Jump to content

אלחנדרו

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

943 profile views
  1. יש לינק ליומן מכבי לשנה הקרובה להורדה לקלנדר? תודה
  2. תכתבו ביקורות ומשובים, הוא עסוק הרבה בלנסות ולמחוק אותם. מעבר לציון 0, תכתבו כמה מילים. שימו לב שהאיש נטפל אלינו בצורה שהיא לא רציונאלית. טוב שהוא לא לוקח את מכבי להאג בפעם החמישית על קריאות הומו שזיכו אותנו עליהן. וואו. הוא ועמית פינס, גם את עמית פינס שעובד במשרד FISCHER - FBC & Co - לדרג 0 ולכתוב עבור עמית פינס.
  3. אמת. אני מאוד מקווה שגם אלו שהביעו את הביקורת שלהם וכתבו משוב על העסק והביקורת נמחקה, יחזרו לעשות זאת בעוד יום-יומיים. אם הוא השקיע את הזמן בלמחוק את המשובים האמיתיים שקיבל, כנראה שזה משמעותי לו. המשיכו כך.
  4. לכאורה הצליח לרשף, שהתלונן לGOOGLE והם מחקו את כל המשובים.
  5. שאפו ענק לכל אוהדי מכבי שניקדו את ניר רשף נמוך בGOOGLE. עבודה מדהימה
  6. אף אחד לא מצפה שהמחאה הקטנה שלנו תשנה את העולם, אבל לפחות בואו נהיה אקטיביים. לעשות משהו. ניר רשף לדרג נמוך ואת ספורט 5 להסיר, לדבר נגד, לדרג נמוך. כל פעולה שווה משהו.
  7. קדימה, תתנו בראש. תורידי לרשף את הציון בGOOGLE. בואו לא נהיה פרווה כמו ההנהלה שלנו.
  8. שלום לכולם, שנים שלא כתבתי כאן. לכולנו ברור שספורט 5, הערוץ והאפליקציה, הכריזו על קבוצת הכדורגל שלנו "מלחמה" - זה הזמן שלנו להשיב, תדרגו את האפליקציה נמוך מכל יוזר שלכם, תמחקו אותה ותעשו להם נזק. לגבי ניר רשף, אין מה להסביר ולהוסיף, הוא אנטי מכבי 100 אחוז כמו שהשלט של הקבוצה שלו אומר, תכנסו לGOOGLE ותדרגו אותו נמוך. איך ההיא מקופה ראשית אומרת? גועל נפש. בואו נשיב מלחמה בכלים שיש לנו. תודה.
  9. חאריס משלים 90 דקות במשחק כזה זה בגדר שכונה. אם אמרו ששגיב יחזקאל ילמד את המתכונת או הפורמט ויכנס לכושר ואז ישחק - אז אמרו. בפועל ראיתי את שגיב יחזקאל של הפועל פשוט במדי מכבי. אין לי כוח לנתח שחקן שחקן כי כולם חלשים יותר מבעבר אבל מה ששיגע אותי זה חאריס. פשוט סרח על המגרש. ודור מיכה האהוב שלכם ושלי - מה נסגר? מה לא ישחרר פעם בעיטה אחת למסגרת? אז מצטער עד שהוא לא עושה את זה שישב על הספסל...אי אפשר לעלות עם חצי שחקן שמאיים על השער..ולא כל החיים יהיה לו זהבי שיסיים הכל ברשת. המון חוסר אכפתיות במשחק של השחקנים היום, גובל בחוצפה.
  10. החלק העצוב כאן זה ששחקנים לא לוקחים אחריות ולא לוקחים על עצמם קצת מנהיגות. בן בסט, יצחקי, טל בן חיים, סקאריונה - פצועים למשחק מחר. מלבד סקאריונה שזו אולי פציעה ראשונה שלו, כל יומיים שחקנים נפצעים אחרי משחקים פחות טובים. אני לא זוכר את ערן נפצע כל דקה או בכלל, אני לא זוכר את יואב זיו "נפצע" אחרי משחק אחד ששיחק וכל השאר לא היה בסגל כנ"ל גרסיה בעונה האחרונה ובטח ובטח ששרן ייני. עם כל הביקורות לג'ורדי ולזה שאין מנכ"ל ולשוטא - השחקנים כאן מזיינים את המוח יותר מדי ולא לוקחים אחריות. עם כל האהבה לשחקנים לא יכול להיות שמי שקולט שהוא פחות משחק מתלונן כל היום על פציעות זה נהיה מחשיד כבר.
  11. שיגיד שהוא לא רוצה את הכתם הזה על השם שלו ושלא יבלבל את השכל. צריך מישהו רציני שיתעסק בהשקעות של הפועל לא מהיום ולא מאתמול. את זה כולם יודעים וגם רמי כהן ידע היום ולפני שנה. איך הם כל פעם יודעים לסובב את המציאות קצת. בדיוק כמו החוזה עם שוניפלד. החוזה החדש נחתם איתו אחרי הנפילה הכלכלית השנתית הקבועה שלל הפועל ועדיין חתמו איתו על חוזה כזה..ובם לא שילמו לו חלק ממה שחייבים לו..אה גם רמי כהן הזה היה שם..רחמים לא ידע? זייני מוח יאלללההההההההההההה לקפל
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.