Jump to content

סלבה

משתמשים רשומים
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About סלבה

  • Birthday 16/02/1988

Recent Profile Visitors

3,076 profile views
  1. דן ביטון לא יכול לראות יותר דקה במכבי. זה חילוף מזוויע, אבל גם הוא ספציפית פשוט טייל על הדשא. שחקן בלתי נסבל, להפועל חיפה.
  2. מה קשור קין בחיאת? איזה תגובות אוטומטיות. משחק הזיה, היה אמור להיגמר בתום 90 דקות כי גם גנבו לנו פנדל בלי סיבה.
  3. דן ביטון יהיה הכי גרוע על המגרש גם נגד קבוצה מהלאומית.
  4. מה שדוידזאדה ומשפתי עשו כאן זה הזיה. אבל היה פאול באמת לדעתי.
  5. אין עולם בו זה לא פנדל. אבישי כהן מטומטם ברמה לא אמיתית, מנופף בידיים כאילו הוא הוא חיקוי סטריאוטיפי של הומו מבוגר נלהב. הוא והשני באגף ימין היום שחקנים שאני תמיד שולח ליריבה שלנו היום. לו היו באמת משחקים שם, הם לא היו חווים עונת שיא.
  6. אתה מטומטם. אני יודע שזה כאילו רציני והכל בכוונה טובה, אבל באמת - אתה מטומטם.
  7. אני לא מסכים. זו תבנית די רגילה של קרנות, לרוב מה שקורה זה שהמגנים נמצאים שם גם, אבל ברגע שהמגן שלך הוא זה שמאבד אתה חשוף לחלוטין. מה שעידו שחר עשה שם זה הזיה מוחלטת מבחינתי. מגן שמכדרר במצב כזה (ועוד אחורה) זו לא בעיה של אימון אלא של הבנת משחק לקויה.
  8. תשמע, בוא נהיה הוגנים, זה לא באמת משחק בית.
  9. תשמע, צריך להיות הוגן כלפי רז שלמה ולציין שגולדברג מבוגר ב-4 שנים ונמצא בשיא הקריירה. לפני 4 שנים הוא היה רחוק מלהראות כמו היום. נחמיאס זה קפילוטו החדש, בהחלט לא חומר למכבי.
  10. טיבי היה בלם שלישי בפועל באותה ק"ש, אחרי צדק וחסארמה שהביאו את האופי לקבוצה ההיא. אני זוכר שהרבה הרגישו שזו העברה מוזרה ואז אכלו את הכובע. המחירים היום הם הזיה, וזו נגזרת של עסקת המכירה שלו לבלגיה, אני פחות מתרגש מזה. הוא מהישראלים הטובים בעמדה, אז זה המצב. אני לא בטוח שטיבי היה פיזי יותר, והיכולת של שלמה בכדורי גובה היא די חריגה, כמו שהיכולת של טיבי לחפות במהירות הייתה חריגה בזמנו. טיבי פרח ליד קרלוס שהוא באמת משהו מיוחד, את שלמה את אני רואה מצליח ליד איזה אמאדור (או לוקאסן כשהוא במוד קילר שהוא מגיע איתו פעמיים שלוש בשנה). תמיד, אני חושב שזה יהיה נכון גם עשורים קדימה, ההגנה שלך תהיה תלויה בדמות הבלם הזר שתביא. אני לא חושב שיש קבוצה בליגה בלי בלם זר מוביל לפחות על הנייר (אולי קטמון?), זה כבר ברמת המובן מאליו. אני האמת רדיקלי בקטע הזה - ארבעה זרים להרכב בהגנה מבחינתי - שוער, מגן ושני בלמים.
  11. בערך אותו קייס של איתן טיבי (מה לו ולאופי? מדובר בנעל בית נטולת כריזמה). ברור שצריך בלם טוב מאוד לידו כדי לבלוט, זה נכון על כמעט כל בלם ישראלי טוב (למעשה חוץ מגולדברג כשהוא בזון, שזה באמת מבאס שגדל אצלנו ולא שיחק פה בכלל), אבל לא באמת רכש גרוע בעיני.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.