Jump to content

ארדיטי

משתמשים רשומים
  • Posts

    382
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About ארדיטי

  • Birthday 08/06/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    ראשון לציונה
  1. מתי פעם אחרונה הפסדנו בבית ולא לבני יהודה
  2. אולי מזווית ראייה אחרת כן. אבל בגוף שלישי מעולם לא קרה לי
  3. חחחח מכבי זה מיינסטרים הפועל זה לא עדר. תקשיבו בואו אני יגלה לכם סוד. כל הקהלים בארץ אותו דבר. שמעתם ? אותו דבר. בצפון תל אביב יש אוהדי הפועל וגם אוהדי מכבי. בדרום ת"א גם, ברמת השרון גם וברחובות, גם. העדר הולך אחרי הקבוצה הטובה- וכשעכשיו זאת מכבי אז זאת מכבי, ב2010 חצי שכבה שלי הלכה לחגיגות אליפות שלכם ולא ידעה להגיד לי מי השוער השני של הפועל או לספר לי על דרבי הברד.. יריבות עניינים סבבה אבל כולנו ישראלים וכולנו עשויים מאותו חומר.
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק
  5. שישי... חלון אניימה, חלון זהבי, חלון בן חיים, חלון בדש, חלון איגיבור, חלון ורמוט
  6. באמת שאני לא זוכר דרבי בשנים האחרונות שלא היתה בו תגרה בין השחקנים לשחקנים או בין אוהדים לאוהדים או בין אוהדים לשחקנים, עם מקלות של דגלים פצצות תאורה ונגיחות בין שחקנים. אחד הדרבים החמים באירופה, לפחות בטופ 20.
  7. אולי אבל בוודאות שנעשתה פניה לגורדי והוא נאלץ לסרב
  8. תמיר סלח לי אבל לדעתי אתה מדבר דברים נבובים ומדוקלמים. אני מבקש ממך שתסביר לי (באמת מתוך שאלה ולא התרסה) : האם מבחינתך ההתנתקות עצמה היא לא מהלך מדיני אסטרטגי בעזה ? האם לדעתך עקירה של אלפי משפחות מבתיהם החוקיים ופירוק הבסיסים הצבאיים על מנת נתינת חופש פעולה לפלשטינים להקים מדינה (בשבילך - אזור אוטונומי בריבונות מלאה) של חיים שלווים ורגועים זה לא מספיק מהלך אסטרטגי עבורך ? האם חשבת שיש לעשות את המהלך הזה תוך פתיחת הגבולות המעברים הימיים היבשתיים והאוויריים עוד באותו היום שבו פונו המשפחות הרי שלטון חמאס עלה והשפויים נזרקו מהחלונות זמן קצר לאחר מכן ? האם זה לא מהלך פזיז מידי? האם לדעתך במקרה שהמדינה הפלשטינית בעזה היתה מתנהלת בצורה שפויה שבוחרת בחיים זה לא היה קורה באותה שנה ? מה לדעתך המהלך האסטרטגי שכן יש לעשות בעזה ? האם אינך חושב שבמקרה של נתינת ריבונות מלאה בגדה המערבית התוצאות יהיו דומות ולמה ? ועל איזה תוכנית מפוספסת מדובר. אקדים ואומר שאני לא מצביע לביבי אבל השטויות של השמאל חוצים גבולות.
  9. עליתי לכיתה א', סיימתי כיתה י"ב', התגייסתי, השתחררתי ויש עוד שנתיים אקסטרה
  10. הוא רק שכח לציין שמאז ההתנתקות נורו לעבר אזרחי ישראל כמעט 7,000 טילים, נחפרו מנהרות תקיפה רצחניות שרק בנס לא גרמו לאסון לאומי לדורות, נחטף חייל, 3 מערכות לחימה, 2 וחצי מיליון איש,נשים ילדים וזקנים שנוספו להגדרה "תחת אש", עשרות פיגועי צלפים/ מטענים/ שחיה/ צניחה/ מזל"ט, ונהרגו יותר מ100 חיילים. ובמקום לתת לפלשתינאים "להתפתח" "להתקדם" "לצמוח" כצפוי נולדה מדינת הטרור הרשמית הראשונה בעולם עם שטח מלא וריבונות מלאה- שמשתקת חצי מדינה במחי יד- וזה מתוך שטח קטן צר נמוך וסגור מכל הכיוונים. תן להם שטח ענק גבוה פתוח לירדן ולאיראן שחולש על ירושלים וגוש דן ותקבל אסון בקנה מידה היסטורי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.