי בהודעה הקודמת. אבל מס זה משהו שכל חברה שמרויחה מעל סכום מסוים אמורה לשלם, אני מקווה שלפחות בעניין הזה נסכים. אחוז מסוים מהרווח הוא מס למדינה. זה אמור להיות ככה. אז למה לא לנתב את המס בצורה שטיפה, ואני מדגיש, טיפה, מקצה עזרה ישירה למי שצריך? אין פה שום ניצני רעיון מרקסיסטי או משהו כזה. הלכת רחוק בפרשנות, שום ניסיון להתיימר לדעת מה טוב או מה לא. לא כזה אסדרת הון כמו פשוט לקחת או מהמס הקיים או עדכון אחוז מס. ובכלל, יש דרך ארוכה ללכת, זה הרבה יותר עמוק מ"יש אי שיוויון ותמיד יהיו עניים". יש אינספור דברים שצריך להוזיל או לייעל בצורה שתקל על אנשים שלא מרוויחים הרבה.
  16. קראתי ואני אומר לעצמי וואלה אני מסכים איתו, דעה מאוזנת. ואז הגעתי לפסקה האחרונה. בגדול זה לא בדיוק נכון. מי שתפרן תפרן. מפתיע שאתה לא נתקל. יש המון עניים. המון. המחיה רק עולה והשכר אולי עלה מעט אבל עדיין נמוך ולא מספיק. ואני אגיד יש, יש המון עניים. המון. זה שזה לא עוני של אפריקה, נכון, אבל יש עוני בקיצור אני לא סתם חוזר על זה. אני מאמין בקפיטליזם אבל מאמין שחייב לאסדר את ההון במובן של להניע בצורה ישירה מס מסוים מעשירים לעניים. זה יכול להיות חברות שיחוייבו לחלק דיבידנד לעובדים זוטרים, זה יכול להיות מס אחיד למשל אחוז בודד מסך רווחים של חברה שמרוויחה מעל סכום מסוים - ישירות לקרן שמחולקת לאזרחים נזקקים (בלי קשר לביטוח לאומי). אני מאוד בעד שאנשים יהיו חופשיים להרוויח, אבל ברגע שמאפשרים - יש תמעות. אין מה לעשות זה חוק טבע. צריך רגוליה מתונה. ממש לא מתקרב לסוציאל-קפיטליזם, אבל משהו עדין. יכולים לעשות הרבה לטובת האזרח ולא מקופת המדינה.
  17. אני לא בטוח שזה חכם בכלל שיתראיינו. בכלל לא. תקשורתית הדבר הכי חכם לעשות זה לנסות לתת לגל לעבור. לתת לזה להיגמר משפטית, להוציא הודעת מועדון קצרה ועניינית אחרי שזה ייגמר, וגם אז לשמור על שקט ולא להתראיין בנושא. לתת לזה להתפייד, הזמן מנרמל את הכל.
  18. למישהו יש קישור לקרב של מאסוידאל/אוסמן?
  19. טוני מעניין אותי למה הפעם אתה אופטימי דווקא. אני כבר למוד אכזבות ואני די מצפה שזה ייפול איפשהו בדרך, כמובן אני הכי אשמח לטעות. לגבי החרדים - נכון שהם כאילו שמרנים וזה, אבל תכלס לא חושב שאי אפשר לקנות את ההסכמה שלהם בעניין. זה לא איזה משהו עקרוני שהם לא יתפשרו, מה גם שאין שום איסור מהתורה, ההפך אם כבר. זה נטו להבטיח דבר או שניים למפלגות החרדיות. אבל באופן כללי אני יותר מודאג מהלוביזם של חברות התרופות (ליצמן אצלם בכיס, דרעי קצת פחות)
  20. סתם זונה הלי מלאך הזאת. גם לא מצחיקה בשיט
  21. שוב, אפשר להתחבר ואפשר לא. אני חושב שהאג'נדה (יחסית) מאוזנת במובן שהם צוחקים על כולם, אשכנזים/מזרחים/דתיים/הכל, ובקטע יחסית מודע. בוא נגיד שאני ממש רגיש להתנשאות ופטרונות ואני לא מרגיש את זה ביהודים. בחמישייה הקאמרית - לגמרי. לגבי ארץ נהדרת - זכותך לגמרי, אני אישית חושב שזו המערכת הכי מקצועית שיש בישראל והיא בסטנדרטים גבוהים מאוד. תחשוב שהם רצים בעונה ומפיקים פרק תוך פחות משבוע, והכל אקטואלי ברמת הקרה היום. זה לא פשוט בכלל והם עושים את זה ממש טוב לדעתי. *התגובה לקרישי
  22. די נו, אולי הדבר היחיד שעושים ברמה סבירה בארץ זה קומדיה (בדגש על סאטירות). לצורך העניין ארץ נהדרת זו תוכנית ברמת ביצוע גבוהה מאוד, למרות שלא כולם מתחברים. החמישייה הקאמרית הייתה כתובה קורע לתקופתה. מבחינת היהודים באים - היו הרבה מערכונים עם הקבלות ממש מעניינות וקומיות, קאסט די מצחיק, סך הכל סדרה מצחיקה ושנונה עם קונספט באמת טוב מאחוריה. לא כזה גרוע כמו שמתארים פה לדעתי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.