Jump to content

Gal.C

משתמשים רשומים
  • Posts

    748
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Gal.C

  • Birthday 29/11/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Gate 13

Recent Profile Visitors

2,232 profile views
  1. לפני שייעלם- http://www.youtube.com/watch?v=88jCJ5_O20I
  2. לאחרונה ניתן לקרוא בהמון אתרי ספורט על כוונת הפועל להביא צוות זר ומקצועי שיעזור ב"שיקום הקבוצה". אחד הדברים שאני הכי פחות רוצה לראות זה את מועדון ילדוני הכחשת השואה נהנה\ מנסה להפוך למקצועני יותר\ יוצא מהמשבר. מכיוון שהילדונים סיפקו לנו במרוצת השנים מספקים תמונות ואירועים תקשורתיים שיגרמו לכל גורם זר לשקול פעמיים את הגעתו לעזרת המועדון חשבתי לעצמי למה לא? האם מישהו יודע על דרך להגיע למר מיאטוביץ' ולהראות לו לאן מנסים להביא אותו, רק בשביל הסיכוי שהוא לא ירצה להגיע שווה לנסות.
  3. קטעים של חמש דקות מתוך סימפוניה*
  4. העובדה שמודים לשער 13 על העזרה בעידוד (שזה כבר דיי אבסורד מבחינתי, כולם צריכים לעודד בתיאוריה) לא אומרת שצריך להסכים איתם בכל דבר..
  5. אמממ, אתה יודע שה-ode to joy הוא חלק מהתשיעית כן? אני באופן אישי שומע כמעט רק קלאסית (בהשפעת הסבתא הפולנייה כמובן). חוץ מזה -קליפים של חמש דקות זה לא מוזיקה קלאסית, זה להרוס את כל מה שהמלחין בנה. קצת המלצות? http://www.youtube.com/watch?v=XP8KRJFj_R4 איזה תקופה של אתה יותר אוהב? קלאסית? רומנטית?..
  6. מה הקשר שהוא רוסי בדיוק? סך הכל ילד קוקסינל בן 17, חי בסרט שהוא איזה חוליגן מטורף. ספק אם הוא יראה את הפנים שלו איפשהו בזמן הקרוב, הילדון התחרבן ומחק את הפייסבוק חחחחח
  7. מחלקים בסיפרייה של מדעים מדוייקים ספרים בחינם..
  8. מעמד? איזה מעמד יש פה בדיוק? יש פה שירשור הודעות נאצה בפורום של אוהדי כדורגל, על איזה מעמד אתה מדבר בדיוק? ברור שאתה לא מנסה לאיים, מה שמצחיק זה שהודעות שאתה מרשה לעצמך לרשום בפורום לא היית מרשה לעצמך להגיד פנים מול פנים אפילו אם היית יודע שלא היה סיכוי שיגיבו לך באלימות. לעומת זאת מכיוון שאתה מכיר אותי קצת אתה יכול לנחש שכל מה שהבטחתי בכל אחד מהפוסטים שלי אני גם אקיים במציאות (במיוחד לקרוא לקומו'\סוצי' סמרטוטים, אותה "אמירה" שאחריה קראת לי "גבר\קשוח"). או בקיצור אתה פשוט פחדן קטן (ופחדן מבחינתי זה לא מי שלא הולך מכות, אני טיפה יותר בוגר מזה) שמסתתר מאחורי מחשב ושולח הודעות ציניות כשכבר נמאס לו להגיב לעניין (ולא, אני לא מגיב לעניין. אבל אחרי עשר שעות בסיפרייה לקרוא את חברייך הסמרטוטים מבלבלים פה את השכל על רעיונות מהפכה בשקל יכול דיי לעצבן. אפילו מאוד).
  9. ומי זה אתם חתיכת סמרטוט? היה פוסט שלי שהיה רשום בו קפיטליזם בכלל? היה משהו אחר בהודעות שלי חוץ מגילויי שנאה לסוציאליזם או קפיטליזם? והנה הקשר בין קומוניזם לדיקטטורה (ואני אפילו אספר לך על הקשר בין קומוניזם לדיקטטורה באופן כללי ולא רק של סטאלין, כזה נדיב אני) אין לך שום סיכוי אפילו הקטן שבקטנים לגרום לאוכלוסיית העולם לעבוד כל חייהם בתמורה לשכר זהה לחלוטין ( או אפילו לקבוע תחום הפרשי שכר שינסה ליצור שיווין) בלי שיהיו לפחות חמישים מליון אנשים שיהיו מוכנים למות ולא לחיות בעולם הדימיוני שלך. ולכן כל פעם שחולה רוח אחר ינסה לבצע מהפכה ( ואני אשים דגש על מהפכה) סוציאליסטית או קומוניסטית ימותו מליונים. וסמרטוט אני אקרא לך ולכל חברייך האדומים שיעזו לדבר על קומוניזם כאידיאל אפשרי והגיוני או אפילו להשוות בינו לבין כל שיטת ממשל אחרת שהיא לא נאציזם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.