Jump to content

Kantor

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,436
  • Joined

About Kantor

  • Birthday 27 במאי

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4,159 profile views
  1. שלום לך בן אדם אומלל עלוב ומסכן שחוץ מרעל אין בו כלום, אני מאוד שלם עם עצמי כאוהד ואמשיך להיות אוהד שבא לתמוך בקבוצה כל חיי. אתה יכול להמשיך לזיין תמוח באינטרנט ובמגרש להיות כלום ושום דבר ואם אתה מרגיש טוב עם עצמך תפאדל באמת שזה לא יכול לעניין אותי פחות. היוזר הזה שפירסם תהודעה הזאת פשוט לא קשור לאנשים מהארגון ודאגנו להבהיר את זה בסך הכל וגם כל מי שנמצא ביציע יראה את זה בפועל במגרש. ורק כדי להבין, מצד אחד אתה מתבכיין שלא משתפים את הקהל בכלום ומצד שני מתבכיין כשמשתפים את הקהל ומדגישים בפניו שיש מישהו שמנסה לחרטט אותו, קצת צבוע לא? אני סיימתי, יום טוב, יאללה מכבי.
  2. לא שכחתיאיך אז לדרבי אני באתי להם חמש אני נתתי אני אזכור את זה לעד לא הספיק לה אז היא תסע גם לעפולה היא הזונה של כל הליגה שם במקום האחרון ובמקום האחרון היא נכנסה לתוך ארון ההלוויה יוצאת היום ישר מכאן לגהנום
  3. חחחחח מי אתה שתקבע שכובש זה ההפך מפוגע ומחבל זה פוגע? מי שמך לקבוע את זה? בעייני מאות אלפי אנשים מדינת ישראל כולה שייכת לעם ישראל ולכנות אותנו כובשים זה מאוד פוגעני. ואם תקרא לאתיופי ספציפי עבד אני בספק אם יש שופט שיקבע שזה מחוץ לחוק. (יותר מזה מחוץ למגרשים החוק מדבר על הסתה לגזענות לא על גזענות עצמה בכלל, זה שרוזבוזוב הצליח להעביר חוק פופוליסטי שנוגד את חופש הביטוי בתוך אצטדיוני ספורט זה ביזיון בפני עצמו ובמדינה בעלת זרוע שיפוטית נקייה מאג'נדה זה היה נפסל ובהרכבים מסויימים אפילו בארץ זה יפסל אם יוגש נגד החוק בג"צ.)
  4. הרצון הוא רק אחד, שלא יתערבו לנו במה שאנחנו שרים ושלא יחשבו שיש להם זכות להגיד לנו מה מותר ומה אסור לשיר. מלחמה אמיתית על חופש הביטוי שכל הפסד הכי קטן בה הוא תקדים שנעזרים בו כדי לצמצם עוד ועוד את החופש.
  5. באימרה טועמה מחבל אין התייחסות לגזע שלו רק אליו ספציפית ופעולה מסויימת, כושי זה כבר יחוס לגזע. אתה לא רואה הבדל, החוק רואה. לפי דעתך אם מישהו אומר ליהודי\ישראלי שהוא כובש זה גזענות? צריך לאסור בחוק להגיד כזה דבר לדעתך?
  6. כן תמיד יותר קל להיות פאשיסט שחושב שיש לו זכות לקבוע לאחרים מה מותר להם להגיד ומה אסור להם כי הוא לא אוהב לשמוע אותם.
  7. שוב העניין הוא לא מה סבבה, בעייני זה לא סבבה וזה מעצבן אותי אבל זאת בעיה שלי, לא חושב שצריך לאסור עליהם לשיר את זה או להעניש אותם על זה או שלמישהו יש בכלל את הזכות לעשות את זה.והעובדה היא שהם לא נענשים על זה גם, חלק מחופש הביטוי. מה שבכלל לא סבבה ולא מתקבל גם מבחינת העקרון של חופש הביטוי והמוסר בכלליות זה חוסר האחידות והאיפה ואיפה שקיימת כאשר הצד הנחשב לנאור לא צריך לדאוג מפגיעה בזכויות שלו ולצד השני אין שום בעיה לפגוע בזכויות. אני לא אלחם שיענישו את הפועל על זה, אני כן אלחם שלא יענישו אותנו על דברים שנכנסים תחת אותה קטגוריה.
  8. מוזמן להגיע אל הגוש ולבדוק תעניין, בן אדם אומלל...
  9. ​נכון אני לא אף אחד מהם, בנתיים, אבל אנחנו חיים בדמוקרטיה וככזאת הקול שלי שווה לקול של כל אחד מאלה שהזכרת למעלה לא רק בקלפי זה עובד אלה גם בהבעת הדעה, ההשפעה אולי לא תהיה זהה אבל זכותי המלאה להשמיע אותה ולנסות להשפיע על כמה שיותר. ​לגבי זה שלאף אחד לא יהיה אכפת אם לא אהיה קיים, אני חושב שאני יכול לצורך הדיון להרשות לעצמי להגיד שהקהל של מכבי היה מרגיש את החיסרון. ​אנחנו לא מדברים עכשיו על כלום שקשור לגזענות אז אני לא מבין מה אתה רוצה בכלל. ​ודרך אגב מה שאתה וההתאחדות רואים כגזענות שופטים בבתי המשפט לא ראו כעבירה פלילית ברוב המוחלט של המקרים. ​חלק מתרבות הPC שדיברתי עליה מקודם היא גם זאת שממהרת להכניס לסל הגזענות כל התבטאות לא נעימה כלפי בני מיעוטים ובזמן האחרון גם אם ההתבטאות היא לא נגד המיעוט אבל הוא מוזכר בו וכל זה בלי קשר בכלל לאם המניע הוא באמת גזעני. הקודקודים שמנהלים תספורט באמת לא מעניינים אותי במיוחד כשהם פועלים באופן שיטתי כנגד אחת מזכויות האדם הכי בסיסיות בעולם המערבי ובמדינת ישראל, וזאת בידיוק הסיבה שאני אלחם על כל מילה שינסו לקחת מאיתנו ללא קשר לכיף הקיים ביריבות ספורטיבית. ​ואני שם על הניסיון העלוב שלך לתקוף אותי בזמן שהיה פה דיון סביר עם יוזר אחר אלף זין, איך אני בשבילך יא גבר?
  10. ​בכלל לא חדשה, אני נאבק בתרבות המקולקלת הזאת כבר לא מעט שנים, במיוחד כשזה נוגע ליציע. ​וכן להגיב ככה על שורת אונס כללית לבנות שאוהבות להשתולל בזמן שאתה לא תגיד מילה על לשחוט ולהרוג זה האמא של הPC, ולא סתם זה גם PC שהמקור שלו בתנועות פמניסטיות הזויות. ​וזה בסדר שזה צורם לך באוזן ושאתה לא שר, זכותך לא לאהוב את זה וזכותך לא לשיר. למה אתה מתערב במה אחרים עושים? ​אני מבקש ממך להפסיק לחקור כל שיר ששרים ביציע ולחפש מה לא בסדר בו ואז לעשות סצנה, אז מה אם ביקשת? למה שאתה ואנשים כמוך מתעקשים להציק עם החפירות האלה זה בסדר ושאחרים מתעקשים שלא יתערבו להם במה הם שרים זה לא בסדר? ​עכשיו תבוא ותגיד לי "דברים שפוגעים בנו", בפועל בליגה זה לא פוגע בנו, הדבר היחיד שיכול לגרום לזה לפגוע בנו בעתיד זה אם אנשים כמוך וכמו אחרים בקהל ימשיכו להתעקש לגרום להתאחדות לצמצם עוד קצת את חופש הביטוי, בידיוק אותו תהליך שעברנו עם טועמה שבו ההתאחדות רק הגיבה לרחשים לא היא זאת שקבעה את הטון. ושוב כמו שאמרתי, דיון על חופש הביטוי בכלליותו אין לי בעיה לנהל, הנושא של מה שקורה במגרש כבר לא רלוונטי זה ארוע מלפני חודשים תחת גוף מגוחך (מאלה שהביאו להתאחדות הספרדית למשל העמדה לדין של ברצלונה כי הקהל שלהם שר לרונאלדו שהוא שיכור) ודברים השתנו מאז.
  11. אתה יכול לא לאהוב את זה, אתה יכול להיגעל מזה, אבל איך שלא תהפוך את זה זה חלק מחופש הביטוי. ​אותי ואחרים לא מעניינת תרבות הPC המעוותת שלכם ואני לא זוכר שביקשתי ממך לנסות לחנך אותי במגרש הכדורגל, שלא תטעה בטעות לחשוב שבכלל אני חושב שיש לכבשי הPC איזשהי זכות מוסרית לנסות לחנך אותי אפילו. ואם אתה רגיש מידי כדי לשמוע דברים שאתה לא אוהב אתה מוזמן להסתגר באיזה סייף ספייס כי מה לעשות בעולם בחוץ אין לך שום יכולת לקבוע לאחרים להגיד רק דברים שנעימים לך לאוזן. ​וכמו שאמרתי, אתה יכול להמשיך להתווכח איתי ימים על חופש הביטוי, הניסיון לעצור אותו ועל הדרך להאבק בזה, בכיף אני אעשה את זה. אבל אתה יכול גם לקחת דברים בפרופורציה ולשים לב שכרגע אתה עסוק במשהו שהרלוונטיות שלו היא אפסית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.