Jump to content

Elior_Lod

משתמשים רשומים
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. בסך הכל הכנה להצגה של החולצה מחר
  2. טעות של חלוץ צעיר תעלה לך גג בהחמצה , אם זה אפשר לחיות. טעות של שוער זה טעות שיכולה לעלות לך במשחק. הביאו שוער שהיה פעמיים שוער השנה ביוון, לא פרוספקט שמחכה לפרוץ, שיחק חמישה משחקים וזה בטח לא אינדיקציה למה נקבל ממנו העונה. שוער זה הרבה ביטחון והרבה תיאום עם הבלמים מעבר ליכולות האישיות. וכרגע אין לו לא ביטחון ובטח לא תיאום עם הבלמים. בוא נחכה לפחות למחזור עשירי כדי לבדוק אם צריך לתת הזדמנות לטננבאום כשוער ראשון.
  3. וואי חשבתי שרק לי זה הציק, במקום להשתלט פשוט מקפיץ לעצמו , זה גם כמעט עלה באיבודים.
  4. שילוב של צוות שיפוט נוראי, שגמר אותנו עם שריקות הזייה. שוער חלוד שמוסיף עוד טעות של גול. ובראש ובראשונה ניצול מצבים פשוט נוראי - בשני שלהם הייתה הרגשה שאנחנו נותנים משחק ששווה 3-1 ואנחנו בפיגור משום מקום. בקיצור אין זמן כל כך ללקק את הפצעים צריך להתכונן לסודובה, עוד יריבה שצריך לעבור בעז"ה גם נעבור.
  5. חרא של שיפוט , אבל רק מכבי אשמה בהפסד עם לא מעט החמצות מזעזעות.זה משחק שלישי ברציפות שאנחנו שווים יותר שערים ולא הולך לנו מספיק טוב. מחזור קודם בשנייה האחרונה הבאנו ניצחון. היום מול שני שערים מטורפים שלהם זה לא הספיק וחבל. עדיין חייב למות.
  6. תחשוב על זה שלא כולם יחנו שם ובנוסף זה ייתן עוד פתרון לבעיות החניה שמנבאים לנו בבלומפילד המחודש.
  7. רגע אם מנצחים הכל עד פלייאוף , לוקחים לפני הפלייאוף?
  8. יש כאן הזדמנות שלא בטוח שתחזור לנסות לשבור כל שיא אפשרי ואם יש הזדמנות כזאת צריך לעשות הכל כדי שזה יקרה. זה כאן ועכשיו זה ההווה ,העתיד-עונה הבאה זה סיפור אחר וחדש ואי אפשר לדעת איך זה התפתח.
  9. פתיחה עונה מצויינת של שועה, ימשיך ככה ימצא את עצמו בטרנר בינואר
  10. ------ראיקו------ סבוריט-ייני-פיבן-דסה ----פרץ-ברסקי---- --עטר-מיכה-ציקו--- ------שכטר------
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.