Jump to content

ofirhen96

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ofirhen96

  1. מבחינת זרים - הכל תלוי מי המאמן סבוריט - משאיר ואם הוא מקבל אזרחות בכלל זה יהיה יתרון . משאיר כמובן את מילסון אין ספק. בהנחה ורובי ממשיך - אדו , קיקו , לוקאסן , מוסקרה ישוחררו כנראה , יפנה מקום ל4 זרים נוספים , כך שמכבי יכולה להביא 5 זרים (שוב בהנחה וסאבו מקבל אזרחות ) ועל זה תקום או תיפול העונה הבאה. זה משמעותי כמות הזרים שיבואו לפה ולאיזה עמדות . כנף ימין בלם מגן ימין קשר שוער אלה בעיני העמדות שדורשות חיזוק, אם מצליחים לאייש את עמדת המגן הימני בישראלי , מקום נוסף לזר שהייתי משקיע בבלם או אולי אפילו חלוץ , מאוד תלוי מה קורה עם זהבי . בגזרת הישראלים , אני חושב שמכבי חייבת לפגוע במגן ימין ישראלי , בן הרוש או יחזקאל . אישית הייתי שם עין על איתמר נוי של הפועל חיפה , להעמיק את הקישור . הרבה לא יסכימו איתי , מחזיר גם את דן גלזר , שיתן רוטציה לואן אובריים במשחקים פשוטים על הנייר , אנשים זוכרים לו את העונה הנוראית האחרונה שלו אבל סהכ הוא שחקן טוב שמתאים לליגה הישראלית. ואני חושב שחייב ללכת על שועה בכל הכח , אין הרבה ישראלים טובים על המדף , וצריך לנצל הזדמנויות , בהנחה וחיפה תחזיר את אצילי , מכבי חייבת להביא ישראלי ברמה גבוהה לחיזוק . חיפה תתחמש גם היא ותנסה לרוץ מחדש על האליפות , בעה מקווה שיהיה לנו קמפיין מוצלח באירופה , וכדי להצליח חייבים להעמיק את הסגל .
  2. איזה שחקן דוידה , נהדר ! הייתי שם עין על איתמר נוי של הפועל חיפה , לדעתי יכול להוסיף עומק
  3. הגיע הזמן שמכבי תתחיל לשחק עם 5 זרים בהרכב . לוקחים אליפות עם 2 זרים בקושי בהרכב , ומדברים על אליפות לא ראויה למכבי , נו באמת חבורה של תקשורת מסריחה . בכל מקרה , מאוד מצפה שלשם שינוי מכבי תנחית פה זרים לרמת הרכב ולא לרמת ספסל בקושי . לעמדת מגן ימני , אסור להביא את דסה , זה כבר לא זה , לא רצה לבוא אלינו כשיכל ובחר ברוסיה , מכבד , אבל הגיע הזמן לשחרר להתקדם . צריך אך ורק מגן ימני מוכח , יהיה קשה לפגוע אבל אפשרי ! מגן ימין ישראלי , שיכול להזרק להרכב של מכבי ולהוות רמה , אני פחות מכיר ולכן תומך בזר לעמדה . לגבי שוער , אנחנו בבעיה , צריך לראות מה עושים . לכל אלה שרוצים פה את דניאל פרץ , כולנו רוצים , אבל לא ריאלי , אין גם מה להשקיע במשכורת עתק שמדובר על שחקן מושאל .
  4. אם יש תיקו , האליפות מובטחת ? או שצריך 2 תיקו לפחות ?
  5. רז שלמה היה מצויין בעיני , אהבתי . עם הגנה יותר יציבה ואיכותית הוא יכול לבלוט עונה הבאה .
  6. אין ספק שיש פה משהו מסריח וצריך לפתוח וועדת חקירה , בטוח שיגלו פה משהו רקוב . שיפוט הזייה
  7. אם מפסידים פה זה על מילסון , ואם משלשלים איכשהו ומאבדים את האליפות , למילסון יהיה בזה חלק גדול.
  8. משחק של הכל או כלום . פשוט לא מעניין איך - רק ניצחון ! פה הקבוצה נמדדת ברגע האמת , או שבורחים לאליפות עם פער של 13, או שהאליפות תיפתח מחדש שוב . לבוא עם רעל בעיניים לפרק ולגמור את המשחק מוקדם .
  9. קבוצה עלובה . מאמן עלוב . שום שינוי אין פה בקבוצה הזאת . מאמן אחר + להעיף חצי מהשחקנים.
  10. משחק שכבר היה אמור להיות 4-0 מקווה שלא נתחרט על זה ונתגרד פה
  11. כמה חבל שלא יודעים לגמור מצבים כאלה
  12. איזה כיף ! הגדלנו את הפער ל7 וזה שווה הכל ! עכשיו רק לשמור על זה, לא לאבד שוב את הפער ולשאוף להגדיל את הפער ! שמכבי איבדה יתרון של 10 נק פער לטובת הבבונים מהצפון , כל התקשורת הייתה שמחה וצהלה ופשוט לא הפסיקו לפמפם על זה בכותרות ולהאדיר את חיפה . כרגע הפער גדל ל7 וציוצים בודדים מאוד וכותרות משניות והתקשורת שותקת , חבורה של צבועים מכוערים.
  13. איזה שחקנים פרווה יש לנו . הפועל חיפה באו לפרק ולהכנס , תתחילו להתעמת איתם גם כוסעמק ולשבור אותם , שחקן אגרסיבי ודי להיות חמודים
  14. עדיין בכלל לא גמור . להמשיך לשחקקקקק ולא לפחדד
  15. תמה העונה האירופית , חוזרים לארץ בבושת פנים .
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.