Jump to content

GaL Aharoni

משתמשים רשומים
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

About GaL Aharoni

  • Birthday 29/03/1992
  1. המשחק המלא למחשב ייצא ב-23 באוקטובר.
  2. אם אין בעיה של כסף קחו אך ורק את ה-W995.
  3. זה לא משנה, אם אני לא טועה אסור ליצור תרגומים כאלו גם לשימוש אישי, עזוב את הקטע של פרסום התרגומים.
  4. בטח שיש, וחבל. הדבר הטוב הוא שעל כל אתר פיראטי שנסגר (אם זה הורדות או כתוביות) נפתחים עוד שלושה, הדבר הרע הוא ש-Qsubs הם חבר'ה שבאמת אין להם תחליף.
  5. 2010 ייצא עוד חודש-חודשיים פחות או יותר, תלוי לאיזו קונסולה. ב-23 באוקטובר למחשב, לפלסטיישן 3 ולאקסבוקס. ב-6 בנובמבר לפלסטיישן 2 ול-PSP. ב-20 בנובמבר ל-Wii.
  6. למה הם עשו את זה? כדי שיקרה לצופים בדיוק מה שקרה לך, שיתבלבלו לפי מה שאני זוכר מהפרק (וראיתי אותו לפני למעלה משנה) הפלאש האחרון הוא הפלאשבק שבו מראים את ג'ין מוסר את הפנדה במסגרת העבודה שלו ולא לסאן, וכאן אמורים להבין שיש הפרדה בין עלילת הפלאשים של ג'ין לשל סאן. בקיצור, רצו להשאיר את הצופים מבולבלים למשך כל הפרק עד הקטע האחרון.
  7. אין מילים, באמת שהניחוש הוא אחד הדברים הטובים היחידים שיצאו מהעונה האחרונה. פשוט... תודה, תודה, ושוב תודה
  8. אה את כבר דיי לקראת הסוף, לא רוצה להרוס לך באינפורמציה מיותרת יש דברים שיותר כיף להבין לבד (: ועניתי לך גם על השאלה הזאת באותו נושא! הנה, כאן זה פרק מיוחד בכל הקטע של הפלאשבקים והיחיד מסוגו שהיה עד עכשיו באבודים. המטרה כמובן היא שתגיעי בדיוק למצב שאת - כשאין לך מושג לאן לקשר את הקטעים האלו. אז הקטע הוא כזה, הפלאשבקים כאן מתחלקים לשני סוגים. הראשון הוא של הקטעים עם ג'ין. הם מתרחשים זמן קצר אחרי החתונה שלו ושל סאן, וכל הקטע עם הדובי הוא במסגרת העבודה שלו בחברה של אביה של סאן, זה בכלל לא היה מיועד לסאן, כמו שכתבתי בנושא הקודם. השרשרת השניה של הפלאשבקים הם של סאן. הם מתרחשים בעתיד, לאחר שהשישייה ירדו מהאי וכך סאן ילדה את הילדה שלה, הארלי בא לבקר אותה כבר אחרי שהם ירדו מהאי. ככה שיש כאן שני סוגים של פלאשים, הראשון הוא פלאשבקים לעבר של ג'ין, והשני הוא פלאשפורוורדים לעתיד של סאן. אם תראי את הפרק שוב אני בטוח שזה יסתדר לך (:
  9. האמת ששכחתי לגמרי מאבא של ג'ק, אין כמו לוסטפדיה (: אז, כריסטיאן שפרד פוטר מעבודתו כרופא אחרי שביצע ניתוח כשהוא תחת השפעת אלכוהול, כשג'ק הוא זה שהעיד שכריסטיאן אכן היה שיכור. לא מסופר בדיוק על ההמשך אבל לאחר שפוטר בעיית האלכוהול שלו החמירה, הוא התחבר עם אנה לוסיה, אפילו פגש את סוייר באיזו שיחה בבר, ונסע לסידני כדי לנסות לפגוש את בתו קלייר. בהמשך ג'ק נוסע לאוסטרליה כדי למצוא את אביו, ושם באמת מספרים לו שהוא מת מהתקף לב אחרי ששתה. אז הוא מחזיר את הגופה שלו ללוס אנג'לס באותה טיסה שמתרסקת. אז מבחינה פיסית כמובן שהוא מת, המקרים שבהם הוא הופיע על האי עדיין נשארו בגדר תעלומה. לגבי סוייר, בפרק ה-16 של העונה הראשונה מתמקדים בסוייר ומראים כיצד הוא רוצח את האיש שחשב שהוא סוייר האמיתי, אך מסתבר שהוא לא. זה הרצח היחידי (אם אני לא טועה) שמוזכר של סוייר לפני שהוא הגיע לאי. אגב, יש לי בעיה עם כמה אינפורמציה אפשר לתת לך. באיזה פרק את עכשיו?
  10. הוא ענה לך בדיוק על השאלה ששאלת (למה בוקשפן לא בדק לפני שבועיים), וכל מה שלקחת מההודעה שלו זה הציטוט הזה.
  11. לא, כל הקטעים עם ג'ין הם פלאשבקים. הפלאשבקים עם ג'ין מתרחשים חודשיים אחרי שהוא וסאן התחתנו, הוא קונה את הפנדה במסגרת העבודה שלו בחברה של אביה של סאן, כדי למסור אותה לשגריר סיני לרגל הולדת הנכד שלו ולמסור את ברכות החברה שבה הוא עובד. הקטעים עם סאן הם פלאשפורוורדים, כלומר מתרחשים בעתיד.
  12. אז אתה כבר התרגלת, אבל אל תחשוב שזה נורמלי... תבין, הקבוצה לא צריכה אותך, הקבוצה צריכה את הכסף שלך.
  13. איזה סיפור יפה... באמת רק חכה לדרבי השנה במקום לתת תחזיות, כי אף אחד לא יודע איך הסיפור הזה ייגמר.
  14. זה נחמד ויפה שאתם לא אוהבים את ההתבטאויות האלה, אבל בגלל האנשים האלה השחקן ה-12 לא במגרשים. יפי נפש הם לא. בנישתי, שים לב שאני מדבר על ההנהגה בלבד. גם אני מכיר כמה חבר'ה מהאולטראס ואני באמת יכול להגיד שהם אנשים טובים, פשוט לא בידיים הנכונות.
  15. זה באמת דברים פסיביים, אבל כל מה שצריך זה הדברים הקטנים האלה זה שארגון האולטראס מונע בעיקר ממניעים כלכליים של ההנהגה שלו זו עובדה, אין פה הכללה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.