Jump to content

ong1

משתמשים רשומים
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About ong1

  • Birthday 29/06/1990

Recent Profile Visitors

2,480 profile views
  1. אשכרה תוך 24 שעות גם הפרקליטות וגם מפלגת השלטון מעורבים ברמזים לסחיטה באיומים + כמעט מכות בין 2 חברות כנסת מהליכוד. אנחנו קרובים מתמיד לסרטונים של מכות המוניות בפרלמנט כמו בירדן/פיליפינים/מקומות אחרים שאנחנו מתקרבים לרמה שלהם.
  2. באופן כללי אנשים שמגיעים לעמדות כוח פה במדינה חושבים שהם במעמד אחר מהעם פשוט, והם עושים לך טובה במקרה שהם מתנהגים לפי הכללים וכשאוכפים עליהם את הכללים זה מתוך קנאה. בתקופת הקורונה רואים את זה פי 5, אם זה כדורגלנים, אלופים בצה"ל, חברי כנסת או יועצי ראש הממשלה.
  3. לדעתי אנשי ציבור שקובעים את המדיניות ויועץ ראש הממשלה שאמור להסביר אותה אמורים לעמוד בסטנדרטים יותר גבוהים ולהענש בחומרה רבה יותר מאזרחים רגילים, וזה אחד מהגורמים שהכי משפיעים על אמון הציבור בממשלה ובהחלטות שלה. וזה כמובן מקביל לעוד חוקים שמחוקקים בידיעה שאנשים לא יעמדו בהם אבל מדי פעם נעניש איזשהו שעיר לעזאזל ובדרך נוזיל עוד את המעמד של שלטון החוק.
  4. יצר הישרדותי לא משפיע במקרים כאלו, כי אנשים צעירים יודעים שהאחוז שלהם למות מהמחלה הוא מזערי. בשביל לגרום לאנשים לעמוד בהוראות כשהם יודעים שהן פוגעות ברובם ונועדו לשמור על קבוצת סיכון קטנה יחסית צריך ערבות הדדית, תחושת גורל משותף ואמונה בהנהגה שהיא יודעת מה היא עושה. לצערנו אלו בדיוק התחושות שהממשלה הנוכחית משדרת בהתנהגותה שהן לא חשובות.
  5. האם התנגדת להצעות חוק פרסונליות שהציעה הממשלה האחרונה של נתניהו? זה נכון שהצעות אי אמון הן בעייתיות כמשתמשים בהן בכמויות בשביל להטריל ולעכב את פעילות ההממשלה, אבל זה ממש לא המקרה כאן ולא הבנתי למה אתה שולל את הלגיטימיות שלהן?
  6. זה ספין כי אף אחד לא רוצה רוצה להוריד את הממשלה בהפיכה. חלק מהמפגינים רוצים שנתניהו יתפטר בגלל כתבי האישום כמו שקרה במקרה אולמרט, ובמקרה כזה יחליף אותו מישהו מהליכוד, ואחרים רוצים שהממשלה תתפרק (כמיטב המסורת של נתניהו) ונלך לבחירות חדשות.
  7. אתה לא חושב שהעם יכול לאותת לנבחרים שלו שהוא לא מרוצה מהממשלה הקיימת ורוצה לקיים בחירות חדשות? או שפשוט צריך לחכות 4 שנים כל פעם (כמו שנתניהו מעולם לא עשה). ואגב אני שמאלני יחסית שלא יוצא להפגין בגלל הקורונה, ועדיין הספין של "ממשלה מחליפים בקלפי/הפגנות הן לא דמוקרטיות" הוא לא קשור למציאות.
  8. "מנאייכ" אחלה מהשני פרקים הראשונים
  9. הדרים טים ב92 ה"נס על הקרח" ב80 ה7-1 של גרמניה בוב בימון ב68 ראמבל אין דה ג'אנגל ב74
  10. + הימין באופן עקבי מראה שלא אכפת לו מהנושא ולא מגיע להפגנות שלה והרשימה שהיא תמכה בה בבחירות למועצת העיר קיבלה אחוזים נמוכים בכל העיר.
  11. זה לא כל אחד. אני הרבה בטוויטר ואפשר לראות שיש הרבה אלימות מהשמאל, בנוסף להרבה חשבונות שמצטיירים כלא אפויים כל כך משמאל ומימין. על כל רן כרמי בוזגלו ורונית הביביסטית יש איזה אייבי בנימין משמאל, זאת לא שאלה. מה שכן, בפועל בשטח רואים הרבה יותר אלימות מהימין, ובעיקר תקיפה של מפגינים אקראיים ולא אפילו אלימות כחלק מהפגנה שמתודלקת על ידי שוטרים. ובלי קשר, אם מישהו פספס
  12. לא הבנתי, הוציאו הודעה שהנושא עבר להיות חיים שדמי? הבן אדם לא כל כך אפוי בשנים האחרונות. אבל בכל מקרה, האנשים של ההפגנות מול מנדלבליט שבחודשים האחרונים עברו לבלפור הם לא העניין, הם לא זכו לתמיכה גדולה מהשמאל עד הקורונה. בשורה התחתונה נתניהו כשל במדיניות הכלכלית והרפואית וזה מה שמוציא אנשים לרחוב.
  13. ממש אכפת לך מהתושבים שגרים גם ככה ליד מעון ראש ממשלה שהחיים שלהם נעצרים כל שני וחמישי בגלל פגישות עם מנהיגים ושיירות רכבים. נראה לך הגיוני שתושבי פלורנטין/יפו ישברו עליך בקבוק זכוכית בגלל מה שקורה שם בחלק מהמשחקים של מכבי?
  14. https://www.ynet.co.il/article/rJNrw3Rev
  15. מתפרסמות כ"שרמוטות שהפילו שחקני כדורגל" ואני בטוח שעם כמה שהן רוצות להתפרסם היו מוותרות על כל הקללות שהן מקבלות באינסטגרם ומאנשים בתיכון שלהן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.