Jump to content

שער 7 שר בקול

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. נוסעים כדי להבטיח שלא נצטרך לחזור. יום שלישי, 19:30, משחק מספר 2' בסדרת הגמר מול הפועל ראשל"צ בנאות אשלים(אנחנו ביתרון 0:1). החבר'ה שלנו ממשיכים ללוות את קבוצות המועדון בכל הענפים. קוראים לכם להצטרף בדרך להיסטוריה. בשביל מכבי. בשביל נובאק.
  2. בצל האירועים מסביב, קל לשכוח כי ממש מעבר לפינה עומד משחק חשוב - משחק שאנו לא רק צריכים להגיע אליו ולתת את המיטב, אלא צריכים להראות עליונות ברורה. לכל אורכו. למי שזה עוד לא היה ברור, לא אוהבים אותנו, מחפשים להזיק לנו. להקשות עלינו. אנחנו נלך לפי הארגון ונחכה למוצא פיהם של אנשי מכבי בכל הנוגע לאירועים שמסביב, אבל ביום א' זה קודם כל ולפני הכל - הקהל. האחדות שלנו והרצון לתת מעצמנו הכל, תקבע האם יש לנו את הזכות בכלל לבוא בטענות לאחרים. אתם מרגישים בוערים מבפנים, בא לכם לתת את הדחיפה הכי גדולה שרק אפשר לקבוצה, יש לכם בית בשער 7. אתם יודעים איפה אנחנו יושבים, אפשר לכתוב לנו הודעה פרטית ולקבל את מלוא הפרטים. אנחנו מחכים לכם.
  3. שלום, אני חושב שבשקט יחסי אנחנו מתקדמים עם היוזמה שלנו בשער. אם להיזכר שלפני כשלושה חודשים היינו בין שישה לשבעה חברים והיום אנחנו כבר מגרדים את השלושים, אז בהחלט אפשר לומר שאנחנו עושים מספר דברים נכונים. המסע הזו בגדילה והתפתחות שלנו אינו מסתיים אף פעם. מחפשים כל העת אנשים חדשים שיחברו אלינו - יגלו חבר'ה נהדרים, חומר אנושי מצוין. אפשר לפנות אלינו פה, אפשר לפנות אלינו בקבוצה בפייסבוק - שער 7 שר בקול. ניתן לפנות אלינו(כפי שכבר קרה) בשם מישהו שאין לו פייסבוק או משתמש בפורום, לקשר אותו אלינו או אותנו אליו. אנחנו לא מוותרים על אף אחד שיכול לעשות את השינוי.
  4. לבד, ביחד, חברים או משפחה. אם אתם בשער 7, מקומכם איתנו מחר. צרו איתנו קשר פה או בפייסבוק.
  5. "...בעיר הזאת, יש רק אחת ואין מקום לאחרות" --------------------------------------------- עכו בבית זו הזדמנות מצוינת לפנות לכל אותם אוהדים שכבר פנו אלינו(כמובן שזה תמיד תקף לאלו שעוד לא עשו כן), קיבלו פרטים והחבירה שלהם אלינו במגרש לא עלתה יפה מסיבות שונות. פנו אלינו שוב בהודעה פרטית, אם צריך נסביר שוב הכל עלינו ונעשה את המירב בשביל שהפעם, ניפגש גם במגרש. אנחנו פה בכדי להישאר.
  6. קצת לפני הדרבי, יש לנו משימה להשלים. יום חמישי, אנחנו ממשיכים במסע הפרטי שלנו, הפעם מול בורדו. אנחנו רוצים אנשים נוספים למשפחה שלנו, אנחנו מחפשים להמשיך ולגדול, להמשיך ולהתעצם. אם אתם מגיעים לבד, חברים, משפחה, זה ממש לא משנה לנו. אם אתם נהנים להיות חלק מהאווירה, ולא רק להנות ממנה, לדחוף את הקבוצה בקולי קולות גם אם אתם לא בשער של 11, מקומכם איתנו. עכשיו, כשגם הדף הרישמי של מכבי ת"א עשה לנו לייק, השמיים הם הגבול. צרו איתנו קשר בהודעה פרטית לפה או בפייסבוק(שער 7 שר בקול) ותתחילו לשדרג את חווית משחקי הבית שלכם.
  7. בדיוק ברגע ובו הקולות שאומרים לך - "אתה לא תצליח", מתגברים, תדע שאתה בכיוון הנכון. הם מפחדים שתשבור את ההרגלים שהם כל כך מקווים שישארו. הדרך לא תהיה קלה ולפעמים זה יראה כמו קרב אבוד, אך הסיפוק בסוף הוא עצום. אומנם עוד לא עשינו כלום, אומנם אנחנו עוד בחיתולנו, אבל כל מה שתצטרכו, רק תבקשו.
  8. שלום, עלה פוסט נוסף עכשיו(מוזמנים לעשות לייק ולשתף, יעזור מאוד). התחדשנו גם בתמונת קאבר חדשה - תודה רבה לחןחן מהפורום.
  9. כשאתה עושה הכל בחיוך, כשאתה מגיע מאהבה ורצון אמיתי וכן לשנות, כשאתה מכבד אנשים, נותן להם כבוד, מסביר להם שיש פה משהו קצת אחר, קצת שונה, הם גם מגלים הבנה. ערכים פשוטים, תוצאה אחת.
  10. אווו...ככה אנחנו אוהבים. מאז כתיבת ההודעה כבר שני אוהדים פנו אלינו. להמשיך.
  11. אין סיכוי, אני אומר לכם, אין סיכוי שאין פה בפורום אוהדים משער 7. שכולם איתנו. שלא קיבלנו השבוע מספיק בקשות להצטרפות. שהפוטנציאל נגמר. תצאו מהאדישות, תיצרו איתנו קשר, תבלו את הזמן שלכם איתנו ולא בכתיבת תגובות בנושא הקהל בזמן שלא עשיתם כלום כדי לשפר את האווירה, אלא רק להיות חלק ממנה. מחכים לכם...
  12. ביום שני אלו יהיו שלושה שבועות מיותמים ממכבי בבלומפילד, יותר מדי. החבר'ה שלנו ליוו את קבוצת הכדורעף, החבר'ה שלנו ליוו את קבוצת הכדוריד, באמת שהגיע הזמן לחזור... גם ביום שני, אנחנו בשער 7. חפשו אותנו בפייסבוק - 'שער 7 שר בקול', צרו איתנו קשר דרך הקבוצה, תכירו חבר'ה נהדרים להשתייך אליהם במגרש. תהיו חלק מהאווירה ואל תחפשו רק להנות ממנה. בנושא אחר - אם מישהו מפה יוכל לסייע לנו לשדרג מעט את תמונת הפרופיל או הקאבר שלנו בעמוד הפייסבוק, נעריך זאת מאוד. אשמח אם ישלח לי הודעה פרטית. המון תודה.
  13. "זה התחיל לפני כשלושה חודשים, כמה חברים עם רעיון שהבסיס שלו הוא שהדברים יכולים להיות קצת אחרת. שלושה חודשים לאחר-מכן, אנחנו יכולים לומר שאנחנו גורם שאי אפשר להתעלם ממנו. הבודדים הפכו לרבים ואליהם יחברו עוד. זה רק עניין של זמן. בשני, אנחנו מול מכבי פ"ת. נהיה שם כמו תמיד. מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הקבוצה בפייסבוק ולהצטרף למשפחה שלנו." אנחנו מקבלים פניות כל הזמן מאנשים שרוצים להצטרף, זה לא מספיק לנו, אנחנו רוצים עוד.
  14. עלה פוסט נוסף בקבוצה. קוראים ליושבי שער 7, תיצרו איתנו קשר בקבוצה או פה, תצטרפו אלינו. אנחנו צריכים אתכם.
  15. שלום, אנחנו ממשיכים להתקדם, ממשיכים לגדול. הועלה סיכום קצרצר מהמשחק מול בני סכנין שממנו יצאנו ברגשות מעורבים - גדלנו מספרית, אך לא היינו מספיק אפקטיביים לאורך דקות רבות במשחק. הלכנו מספר צעדים אחורה מבחינת התיאום שלנו עם שער 11. לא נשקר, לא קל לשיר שהמון אוהדים מסביבך מתעקשים למחוא כפיים לא בקצב וכל הזמן, לשיר כל-כך מהר כאילו הם שכחו משהו על הגז בבית והם ממהרים. אבל אף אחד לא הבטיח לנו שזה יהיה קל ואנחנו פה, באמת, מתוך רצון לשפר ולהחיל הרגלים חדשים בכל הקשור לתרבות עידוד בשער שהוא לא שער 11. מגיע למכבי החדשה הזו שנעשה את זה בשבילה, מגיע לארגון המצוין שלנו שלא יקרע את גרונותיו לשווא כשהוא לא זוכה לתמיכה מספקת מהקהל הרחב. אנחנו ממשיכים לקרוא לכל מי שרק רוצה להיות חלק מהתהליך ביחד איתנו. לעודד כמה שרק ניתן ולתת מעצמו הכל בכל משחק בשביל הקבוצה, כי זו המנטליות שלנו, צרו איתנו קשר בקבוצה בפייסבוק - "שער 7 שר בקול". אין מצב שמישהו יפנה אלינו ולא נהפוך עולמות בשביל שיעזור לנו להיות חלק מהשינוי. תגיעו, תכירו אחלה אנשים, תיהיו חלק מהאווירה ולא רק תהנו ממנה. יותר כיף. מבטיח.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.