Jump to content

eliran ben ezri

משתמשים רשומים
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי eliran ben ezri

  1. החדר זה פיקציה. הרי אם היה מסכים אז היו מענים אותו עם ספסל וחילוף דקה 80.

    הם לא רוצים אותו שם, הוא מושך אש, הוא מרכז העניינים ואם נעלה זה יהיה כנראה בזכותו ובניון לא מוכן לזה, כי הוא רוצה להיות זה שמושיע, האגו העצום שלו לא יכול להכיל סטאר כמו זהבי. 

    אם הנבחרת תצליח או תיכשל, הכל עליו. 

  2. שוטרים זה עבריינים במדים, הם ערסים במסווה עם רישיון להרביץ, את כל התסכולים של הכישלון שלהם בחיים, המשכורת הנמוכה, IQ בריצפה הם מוציאים על אוהדים, כדי לפרוק, להוציא מהסיסטם, אין איפוק וריסון, ישר ידיים, ישר להכות, ישר אלימות ובבוניות. 

  3. במונדיאל הייתה מגמה לא להחריב משחקים עם אדומים, רק פה נרקומנים של כרטיסים, חולי רוח של כרטיסים. 

    כרטיס אדום צריך להינתן רק במקרה מאוד חמור אחרת זה להרוס משחק. גם אם החוקה אומרת שפנדל עם פלג גוף עליון ומניעת שער ודאי זה אדום, אפשר להפעיל שיקול דעת כי הרי הכשלה מכוונת עם הרגל הייתה מזכה רק בצהוב, מה ההגיון בזה.  

    ואומרים להם, תפעילו שיקול דעת. לאאאא, אני דביל אני צודק אני אשלוף אדום, כן כן כן בוא לוואר אנחנו שופטי וואר קרציות, הולכים כמו בוקים לפי החוקה. 

  4. הדלקתם אבוקה, אחלה אני בעד, למה לזרוק אבוקה ועוד לחצי של השחקנים שלך. למה לזרוק מצת? אתה מוביל,

    אין פה שום אקט מחאתי רק בבוניות חסרת מחשבה. 

    כל אלה שעם מסיכות סקי היו ילדים לפני כמה שנים  ביציע, למדו ממה שראו והם משחיתים לנו את היציע רק בשביל להראות אולטרס מאיימים. 

    זה בעיקר מביך, ורק מזכיר את היציע המזרחי. 

    צריך להקיא את הערסים האלה מהיציע.  

  5. תבוא תשאל ביציע למה יש שחור, 

    מאסתם כבר, כבר עשר שנים במאניה דיפרסיה, פעם זה ראדי, פעם שירים בעייתיים, פעם זה אוי אוי לא באו אליכם ראשונים. לא מחדשים בכלום, חוץ מחמישים גוונים של שחור, היה לנו את זה מספיק בימי לוני. תבואו בצהוב, אתם לא פרטיזן. 

    לכו כבר ושחררו אותנו. אתם מעוררים אנטגוניזם כבר שנים, תנו את השרביט לאנשים שבאים מטוב ובלי אגו. האוקסימורון בין בנאדם אדיר ואציל כמו מיץ' שערכים הם נר לרגליו, לעומת התינוקיה שלכם, אתם ירדן שועה של האוהדים. 

  6. 14 דקות לפני, oferr said:

    מצטער על ההקפצה, אבל זה נדרש אחרי אירועים מכוערים כמו שהיו בסיום.

    יש לנו אוהדים מדהימים, ארגון אחים לסמל שפשוט מרגש כל פעם מחדש עם הפעולות שלו ואז באים החבורה של הילדים הערסים האלה בשחור, משחקים לי אותה אולטרס ומקללים את השחקנים (2 הקפטנים).

     

    הארגון הגזעני, האלים הזה לא יכול להמשיך ביציע. הגיע הזמן שהקהל השפוי של מכבי יפעל להחזרת הצהוב ליציע, הגיע הזמן להחזיר את השחקן, בכל מתכונת; זה יהיה יותר טוב ממה שיש עכשיו.

     

     

    כל מילה

  7. בסוף לגולדהאר ישבר הזין ואנחנו נהיה סמרטוטי ריצפה. 

    אי אפשר לטמון את החול ולהגיד אלו רק חמישה שנהמו, הגזענות והלה פמיליה סניף ב' כבר שנים פה, טוואטחה כשעוד היה בחיפה הייתי שומע ביציע "הוווו הווו טוואטחה אתה גם כושי וגם ערבי". 

    איך אפשר לנהום לשחקן שחור כשיש לנו שחקנים שחורים זה פשוט מקומם ומרתיח. האחריות היא אך ורק עלינו, להשקיט ולהוקיע את הנבלות הסרוחות, גם אם זה כרוך באי נעימות ולהתעמת עם אנשים ביציע. 

    ערכים והישגים הולכים ביחד כמו שמיץ' אמר. 

     

     

  8. 34 דקות לפני, zion8 said:

    דווקא לדעתי פטריסיו שוער מעולה וגם אחד כזה שמתעלה בנבחרת.

    לגבי סילבה אני לא חושב שהוא באנקר להרכב ויש לו תחליפים, והבלם לצידו זה דיאז שזה בלם על ובנוסף ל2 מגינים טופ- חוליית הגנה לא רעה בכלל. מה שכן הפציעה של ז'וטה פוגעת מאוד בטח שרונאלדו מגיע בצורה שהוא מגיע.

    אבל בגדול כן מסכים יש שם איכות אבל לא רואה אותם הולכים עד הסוף.

    דווקא פטריסיו לא אמור לפתוח אלא דיוגו קוסטה מפורטו.  אנטוניו סילבה עשה כמה טעויות קריטיות מול ניגריה כך שלא אתפלא אם דנילו יפתח בהגנה במקומו,מה שלרוב קורה. 

    פורטוגל אנדרייטד, יכולים להגיע רחוק. יש הרבה נבחרות שהן ככה אורבות בפינה, השילוב של מונדיאל באמצע העונה יכול להוליד אלופת עולם חדשה. 

     

  9. אהלן, מתנצל מראש על הבורות. מתלבט בין Expressvpn ל-privatevpn, הראשון יותר יקר אך השאלה אם שווה לעשות אקסטרה מייל. למטרת עבודה מהארץ מרחוק, בסיס החברה בפולין

    ( מן הסתם שיזהו שהמיקום הוא שם). 

     

  10. 1 דקה לפני, itanar said:

     

    סדרה עם ביתיות של ריאל זה 90-10 לריאל.

    סדרה עם ביתיות של מילאנו זה 55-45 למילאנו.

    גם באפס הבינו את זה והפסידו בכוונה.

     

    קצת הפרזת עם ריאל, הם במשבר לא קטן אבל כן, עדיף מילאנו. ניצחון חוץ צריך בכל מקרה ויד אליהו באוויר. 

  11. 2 דקות לפני, itanar said:

     

    שמעון רוצה גביע אירופה לא לעוף מול ריאל.

    חכה ותראה.

    אסור להקשיב לשונאים וצריך להפסיד בכוונה.

    זה נכון אבל אתה יודע קארמה וחישובים ובסוף נאכל צינור. נבוא במומנטום. אפשר לחשוב מול מילאנו יהיה טיול. כל סדרה היא דינאמית וכל רבע בפלייאוף הוא משוגע. הרבה קבוצות גונבות ביתיות. גם לי בא מילאנו אבל קשה לי להאמין שמכבי תבוא במטרה להפסיד, אולי תבוא נינוחה. אני זוכר משחק של מכבי עם קטש באירופה שהפסד מעל הפרש מסויים היה לטובתה בשלב הבא ובסוף אכלנו אותה משני הכיוונים. 

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.