Jump to content

Marcus Fizer

משתמשים רשומים
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Marcus Fizer

  1. אין לי מושג. תלוי במקום שבוחרים לעשות את הניתוח. חייב המלצות פשוט.
  2. מישהו עשה או מכיר אחרים שעשו ניתוח אף ? תודה רבה!
  3. צחוק צחוק, גנבנו כאן 3 נקודות חשובות מאוד שיעזרו לנו בהמשך. כן כן, אלה המשחקים שמביאים את האליפות, לא המשחקים מול ב"ש במקרה של הליגה שלנו. אין לי מושג איך הכדור של דסה נכנס, הזוי אבל העיקר 3 נקודות.
  4. היום קבלתי את הצמיד Mi band 3 נראה ממש מגניב עם הרבה פיטצ'רים טובים לספורט בעיקר.
  5. פתחתי את הטלויזיה במערכה 5 משחקון לפני הטייברייק, ואוו 5 שעות של משחק זה פשוט מטורף. נדאל ותים נתנו משחק שם ואפילו בסוף נדאל כבר ריחם על תים חח. בכל מקרה, נדאל הוא פייטר ענק וללא ספק יהיה קשה מול דל פוטרו אחרי משחק כזה. מעניין האליפות הזאת השנה, רק חבל שפדרר לא איתנו כבר.
  6. אני עוקב אחרי כל טורניר בסבב כמעט מידי שבוע, מילמאן האוסטרלי הוא שחקן של צ'לנגרים בכלל, באמת סנצציה ענקית לא ציפיתי שפדרר יפסיד כאן בנאיביות כזאת. אגב, פדרר דווקא נמצא בכושר טוב, להפסיד בגמר לדיוקוביץ בסינסנטי ולנצח את קיריוס 3-0 בקלות זה לא מובן מאליו.. סנצציה
  7. לא בטוח שנראה ממנו הרבה דקות משחק. יש עכשיו משחק אחד כל שבוע, יש הרבה שחקנים שצריכים לשחק ויהיה מלחמה על ההרכב.
  8. על איזה משחק אתה מדבר ? "אחד המשחקים הגדולים שלנו בשנים האחרונות". הגזמת.
  9. באמת הרכב מוזר מאוד, הוא הוציא את טיבי מהרכב כדי לנסות את פיבן. מה שכן, לעלות בלי מיכה,אצלי ועטר זה פרס לכל קבוצה. אבל אולי הם עייפים/יש להם פציעה ? באמת הרכב הזוי מאוד,מקווה שלא יעלה לנו ביוקר היום.
  10. נדאל אתמול זה היה אחד המשחקים הטובים שראיתי בשנים האחרונות. היום פדרר עם 3-0 מרשים מול קריוס. השנה יהיה מעניין כי נדאל,פדרר ודיוקוביץ בכושר מרשים מאוד.
  11. אגב, סתם לידע כללי, יש שם מושבה איסלנדית ברוסטוב, ישחקו שם 4 איסלנדים. אולי גם זאת הסיבה של המעבר כדי להרגיש בנוח בקבוצה מסוימת בנוסף כמובן לשכר שם.
  12. חלוץ איכותי, הוא היה רוצח בזמן שהוא הגיע לפה וגם שנה שעברה. כנראה הרבה דברים לא הסתדרו, בעיקר עם הסגל השחקנים שיש לנו העונה. שיהיה בהצלחה, אני מאוד אהבתי את השחקן הזה.
  13. שמע. יש הפתעות, לך תראה בסיבובים קודמים קבוצה כמו לגיה ורשה עפו מול קבוצה מלוקסמבורג למשל. כאן הסיפור היה שונה, ממש שונה, בגלל שופט **** וטעויות עפנו בצורה קשה מאוד בשלב הפלייאוף, כן כן בשלב הפליאוף בגלל שער בלבד. זה כדורגל, זה שופט ****, אין מה לעשות.
  14. ללא ספק זה לא כישלון. כישלון זה להיות מודח בסיבוב 1\2\3 אבל כאן זה היה סיפור שונה, כאן טעויות לא מחוייבות+טעויות של שופט **** הרגו אותנו.
  15. לא מסכים אתכם, זה מכה גדולה. השנה יש לנו סגל רחב מאוד, עם הרבה שחקנים צעירים שצריכים לשחק וחייבים לשחק. אי העפלה לבתים גורמת לכך שהרבה שחקנים טובים לא ישחקו = חוסר בטחון, אי דקות משחק, רצון לעבור לקבוצה אחרת שיחקו יותר ועוד חוסר התקדמות שלהם בגלל שלא ישחקו הרבה אם בכלל. מכה קשה.
  16. פשוט לא להאמין שהקבוצה הזאת עלתה. מה הם עשו ? לא ראיתי דבר כזה. פשוט מתנה נתנו להם על הקבוצה שלנו. פשוט מבאס,פשוט לא מגיע להם לעלות.
  17. תמשיך,תמשיך לצחוק על מה שהשופט עשה היום. חירבן לנו על הראש. במקום אחר הוא לא היה עושה את זה.
  18. הוא צודק יא זין. אתה מדבר אליו ככה והוא אומר לך להגיד לו את זה בפנים. רק כאן בפורום אתם פלצנים גדולים אהה ? תרגעו וזהו קיצר.
  19. שלא יבלבלו לי את המוח. אין מצב, פשוט אין מצב שהשופט הזה היה כמו שהוא היום במשחקים בסרביה,יוון,בולגריה ובוסניה ועוד שאר מדינות. פשוט זיין אותנו. אין לקהל ישראלי הרתעה באירופה ותמיד מזיינים אותנו. השופט הזה לא היה יוצא חי ממשחק אחרי היום. פאקינג הלכו לנו 30 מיליון ואין לנו עונה באירופה העונה.
  20. אתה חושב שאם היה ואר אז הוא היה מבטל את הפנדל ? למה מאיזה סיבה בדיוק ??
  21. לקבל 3 פנדלים ? איזה ביזיון. ללא ספק טיבי חמור אבל השופט זיין אותנו וגמר לנו את אירופה. אם זה משחק עם קהל חזק הוא לא יוצא חי מהמשחק הזה!
  22. איך הם עלו ? איך הקבוצה הזאת במקומנו בליגה האירופית ? אין הסבר. שופט ****.
  23. וואלה אם השופט הזה היה עכשיו בבלגרד או בסופיה לדעתי הוא לא יוצא חי מהמשחק כזה. איזה ****. אשכרה קיבלו 3 פנדלים נגד מכבי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.