Jump to content

חרישי הוא הלילה ואפל

משתמשים רשומים
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by חרישי הוא הלילה ואפל

  1. לא אשכח לעולם את אישור השער בגמר גביע אחרי העבירה על דור פרץ
  2. נינוחים, נחמדים - כל פעם שעושים עבירה ישר קמים לבקש סליחה ולתת יד לשחקן במקום לתת לו לשכב על הרצפה. לא בועטים בכדור כשהשופט שורק לעבירה אלא אובר נחמדים… פסיבים. אין מילה אחרת. צריך להיות רעים, כל עבירה 5 שחקנים על השופט. עושים עלינו עבירה גבולית ברחבה? לשכב דקה ברחבה. אין מה לעשות זה הליגה המסריחה הזאת ורק ככה לוקחים אליפות.
  3. איפה אחים לסמל? להחזיר את המחאה ולהעלות 8000 הילוכים. זה המאני טיים עכשיו. לעשות להם את המוות!
  4. איפה הילוך חוזר למהלך? איפה צהובים לבאר שבע? משהו פה מסריח בטירוף, מתי ראיתם ספר נבדל ספק פנדל בלי הילוך חוזר אחד שמוכיח את המקרה?! מכורררררר
  5. הרגשה רעה מאוד להיום של הפסד 2-0 כזה מרגיז גול דקה ראשונה ועוד אחד בתוספת זמן אחרי אול אאוט אטק. מקווה שאתבדה
  6. חצי ראשון הם דווקא הגיעו לכמה מצבים נחמדים אבל בעטו לשמיים. הפועל עם ניצחון אחד ב18 משחקים ועדיין מעל הקו האדום, כל כך קשה פה לרדת ליגה זה לא להאמין כמה שאר הקבוצות זבל.
  7. זה מטורף… האליפות האחרונה בבלומפילד עם קהל כמו שצריך הייתה בעונה של פאקו נדמה לי
  8. ריקןןןןןן יאללה יאללה אבי ריקןןןןןן איך אבוקסיס ברח אני מת
  9. מחכה כבר לקונספירציות של אוהדי חיפה - ״מכבי חתמו עסקת טיעון שלא יהיה להם קהל חוץ ודובר צהל מתיישר לפי החליל של מורן מאירי והופ אין קהל בכלל. יד מכוונת כבר אמרנו? תנו להם את הצלחת וזהו״
  10. אם כך מעולה, דן ביטון יוכל לשחק בלי שישקשקו לו הביצים. מותר 1000 איש, 200 שתי הקבוצות, שופטים, מקורבים וכו, 800 אוהדים של ב״ש.
  11. לא באמת ציפיתי מסכנין שיעשו להם רייינה. לבוא לנצח בטרנר וזה שלנו. אין בהם כלום. פשוט כלום. יאללה פתח תקווה תעשי לנו קצת שמח בלב!
  12. מאז שראיתי את הפרק שלו בסערה בממלכה ירד לי ממנו לגמרי. איזה אופי מסריח. וואלה יכול להבין את גוטמן ושאר המאמנים בנבחרת שייבשו אותו והעדיפו את נאתכו. רעל בחדר הלבשה.
  13. 1.קורה המון עם השופטים העונה. רק מפריעים ועומדים באמצע החיים בהתקפות שלנו. לא ברור. 2. סאבוריט מציל גול משחק ליגה שני ברצף. 3. החילוף - מילא המאמן עשה טעות ולא ראה - איפה כל הצוות העוזרים, האנליסטים, לא יודע מי שיבוא ויגיד ״הלו, ברגע שעלי מוחמד ורפאלוב עוברים את הקו של דור פרץ וביטון הם שניהם עם הפנים לשער מול גבי קניקובסקי לבד״!? אני משוכנע כרגע שחווית הצפייה לאוהד בבלומפילד היא הכי גרועה באיצטדיונים בארץ (את הדיר חזירים בדוחא וגם באשדוד אני לא מחשיב איצטדיונים)
  14. איזה גשם אחול מניוקי וצפיפות מטורפת במדרגות ב8 עליון. אנשים נמחצו, תודה לאלוהים שלא נגמר באסון. חולדאי יא שרמוטה
  15. אם הוא היה עם צבע עור לבן, שהוא עושה פרצוף רציני הוא בול פריז
  16. מרגיש לי שאנחנו וחיזבאללה זה כמו במשחק כדורגל ויש מצב מסוכן וכל הקהל צועק "נוווווווו..... נווו!" כבר חודשיים
  17. מצד שני היינו בפלוס 10 וירדנו למינוס 2, הובלנו 4-1 וקיבלנו שישייה ואתמול הובלנו בתוספת זמן וגם נגמר רע… לאדע כבר מה לחשוב על הקבוצה הזאת בחיי אתה לא יודע איזו מכבי תקבל בכל משחק יש אחת אחרת
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.