Jump to content

D-B

משתמשים רשומים
  • Posts

    91
  • Joined

  • Last visited

About D-B

  • Birthday 17/01/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. צריך להסביר להם מה זה כדורגל ללמד את השחקנים למסור מנקודה א' לנקודה ב' (להתחיל ממרחק של מטר עד שני מטר) ללמד את השחקנים להגביהה כדור לשרוף את שטראובר
  2. הורדתי את התוכנה המעבד בערך על 40 שאני בסייפ מוד אין לי מושג איך עושים את זה ואני מפחד לגעת.. ומזתומרת לבדוק את המאוורר.. אם הוא פועל?
  3. לא אמרתי שהוא שרוף אמרתי שפתחתי את המחשב וראיתי שהוא לא עובד ואז חיברתי אותו והוא עבד כרגיל אבל הבעיה המשיכה אז זה לא הייתה הבעיה אם יש בעיה עם הקירור מה אני אמור לעשות?
  4. אחרי 2 דקות (בערך) שאני מפעיל את המחשב הוא נתקע והפתרון היחידי שאפשר לעשות זה restart זה הדבר היחידי שאפשר לעשות וכשעושים restart ומדליקים אותו הוא פועל ושוב אחרי כמה דקות הוא נתקע במצב safe mode הוא עובד כרגיל לא נתקע והכל בסדר אבל כמובן שאתם יודעים שאני לא רוצה להשאר במצב הזה פתחתי את המחשב ניקיתי מאבק, בדקתי אם הוא מתחמם ע"י נגיעה בכל החלקים הפנימיים וזה לא נראה ככה (יש משהו קצת חם אבל נראלי שבאופן טבעי זה אמור להתחמם מעט) מאוורר אחד במחשב לא עבד.. חיברתי אותו והוא חזר לעבוד. הורדתי אנטי וירוסים כמו ccleaner ועוד כמה.. את רובם אני לא מצליח להתקין כי המחשב נתקע לי באמצע ההתקנה ביצעתי למחשב שחזור ללפני כחודש והבעיה ממשיכה מפרט המחשב: RAM 2G מעבד: Intel core 2 CPU 1.8GHz @ 6300 windows XP כרטיס מסך של ג'יפורס 7300 ניסיתי כבר לעשות הכל מה זה יכול להיות? בבקשה תעזרו לי..
  5. יש לי 17 וחצי נראלי שאני נראה בן 18 לא יודע.. יש לי מטר תשעים
  6. זה אומר שלא יעשו בעיות?
  7. וואלה תודה רבה אח שלי מקווה שלא יעשו לי בעיות עם ה-18
  8. וואלה גם אני הזמנתי לי ולחברה שלי לדייט לילי איך הסרט? ניסיתי להתקשר.. הם לא עונים. עלה לי 120 או 130 לכרטיס משהו כזה ספר קצת פרטים.. איך היה?
  9. אפשר להבין מה זה הדבר המפגר הזה שרשום שם שזה מגיל 18? מישהו יכול לאשר לי בוודאות שזה לא ככה?
  10. וואי כל כך.. אחד המשחקים
  11. אבא שלי עישן 20 שנה 2 קופסאות ביום הפסיק בחודש עם המסטיקים האלה של הניקוטין (הפסיק עם המסטיקים אחרי חודש) לא נגע בסיגריה כבר חצי שנה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.