Jump to content

Arik_D

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

520 profile views
  1. הקטע ששכטר הטריף את הקהל זאת השירה הכי חזקה ששמעתי בחיים
  2. לא מוותר על צ׳יקו במשחק הזה. יש להם קו הגנה שמרבה לעשות טעויות וצ׳יקו מספר אחד במקרים כאלה
  3. אפרופו כינויים, למי שפספס בטוויטר: "עיר של משרדים"
  4. @Double תגיד, ידוע כמה גושים מוקפאים כרגע? כלומר מתוך ה22,000 כמה מנויים לא מוצעים למכירה?
  5. יש אחלה שירים ואחלה גוש. ביום שהקהל הרחב יפסיק לחשוב שהם שופטים ב-The voice ויתחילו לעודד יהיה טוב. מעבר לזה אין מה לעשות.
  6. בספורט 5 מציינים שמדובר במספרים רשמיים שהתקבלו מהמועדון כך שלא מדובר ב"זריקת מספר". אז או שהמועדון מעוות קצת כדי ליצור באזז או שיש אינפורמציה שנוגעת להזמנות או משהו כזה שאנחנו לא מכירים.
  7. מכביבול אירחו את המשנה למנכ"ל ומנהל מערך המנויים ושאלו אותם לגבי דרכי הגעה וחניות. סיכום 20 דקות השיחה בנושא - אין מה לעשות, תסתדרו. לגבי הסעות/שאטלים - נשמע שלא יהיה
  8. זה מדהים שרוב הכתבים בחרו לחרטט במקום פשוט לפנות לסוכן שלו שמהכתבה הזו משתמע שהוא מדבר בחופשיות. קל יותר לחרטט, עצלנים מטונפים.
  9. אני לא מבין את ההשוואה של כולם עם "שוק ההעברות בעולם". אנשים שוכחים שההכנסות של הקבוצות הגדולות בעולם הן אדירות, גם באופן יחסי, מקבוצות בארץ עם גג 5000 מנויים. אנשים שוכחים שאת אדן הזאר קונים ב100 מיליון יורו אבל הוא מוכר למועדון חולצות ב150 מיליון יורו, אנשים שוכחים שוירג'יל ואן דייק עלה 70 מיליון יורו אבל ייצב את ליברפול והביא לה הכנסות אדירות מליגת אלופות. שוק השחקנים בארץ הוא לא דומה בכלל לשוק העולמי.
  10. מי עולה לבמה שמלאה בשחקני כדורגל, מול אלפי אוהדים שחוגגים אליפות ופותח עם שיר שקט?
  11. צריך לשריין את ליאור נרקיס לכל חודש מאי עד 2495
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.