Jump to content

amitco

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. מנוי לשער 7 יציע עליון מיקום מצויין במחיר מציאה 600 שח עמית 0543063546
  2. אם אני אשחרר אז אנחנו נשחק נפלא ונראה כמו ריאל או באיירן?סבבה אם זה ככה אני מוכן,אם אני הבעיה של הקבוצה והסיבה שהיא נראית כמו פח. אבל אנחנו לא נשחק נפלא ונמשיך להראות כמו פח וגם אני אשאר כדי לכתוב את האמת כאן בפורום, אמת שכל אוהד שמגיע לבלומפילד רואה משחק אחרי משחק. אז תודה על ההצעה אבל אני נשאר כאן בשמחה רבה
  3. וואו מדהים איך הצלחת לדלות שניים,שלושה משחקים מעונה שלמה ועוד מול האימפריות של אשדוד,פ"ת ומול הקבוצה הנפלאה שמעבר לכביש,תרשה לי לגחך. תזכיר לי מה עשינו מול שתי הקבוצות היחידות שעוד שוות משהו בליגת פח הזאת,ק"ש וב"ש, אז אני אזכיר לך לא ניצחנו משחק. אז חלאס עם גניבת הדעת,כל אוהד שיש לו עיניים והבנה בסיסית יודע שאנחנו לא משחקים כדורגל העונה,לא יודע מה אנחנו כן משחקים אבל כדורגל זה לא.
  4. תן לי משחק אחד מוצלח שהיה לנו העונה,משחק שממש נהנית בו מכל רגע ואמרת וואו. היה אחד כזה?אז התשובה היא לא.אנחנו משחקים כדורגל זוועתי במשך כל העונה וזה שאנחנו מובילים את הטבלה רק מעיד על כמה שהליגה הזאת היא פח. מבטיח לך שאם יהיה משחק מוצלח כזה אני כותב דברים טובים ומלקק לפאקו כאילו אין מחר אבל זה לא יקרה בטח לא בעונה הזאת כל עוד הליצן מאמן אותנו.
  5. משחק זוועתי של הקבוצה החל מהשוער דרך כל השחקנים ומעל לכולם הליצן פאקו. אנשים מתלוננים על התיקו חחח צריך להודות לאל שיצאנו פה בנס עם תיקו 1 כשחיימוב לא הצטרך למתוח איברים במשך כל המשחק ובמרביתו אנחנו משחקים בונקר מביש. תודה רבה פאקו שהפכת אותנו להפועל יהוד בהחלט אתה גאון הדור !!!
  6. שיחק לא רע ועל סמך מה אתה אומר את זה בכזה ביטחון ? מדובר בכוסית עם קוקיות שמפסיד כל מאבק פיזי ובורח ממגע כמו ילדה בגן,בפעם האחת שנכנס למגע גם גמר את העונה. אם זה הרכש האדיר שגורדי הביא לנו כשהיה את עטר חופשי שמת להגיע אלינו אז מדובר בעוד כישלון מחפיר של גורדי בכל הנוגע לרכש.
  7. יש לנו בעיה קשה ואקוטית והיא פאקו. וכל עוד הוא נמצא וכל עוד הוא לא משנה את דרכיו שום דבר לא ישתנה. כמו שכתבת זה נראה כאילו פאקו איבד את השחקנים לגמרי,הם לא אוהבים אותו,לא מעריכים אותו ובצדק,מה שהם רואים ביום יום,באימונים,ביחס שלו,בהרכבים שהוא מעלה,הפיתרון האחד והיחיד זה שפאקו יפוטר או שיקבל בראש חזק מלמעלה.
  8. נו בטח אדלר אשם,הדס גרינברג אשמה,פרימו אשם,הם האשמים באיך שהקבוצה נראית ולא אף אחד אחר. לא יאומן איזה אוהדים הזויים יש פה !!!!!!
  9. אין לי מנוי אבל הייתי בלא מעט משחקים השנה,נגד ביתר בחיפה בחוץ,קש בבית,בנתניה ועוד. כשאני יכול אני הולך למשחקים. ומצוין שיש אוהדים כמוני ואנחנו הרוב לידיעתך שלא יתנו לקבוצה הזאת להתפרק ולהראות כמו זבל כי אם כולם היו לקקני תחת כמו כאן בפורום מצבנו היה בכי רע.
  10. כשבלומפילד מלא ישרוק לו בוז הוא ישים באבואה ישים עלינו. ואם לא אז מי שלמעלה יראה לליצן הזה את הדרך החוצה,לא יודע איפה אתה חי אוהדים הם לא בובות שירקו עליהם ויצפצפו עליהם.
  11. אז מה אתה טוען שלאוהדים אין שום חלק ויכולת להשפיע ברגע שהקבוצה נראית כמו פח אשפה?? בכל העולם כשקבוצה נראית זוועה באשמתו הישירה של המאמן שורקים בוז וכך יהיה גם במקרה הזה. אולי לא יפטרו אותו אבל זה בטוח כן ישפיע ויגרום לו לשנות ולעשות שינויים.
  12. ואני מעדיף אוהדים כמוהו ולא לקקני תחת למאמן קירח ועלוב שגומר אותנו משחק אחרי משחק בדרך לאובדן בטוח של אליפות !!!
  13. חלק מהקהל כבר שורק לו בוז,במשחק הקרוב אני מאמין שכולם יצטרפו ויבהירו לקירח ביהיר והשחצן הזה שמקומו לא כאן אלא באיזה חור נידח במקסיקו. שיטוס לנו מהעיניים וכמה שיותר מהר לפני שאנחנו מאבדים את האליפות.
  14. מישהו אמר לפטר ? מה אתה קופץ כמו טמבל. מותר לבקר גם את גורדי כשצריך ואף אחד לא חושב שצריך לפטר אותו,גורדי זה נכס אדיר בשבילנו והלוואי שישאר כאן עוד שנים רבות.
  15. בוא נעשה הסכם. ברגע שפאקו עף מהקבוצה גם אני עף.איך?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.