Jump to content

רם אשכנזי

משתמשים רשומים
  • Posts

    452
  • Joined

  • Last visited

About רם אשכנזי

  • Birthday 13/04/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. חתיכת בנזונה שחצן היה אמור להיגמר 3-2. חייב לנו גול, 1 על 1 מול שוער, מה צריך יותר מזה? תשים כבר תכדור ברשת סעמק ערס אתה והתרגיל המיזדיין הזה.
  2. אחד החלוצים שהכי אהבתי.. לא אשכח את השואו שלו במודניאל 2002, עם המשולש בשיער והצמד נגד גרמניה בגמר. ה-חלוץ!
  3. אין כל כך הרבה סוגים אחי הכל חארטה. כבל של 5 מטר ומעלה אמור לעלות לך בסביבות ב150 שקל. זה כבל יקר בגלל שזה באיכות גבוה. HDMI.
  4. מכבי קבוצת פח. זהו אין עוד מה להגיד עליהם! גם אם היה נגמר היום 8-0, מכבי לא משחקים. מחצית ראשונה נראנו כמו חבורה של כלומניקים.
  5. ישראלביץ פשוט חייב למות. אי אפשר לראות אותו משחק במכבי סעמק שיעיפו אותו כבר. הורס לנו כל משחק מחדש. שחקן אפס סעמק אי אפשר לראות אותו זה רק מביא יותר עצבים.
  6. אומנם בישל בדרבי, ובישול שמיני העונה. אבל כל המחצית הראשונה פשוט לא היה על המגרש, לא מצאתי אותו. במשחקים גדולים הוא נוטה להעלם. במחצית השניה עוד איכשהו הוא החזיר לנו אבל גם לא היה במיטבו. יכל לסכן את השער של הפועל בהרבה יותר עם המתפרצות וסתם בזבז מצבים להבקעה.
  7. אני זוכר מה קרה בפעם האחרונה שסאבו שיחק כמגן ימני. לא צריך.
  8. ללא ספק.. ראנגלוב לקנות בכל סכום מהקבוצה שממנה הוא מושאל. שחקן כל כך טוב וכל פעם מחדש מוכיח את זה. היחיד שעשה משהו היום.
  9. שילך כוס אומו הבנזונה הזה כל משחק הולך. בחיים לא ראיתי אותו יורד לגליץ' נלחם או משהו כזה.. שילך להיזדיין.
  10. אתה רוצה לעבוד על עצמך תעשה את זה אבל אל תמכור לנו תשקרים האלה. ישראלביץ כבר מתחילת העונה הביתה. עטר אולי השחקן הכי כישרוני שלנו אבל אגואיסט בצורה שכבר בלתי נסבל שישב על הספסל כמה משחקים אי אפשר לראות את זה יותר. זלזול פשוט זלזול להשאיר את בוזגלו על הספסל, לעלות עם אבידור, סעמק ערס למה כל שנה אותו דבר למה בני זונות
  11. טעות. הוא דיבר על פתח תקווה. אבל זה עדין לא משנה את העבודה שצריך לשרוף אותו. קלמי סבן תמות כבר אתה לא שחקן כדורגל !!! הפסד נטו של אווניר, על הזין שלי דרבי שבוע הבא על הזין הכל, מה השחקנים עשויים מפלסטיק? תעלה עם הרכב חזקקקקקקקק!!! בוזגלו רק נכנס עשה משחק כל כך טוב. תעלה איתו. מה אתה עולה עם אבידור הבנזונה לא יודע מה זה כדור! סעמק ערס כל שנה מחדש ..
  12. לעזעזל שישראלביץ ירד לספסל כבר אי אפשר לראות אותו.. כל כך תוקע את ההתקפות, שחקן חלש הולך עם הראש בקיר. אסור שהוא ישחק אסור.. משחק חלש של מכבי, נראה שלא משנה כמה מאמנים נחליף כמה שחקנים בכמה שנים האחרונות תמיד יהיה את הלוזריות הזאת בקבוצה, את החוסר שיטה הזאת. יאללה הראש בגביע.
  13. כרטיסים למשחק היום, איפה זה עומד? יש נוער? איזה שער אנחנו יושבים? יהיו כרטיסים בקופות ברמת גן .. ?
  14. פורצים בכל חנות שמתעסקת בכל הסוני אקסבוקס וכיוצא בזה.. אתה אפילו יכול לפרוץ לבד יש ים מדריכים באינטנרט, אבל עדיף לך לשלם את ה200 שקל ולהיות ראש שקט.. לגבי הפריצות יש שתי סוגים. יש סוג של פריצה שאתה משתמש בדיסקים צרובים כמו למשל סוני 2. יש את הפריצה היקרה שזה בעצם ממש יקר, שאתה פורץ את המכשיר ובעצם אתה יכול להשתמש בלי דיסקים אלא פשוט לעביר את המשחקים לכונן כשיח (כמה GB יש לך ואיזה גרסה של האקסבוקס?) ולגבי המשחקים.. יש הכל. אני יש לי אותו כבר שנה, ושיחקתי בים. הפיפא 2011 נדיר, הNBA2K נדיר.. הGTA, ויש עוד ים.. זה לא הבעיה בוא נגיד ככה..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.