Jump to content

פרנץ הורבאט

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. שיהיה להם בהצלחה נגד באזל..מקווה שיעשו את העבודה כמו שצריך עם 3-4 חתיכות בכל משחק ברשת של זומר.
  2. המפתחות מבחינתנו זה לנטרל את שטוקר בהגנה והיכולת של זהבי לעשות שער מכלום. אם שני המפתחות יתקיימו מצבנו טוב.
  3. טור ב"הארץ" מ-2010 על פרימו, רלבנטי היום יותר מתמיד: "פרימו הוא למעשה צינור משוכלל שמצדו האחד נכנסת ידיעה בלעדית ובצדו האחר נפלטת פרשנות פסקנית. באשר למה שקורה בתוך הצינור, נדמה שראוי לשמור על זכות השתיקה." http://www.haaretz.co.il/sport/1.1236652
  4. סתם תהייה שעברה לי בראש, האם שווה לנו לשים את כל הז'יטונים על הליגה האירופית גם במחיר של איבוד האליפות? הרי גם אם נעבור את באזל הסיפור כנראה יגמר בשמינית נגד זלצבורג, כבר אתמול ראינו שהראש של השחקנים לא ממש פה. לדעתי האישית האליפות בארץ עדיין יותר חשובה, הליגה האירופית היא בונוס בשלב זה.
  5. זהבי בכל מקרה ילך לאירופה בעונה הבאה, להציע לבאזל טרייד תמורת זומר..
  6. בלגיה ובוסניה עדיפות על ישראל בשתי דרגות, קפריסין ווילס באותה הרמה שלנו פלוס מינוס. בחלומות הכי וורודים נגיע לפלייאוף ונעוף משם בתבוסה. גם מקום חמישי בא בחשבון בבית הזה.
  7. אפשר לסכם את המשחק הזה במשפט אחד, זה כמו שבר רפאלי הייתה באה אלייך הביתה ערומה ואומרת "בוא תזיין לי את הצורה" והיית אומר לה "עזבי אין לי חשק היום, אני עייף".
  8. הם באו במטרה אחת וזה לצאת ב 0-0 קטן ואנחנו עוזרים להם בזה במקום לנצל הזדמנות שאולי לא תחזור. טב"ח במקום מיטרוביץ דחוף
  9. יאללה ציטוטים.. charliesheenFCB כותב: "מכבי נמצאת בכושר טוב, ועדיין, אנחנו צריכים לעבור אותם. את הדרישה הזאת חייבת להיות לנו כשאנחנו פ.צ באזל אפילו שאנחנו לא משחקים כדורגל יותר מידי יפה". הבחור מוסיף הימור: 2-1 למכבי בבית, 3-0 לבאזל בבית שלה.
  10. להביא את מוחמד סאלח.. ליברפול הולכת לשלם עליו 7 מיליון פאונד, קטן על מיטש.
  11. יוני הללי מפרגן למכבי? כנראה שבאמת סוף העולם מתקרב. http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=939926df6d06f4367039a73565a250df&id=4713
  12. Erinnerte mich sehr an das Spiel in Mainz im Abstiegsjahr. Allerdings war Mainz um einiges stärker als diese Zweitligatruppe aus Tel Aviv "מזכיר לי את המשחק מול מיינץ בשנה שירדנו ליגה, בכל מקרה, מיינץ הייתה חזקה יותר מאשר הקבוצת ליגה שנייה הזאת מתל אביב"
  13. צמפיונס- יובנטוס אירופית-סוונסי ספרדית- לא מעניין אנגלית-צלסי איטלקית-יובנטוס גרמנית-לברקוזן צרפתית-מונאקו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.