Jump to content

Sixto Rodriguez

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Sixto Rodriguez

  • Birthday 04/06/1989

Recent Profile Visitors

1,460 profile views
  1. הזיה שאתם שמים פה את משפתי מוסקרה וטננבאום ברשימה אחת. טננבאום פרש מכדורגל. חזרנו למועדון חברים שבגלל שהוא בחור טוב רוצים לתת לו דקות.
  2. גם פיני גרשון היה שונא מכבי מובהק ולא פספס הזדמנות לצאת עלינו בתקשורת עד שהגיע למכבי והפך לסמל. מאז התקופה של בכר בבש יש לי בראש את ההשוואה הזאת ואני רק מחכה לרגע שהוא יחתום במכבי.
  3. אין סיבה שלא יהיה שחקן רוטציה משמעותי אצלנו כמו רפאלוב בחיפה. כל עוד הוא מרגיש שהוא יכול, הוא צריך להיות שחקן מכבי.
  4. לגבי בכר, לצ׳לסי הוא כבר לא יגיע. כדי להיזכר כמאמן הכי גדול שהיה פה הוא צריך עוד שושלת אליפויות או עליה עם הנבחרת למונדיאל/יורו. לדעתי הוא צעיר מדי ולא ילך לקבור את הקריירה שלו כרגע בנבחרת. זה משאיר אותו עם 2 אפשרויות - לבוא למכבי או לחזור לחיפה. לדעתי חיפה מינתה את דגו ולא מאמן בכיר כדי שתוכל להעיף אותו ולהחזיר את בכר אחרי הפיטורים הצפויים מהכוכב. בגישה של ״מקסימום דגו יצליח״. לצערנו הוא אכן מצליח. מבחינת בכר עצמו לדעתי הוא היה מעדיף לחזור לחיפה. הוא סמל שם, אם חס וחלילה יקחו אליפות העונה תהיה לו הזדמנות להשוות את השיא המיתולוגי של הפועל פ״ת ולקחת אליפות חמישית ש4 מהן רשומות על שמו, וכמובן לנסות להעפיל שוב לצמפיונס- עונה שלישית רצופה מבחינתו (ולהשוות את השיא של שום שעשה 3 רצוף אחת עם חיפה ו2 עם פאו). לבוא אלינו זה להסתכסך עם אוהדי חיפה, לבנות קבוצה חדשה אחרי עידן זהבי ולהגיע כאנדרדוג אחרי שושלת מטורפת של חיפה. אני לא יודע איך תסתיים העונה, אם חיפה יקחו אליפות יהיה להם קשה להעיף את דגו. אבל כרגע בוודאות הם לא יכולים להחתים את בכר על הראש שלו ולזיין לעצמם את העונה. זה הרגע שלנו לסגור איתו לפני שתהיה לו גם הצעה לחזור לחיפה. לעכשיו או לקיץ זה לא משנה. לתת לו משכורת כמו של קין או איביץ׳, צ׳ק פתוח לרכש ולסגור אותו פה ל3 שנים. אם לא נעשה את זה עכשיו ובקיץ תהיה לו בחירה הוא יבחר בחיפה. אסור שזה יקרה.
  5. סוזה בוס ואיביץ הגיעו אחרי שגיבשו זהות בתור מאמנים. אצל רובי זאת עונת אימון ראשונה
  6. עם כל האופוריה, אשכרה פתחנו עם נחמיאס ודוידזאדה בלמים. הספרינט שדוידזאדה דפק בגול שלהם בלי להסתכל על קו הנבדל היה מביך. חייבים בלם לרביעי הבא. סבוריט שרק חזר מפציעה ונחמיאס זה התקף לב (מה מצבו של לוקאסן?)
  7. דלפ: נחמיאס היה בסדר גמור מול פריידי שהוא אחד החלוצים הטובים בליגה. שהחלוץ השני (הממש שמן) החליף אותו לא הייתה התקפה לבית״ר יותר. דלפ נוסף: יוריס במשחק לא טוב עם יותר מדי איבודים שבמזל לא עלו לנו. כמו שאמרו פה, בדקה ה60 נראינו קבוצה גמורה שלא תבקיע בחיים, והצלחנו בזכות חילופים טובים להעלות את הרמה ולא להישבר גם אחרי פסילת השער. יופי מכבי
  8. כל החישובים האלה של הניקוד המדיני רלוונטיים בכלל עם הסופרליג? בשנים הבאות הנציגות של הליגות החזקות בצמפיונס יהיו עלק בילבאו וברייטון? מישהו יכול להסביר מה התכנון שם?
  9. האינטרס של גורמי השיפוט והשיטור הוא כסתח. להתעמר ב30 אלף אוהדים כי הם לא מצליחים לתפוס 10. אוי ואבוי לנו להיות מופקרים בידיים שלהם. גם אם המועדון רואה בנו לקוחות, אין אף שירות אחר בעולם שלקוח היה סופג התעמרות כזאת והכל היה עובר בשקט. אבל שזה אוהדי כדורגל הכל מותר. בלי אוהדים אין ליגה ואין מנהלת ואין טוטו ואין זכויות שידור ואין כניסה לאתרי ספורט ואין מליון תוכניות טלוויזיה ורדיו ואין שום דבר. הכח בידיים שלנו ואין שום סיבה שנספוג אלימות ונעבור על זה בשקט.
  10. יש 0 קשב תקשורתי לבעיית האלימות המשטרתית נגד אוהדי כדורגל. יש 100 אלף שבאים למשחקים ואוכלים את החרא ומבחינת השאר ובעיקר התקשורת והמשטרה אנחנו עבריינים. עכשיו יהיה קשב תקשורתי לחצי יום בגלל שהפועל עשו מעשה קיצוני ופוצצו משחק. אתה יכול לבחור לנצל את החצי יום הזה כדי לספר על ההבדלים למה להם מותר להתנכל ולנו אסור או שאתה יכול לנצל את המומנטום ולהפעיל לחץ לצרף עוד קבוצות למאבק וליצור פה כדור שלג שיפעיל לחץ על המשטרה.
  11. מה זה מקווה מאוד שלא? היה לך מקרה יותר גרוע לפני יומיים.
  12. נכון אני לא באולם אבל הייתי שלשום בבלומפילד. למסקנה שההנהלה שלנו לא תומכת באוהדים לא הגעתי היום ולא אמרתי מילה על הארגון סהכ אמרתי שאנחנו חייבים להצטרף למאבק הזה. ליזום אני לא מצפה מההנהלה, אבל אולי עם לחץ של הקהל הם יסכימו להצטרף ולהודיע שאין יותר דרבים עד שישתנה היחס לקהל.
  13. אני לקחתי מקרה של משטרה שמודיעה בבוקר המשחק שלמרות שכבר נמכרו כרטיסים אי אפשר יהיה לשבת במקומות האלה. שהחליטה לבקש ת״ז מכל אוהד שיצרה תורים מטורפים בכניסה אחרי שגם שלשום עשתה את זה וגרמה לדחיית המשחק אני מתאר לעצמי שכמו שלשום גם היום השוטרים היו אלימים, עשו בידוק פולשני גם אם מדובר בילדים/נשים/זקנים וכמו שלמרות כל זה הפאנטיקס עשו מהם צחוק, תאמין לי שאם היה משחק היום שום בידוק לא היה עוזר ומי שתכנן לעשות משהו היה עושה אותו. אנחנו לא מאתמול במגרשים ומעולם המשטרה לא הצליחה לסכל הברחות למגרש. אז הגיע הזמן להגיד חלאס. יש קומץ אלים? תטפלו בו. לא באלפי אוהדים נורמטיביים. ובטח שאל תעשו מאיתנו עבריינים! אני מתבייש שאני בכלל צריך להסביר את זה למישהו שמגיע למגרש
  14. לא אכפת לי מהת.ז אכפת לי מהמגמה. וגם אם הם מונעים מפחד מהאולטראס שלהם זה ממש לא מעניין אותי. צריך פה מהלך קיצוני של הקבוצות שיתמכו באוהדים שלהם. הם היו הראשונים, נשאר לנו להצטרף אליהם. ולהביא גם את שאר הגדולות. אי אפשר לתת להזדמנות להגיד למשטרה עד כאן לחמוק בגלל שזה הפועל.
  15. פירקו אותנו במכות כי החליטו שאוהדי כדורגל = עבריינים/טרוריסטים. אתמול זה אנחנו היום זה הפועל מחר זה חיפה. אפשר לבכות שזה קורה לנו ולשמוח לאיד שזה קורה להם או שאפשר להתאחד ולהראות למשטרה ושר הספורט ובית הדין שהם תלויים בנו לא אנחנו בהם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.