Jump to content

אור גואטה

משתמשים רשומים
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. יש לי כרטיס מבוגר אחד לשער 8 להחליף איתך בשביל כרטיס אחד לשער 11, אם אתה מעונין אתה מוזמן להתקשר: 0546436629 - אור.
  2. יש לי 4 כרטיסים מבוגר לשער 8, ואני מעונין להחליף אותם ב4 כרטיסים לשער 11. לא משנה נוער או מבוגר. למעונינים: 0546436629 - אור גואטה.
  3. אני לא מוצא קשר בין מה שאמרת לבין מה שהוא טען... לא הוא לא היה אומר את זה.. רוב הסיכוים הם שהוא היה אומר תודה, טיפה מלקק לשוטר ומתרחק משם כמה שיותר מהר ובכל זאת אין קשר... הוא לא בא לנמני בטענות על זה שהוא עזר לאותו אוהד והוא לא בא בטענות לאוהד שלא דרש את מעצרו. הוא רק אומר שאותו אוהד שפרץ למגרש עשה מעשה טיפשי ואסור לחלוטין. אני מסכים איתך ב100%.. ובכל זאת, אפאחד לא אמר שהשוטרים צודקים סך הכל אני אומר שיש חוקים במדינת ישראל ועוד לא ניתנה לכם הזכות לבחור איזה חוק לכבד ואיזה לא. כמו שאת טוענת ובצדק מוחלט שמה שקורה עם האלימות המשטרתית מוגזם וצריך לעשות עם זה משהו בסופו של דבר אותו אוהד עבר על החוק. נקודה. ולאלה שאולי הבינו מדברי שאני מאחל לאותו פורץ לשבת באבו כביר... לא הבינו נכון ואני מצטער אם פגעתי או לא הייתי מספיק ברור. אני שמח שאבי המלך עזר לאותו אוהד ואני שמח שהפורץ לא קיבל\יקבל עונש חמור.
  4. רק אני שמתי לב שהוא צדק כמעט בכל ההימורים? חיפה - נתניה, נגלה רק ביום שני וטעה במשחק בין קרית שמונה - להכח, הוא הימר על תיקו הכח נצחו 2-0.
  5. ואם 2000 אנשים היו נכנסים לחבק את נמני מהתפרצות רגשית, למרות שלא פגעו באפאחד.. זה היה בסדר? למרות שאני מעריך את מה שנמני עשה חוק זה חוק. וכן, אם להעביר לילה באבו כביר יכול לעזור לו ללמוד לכבד את החוקים זה שווה את זה שיכנס ללילה אחד ולמחרת ישוחרר בוודאות.
  6. מה הבעיה לשחק 4-4-2 עם 2 קשרים אחוריים (דולי, אסוס) 2 התקפיים ישראלביץ' באנקר והשאר רוטציה.. (מה לעשות שחוץ מישראלביץ' אף אחד עוד לא שווה מגרש כרגע...) 2 חלוצים... יבוריאן קמאנן.
  7. מלך יבריץ'! מלך! אם יש מישהו שמגיע לו כל הקרדיט על דרגו זה האחד והיחיד אלכסנדר ויקטורוביץ' שורה אובארוב
  8. אני לא מבין איך פותחים עונה... בכלל איך עולים למשחק עם מגן ימני שהוא בכלל בלם מגן שמאלי שהוא בכלל קשר אחורי (מה עוד שיש לך מגן שמאלי טבעי..) בלם שהוא בכלל קשר אחורי ובלם שני שהוא בלם במקור אבל גם בזה הוא לא משו
  9. סעמק, איך אפשר לקיים כזה משחק בלי קהל?!? אפשר לסגור את הליגה... דבר אחד טוב יצא מזה.. כי אם יש אפשרות ללכת אני בטוח אהיה שם
  10. גועל נפש של שיפוט פשוט בושה! ביזיון! הרס לאייאקס את כל השמחק!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.