Jump to content

Anchi

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

395 profile views
  1. האמת שיצא טוב עם טיבי שמשחק קבוע כבלם מצד ימין ככה שלשרן תהיה את העזרה שלו כשעזרא יחתוך לאמצע. ולאלה שמזלזלים בעזרא, לא חסר שחקנים שעשו קריירה ענקית על תרגיל אחד (אהמ רובן.. אותו תרגיל בדיוק). זה שכולם מכירים את זה לא אומר שזה קל לעצירה, ולעזרא יש מהירות, כוח מתפרץ ועוצמת בעיטה נדירים בקנה מידה ישראלי.
  2. אכן. טכניקה טובה לא רק במסירות אלא בכלל בכל הקשור לטיפול בכדור. הבעיה איתו שכרגע נראה שהריצה שלו מהירה כמו ההליכה של יואב זיו, וזה מדאיג. כבר לא בטוח אם זה עניין של כושר או שפשוט הגוף כבר לא סוחב.
  3. הורידו משום מה את המכירה.. בכל מקרה זה אמור להופיע פה: http://tickets.leaan.co.il/subscriptions
  4. היחיד שהגיע לטורניר והיום היה השיא, אפיק ניסים, שאפו ענק. המשחק היום רק מעיד על הרמה של הנבחרות בטורניר, אשכרה יורו פח, חבורות חבורות של דייגים ונגרים. חוץ מצרפת היינו צריכים לנצח את כל הקבוצות בבית, פשלה ענקית.
  5. אוואט, שפונגין, טיבי, טב"ח, טווטחה, נאתכו, ראדי, זהבי, עזרא, בן בסט, חמד. הרכב משני: חיימוב, ורטה, גרשון, צדק, דוידזאדה, אלברמן, ביטון, מליקסון, רפאלוב, עטר ויצחקי/דמארי.
  6. בהנחה ופורטוגל מפסידים היום, הפסד שלנו ברוסיה, תיקו בפורטוגל ונצחונוות בכל השאר מספיקים למקום שני? אם כן התחת של גוטמן מהפועל ישאיר אבק לתחת של אברם..
  7. רייס עושה רושם טוב בינתיים, נראה כמו היקמן משופר. הבעיה שגם הוא וגם היקמן חודרים נהדרים אבל לא קלעים ולא יציבים בזריקה, כנל דיווין סמית שיום אסל יום בסל, ככה שכל קבוצה שתצופף נגדנו תגרום לנו בעיות. הרבה תלוי בקליעה של איינגליס, שגם הוא אמר בריאיון פה שהוא צריך לייצב את הקליעה..
  8. זה לא וואו, זה הנתון שאמור להיות לשחקן בסגנון שלו שהולך רק על מסירות בטוחות, רוחב או אחורה לא משנה, אם תשימו לב תראו שהוא לא לוקח סיכון באף מסירה. בדיוק כמו שלטיבי יש 94% ולגארסיה 92%, זה האחוז שאמור להיות. אם גל היה מעיז יותר במסירות ונשאר עם אחוז כזה אז זה היה וואו, אבל מה שטוב בגל זה שהוא מודע טוב מאוד ליכולות שלו וגם למוגבלויות שלו בראיית המשחק ובמסירות קשות לעומק, אז הוא לא מנסה לעשות משהו שהוא לא יודע, שזה ממש לא מובן מאליו. אם כבר הנתון שבאמת רלבנטי אליו זה החטיפות, 9 במספר, נתון יפה מאוד.
  9. בושה וביזיון זה אנדרסטייטמנט לדבר המשפיל הזה שנקרא נבחרת ישראל בכדורסל. ומה שהכי מרתיח זה לא הבעיות המקצועיות שלא מעניינות את הצוות המקצועי כבר חודשים, אלא הבעיות המנטליות. כמה אדישות, אפאטיות. איפה לחימה? תשוקה? מוטיבציה? מזה הדבר הזה במשחקי אימון בקבוצות שלהם הם משחקים עם יותר רצון.. אני לא יודע מי מכעיס יותר השחקנים או הצוות, אבל צריך להעיף את שיבק על טיל הביתה. לא רק כי הוא מאמן חלש, חסר כל כריזמה ומוטיבטור עלוב, אלא כי הראיונות שלו אחרי המשחקים זו הבושה הכי גדולה באליפות הזאת.
  10. צריך להפריד בין בלומפילד למשחקי החוץ. בבלומפילד אין סיבה שלא נקח נקודות מכל הקבוצות, 2 נצחונות ביתיים זה ריאלי מאוד. בחוץ למעט ניקוסיה שצריך לשאוף לנקודה/ות כל דבר נוסף זה בונוס, אם כי גם להוציא תיקו בבורדו זה לא בשמיים. 7-8 נקודות זה ריאלי מאוד, בעיקר אם ננצח את אפועל במחזור הראשון מה שיתן לקבוצה דחיפה מוראלית.
  11. אלופות - ריאל אירופית - מכבי בפנדלים ספרדית - בארסה אנגלית - צלסי איטלקית - יובנטוס גרמנית - באיירן צרפתית - פסז
  12. אין פה שאלה בכלל, איינשטיין. בפער עצום מהשאר. כנל לגבי יורם ארבל, רק להיפך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.