Jump to content

Inbarbar

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי Inbarbar

  1. ספורט 5: מסתבר כי הקרן החדשה התלוננה לפני כשבועיים ששדרי הטלויזיה לא מגנים מספיק את הקריאות הגזעניות נגד סלים טועמה. כנראה שהתלונה הזו הובילה להגשת כתב אישום נגד מכבי ת"א.

     

    אז זה לא על המשחק האחרון?

  2. גורמים משפטיים בהתאחדות לכדורגל העלו הערב את האפשרות להעמיד לדין את מורן מאירי, עורך הדין של מכבי תל אביב, וזאת בעקבות תגובתו החריפה להחלטה לדחות בשבוע נוסף את הדיון בעניינו של בלם הקבוצה, קרלוס גארסיה. תובע ההתאחדות, ניר רשף, הבהיר בשיחות סגורות עם אנשי התאחדות כי "הייתי מעמיד את מאירי לדין, אבל שנינו מתעמתים בבתי הדין וזה לא נראה בסדר. אבדוק עם ברק (אפרים ברק, היועץ המשפטי; מ.ב) את האפשרות שהוא יעמיד אותו לדין״.

     

    http://www.haaretz.co.il/sport/israel-soccer/1.2490472

  3. לפי וואלה יש סיכוי שזהבי יעמוד לדין

    על מה? הוא דיבר על זה שאף אחד בהתאחדות לא מבטל לו את הכרטיס, העיתונאים הם אלה ששאלו אם גוטמן התקשר אליו והוא רק ענה שלא.

    הם כ״כ מושחתים ואפסים שהדבר היחיד שהם מצליחים לעשות זה להעמיד לדין את מי שלא מפחד להגיד את זה.

  4. ״לפני שנתיים החלטתי שאני מפסיק להתייחס לדברים האלה, הם חולפים לידי. אבל הכי קשה זה להסביר לילדים למה אנשים מקללים ככה״, סיכם הקפטן.

     

    הוא מתכוון שהוא הפסיק להתייחס לאוהדי הפועל שמתגרים בו ברחוב ולפוצץ להם את הפרצוף?

  5. הם כמו הדוברים של חמאס, לא מתואמים בינהם, משקרים בלי הפסקה, מאשימים את כל העולם, טוענים שהם נגד אלימות ותוך כדי לא מפסיקים להתסיס ולהצדיק את התקיפה ב״פרובוקציות של הכובש האכזר״.

    זו המסיבת עיתונאים הכי מיותרת בהיסטוריה.

  6. רמי כהן, היו״ר שלהם בכדורסל, נוהג להגן על האוהדים שלהם כמעט בכל שבוע ולומר שהתגרויות, שנאה וקללות זה חלק מהספורט ואסור להעניש על זה. כנראה שרק לשיר ליתומים על הוריהם המתים ולעשות קולות של גז זה התגרויות לגיטימיות במסגרת חופש הביטוי, פיו פיו לא. לירוק ולאיים על סופו שיאנסו לו את הילדים לא מצדיק אלימות מצידו (זה נכון) אבל לעשות פיו פיו מצדיק אלימות מצד אוהדים. כמה צבועים אפשר להיות?

  7. לא כל כך ידעתי איפה לכתוב את זה, אבל זה מריח לי כמו עבודה של טכנית לארז:

    הייתי ביום שישי במשחק יורוליג של ברצלונה נגד באיירן מינכן. האולטראס (אם אפשר לקרוא להם ככה) של ברצלונה הרימו שלט בקטלונית, שהמילה "מכבי" בו קפצה לי לעין. צילמתי, והכנסתי לגוגל טרנסלייט אחרי זה. התוצאה: "כשהספורט מאבד את העקרונות, הוא נהיה עסק. אני לא רוצה את מכבי ביורוליג".

    ברצלונה, לנצח בצילנו.

    ״לנצח בצילנו״, אמר ולא ידע מה אמר.

    המחאה של האוהדים בספרד היא לא נגד הערכים של מכבי אלא נגד ישראל

    http://m.ynet.co.il/Article.aspx?id=4555401

  8. מה החדשות פה? החוזה של ג׳ורדי מסתיים בסוף העונה והוא לא מתכנן להישאר. הוא כבר אמר כמה פעמים שהוא לא אוהב להישאר באותו מקום הרבה שנים.

     

    אבל מכבי הודחה מהמוקדמות, יש מלא כותרות שליליות על גזענות וילדים אוהדי מכבי (?) קיללו את נשיא המדינה בפייסבוק, אז בואו נוסיף עוד כותרת שלא מחדשת כלום וניצור רושם שהכל מתמוטט. וכדי להגביר את הרושם נשאל ״האם גם גולדהאר יעזוב?״ למרות שאין שום בסיס לשאלה הזאת כרגע.

  9.  

    מצחיקול

     

    אם הם אכן תקפו לפני כניסת הפסקת האש אכלנו כאן 3 לקרדות רציניות: גם חייל חטוף, גם אנחנו אלה שהפרנו את הפסקת האש בעוד שהפעולה שלהם הייתה צבאית ולגיטימית וגם ביצענו טבח באוכלוסיה ברפיח. זה נראה רע מאוד מבחינתנו.

    רון בן ישי מווינט על הטענה הזאת: ״זהו שקר גס. הייתי במקרה באזור כשב-9:30 שמענו בקשר על האירוע של כוח של גבעתי באזור סמוך. הפסקת האש החלה כידוע בשמונה בבוקר. אזרחים פלסטיניים התחילו להתקרב לאזורים שבהם ממוקמים כוחות צה"ל כדי לנצל את ההפוגה ההומניטרית לאסוף חפצים, או לראות מה קרה לבתיהם. בשלב הזה, כשהאזרחים מתקרבים לחיילים, אירעה ההתקפה של המחבלים על כוח גבעתי, שכתוצאה ממנה נעלם הקצין.״

     

    עכשיו החמאס מוכנים לחדש את הפסקת האש, למה נראה לי שנסכים?

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.