Jump to content

אבי בנימין

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,050 profile views
  1. שמישהו יסביר לך איך שוב מצליחים להוציא מגולדהאר כסף על בלופים. כואב הלב, חוזה לארבע שנים לשחקן שנתן 6 בישולים ב6,000 דקות בקריירה. הזיה אותו מספר כרטיסים כמו מספרים
  2. דיכאון סגל מוגבל עם הרבה חורים ובלי תקווה אפילו לא ל3 שנים קדימה. זה מה יש, כל מה שנשאר לצפות ולקוות זה שלא נפסיד דרבים עד שיגמרו החוזים המופקעים של כל השחקנים האלה, ושכל ניסיון רכישה של הפועל יכשל. דיפרסיה של החיים
  3. משחק מבחן להגנה של איביץ. הסגל ההתקפי של באר שבע מרשים לכל הדעות, לא פגשנו התקפה קרובה לזו השנה בליגה, חוץ מפעם אחת אבל לא ממש באנו לשחק. אם נבוא לשחק, מעניין לראות איך משחק ההגנה שלנו יתמודד. אני פותח עם גולסה במקום גבי. יודע שזה דל״פ, אבל מקווה שאיביץ חושב כמוני.
  4. מסכים איתך בכל מילה. יש פה נטייה בפורום לחרוג ממהות הדיון. אני באופן אישי מאוד אוהב את ברק בכר האישיות. אישיות נעימה, מדבר לעניין, לא מכיר אותו אישית אבל עושה רושם של בחור טוב והמזל הולך עם הטובים. מבחינה מקצועית, מה אני אגיד לכם, לא ראיתי ממנו שום דבר יוצא דופן בכל קריירת האימון שלו, להיפך, רק טעויות וכדורגל שכונה. אפשר גם לרדת לרזולוציות ולנסות לשכנע אתכם למה הוא באמת מאמן לא מבריק בלשון המעטה, אבל עם הצלחות לא מתווכחים ואם אלוהים החליט לגעת בו כנראה שיש לזה סיבה.
  5. לא יכולת לנסח את זה טוב יותר, אפילו אין פה מקום לפלורליזם ולדיון בכלל. זו האמת נקודה סוף.
  6. איך שהתחיל המשחק קשר שרוכים 30 פעם. איזה אדישות. דקה 20 התלונן על סחרחורות ורצה לצאת. המשך ישיר לאופי המפורסם שלו ולכל מה שמספרים. הרגיש כמו סבוטאז' ופתאום 180 מעלות.
  7. בשביל אוסקר כן, לא בטוח אם בשביל קניקובסקי אבל בכל מקרה אין לנו עוד מישהו כזה. הכיונון של איביץ זה פשוט הבלם השלישי שאמור ללחוץ גבוה. לגבי גלזר וצהובים, נכון מאוד. באופן כללי גם בפן ההגנתי גלזר לא אותו גלזר של לפני 3 שנים, הוא קצת מאחר להרבה תיקולים ומרבה לעשות פאולים שפעם לא היה עושה. ועדיין הוא הכי טוב שיש לנו להציע. אני חייב לעשות לו קצת הנחה, כי בשנתיים האחרונות נעדר חודשים ארוכים לסירוגין בגלל פציעה טורדנית בבטן וככה בשלוף בלי לבדוק, כבר יותר משנתיים שלא השלים חודש שלם רצוף בהרכב. אני בעד לתת לו לרוץ בעמדה הזו סיבוב שלם, מי יודע, אולי החדות תחזור אליו.
  8. פשוט שלחו להם את הקובץ הלא נכון כנראה. את הקו שמורידים מהכדור בודקים כל הזמן קודם כל, כדי לבדוק אם בכלל צריך לבדוק אם היה אופסייד. אבל וואלה, שכונה פה, אני לא פוסל שהם שם בואר בדקו רק את זה או התבלבלו בפונקציות ורק בגלל זה פסקו אופסייד. הכל יכול להיות. חייב להודות שנראה שהשפיץ של הנעל בקו אחד עם הכתף של יובא.
  9. אני מניח שמדובר בבדיקה השנייה או הראשונה, תלוי מה עושים קודם, שבה בודקים אם השחקן שמקבל היה מאחורי קו הכדור, שכמובן שבמקרה כזה אין אופסייד גם אם יובא היה בעמדת נבדל. אני רוצה להאמין שמעבר לבדיקה הזו, בדקו גם את יובא אל מול הרגל של המגן וגם היה אופסייד, על אף שבתמונה הזו זה באמת נראה גבולי.
  10. איביץ פשוט מאמן נפלא, מבין את הכלים שלו ואת מה שבאמת חשוב כדי לנצח, בצורה מעוררת השתאות. משחק ההגנה והלחץ של איביץ הוא לא גבוה מדי וחסר אחריות כמו של חיפה, פשוט נהדר. שמח מאוד שהוא חזר לגלזר כקשר אחורי, כי גלזר הקשר האחורי היחיד שיש לו בסגל. שגלזר משחק אנחנו בקושי מובכים, אפילו הגולים של חיפה הגיעו כשהוא ירד לספסל. נכון, הוא מאוד לא מגוון בלשון המעטה, אבל לעמידה הנכונה שלו, הניידות, המשחק נטול הסיכונים ואחוז החילוצים המוצלח שלו אין לנו תחליף בסגל או משהו שמתקרב לזה. היה נחמד אם היה לנו שחקן של גם וגם ע"ש אלברמן, אבל אין. אולי סאבוריט יכול אם לוקאסן יוכיחו את עצמו ויוכל לשחק לצד פיבן וביטון. אני באמת חושב שאיביץ בניגוד לתגובות האינטואטיביות של האוהד הממוצע, מבין שלגלזר היה משחק נהדר והוא הכי מתאים לשיטה הזו. אני גם משוכנע בנוסף, שבניגוד לאותה אינטואיציה של האוהד, הוא פחות אהב את הדריבלים המיותרים של גיאגון. תן. פס. וזה לא עניין של מה בכך בכלל. מאמן אדיר. איזה מעצבן קניקובסקי שחסר לו הגרוש ללירה. קנדיל בהופעה של קאנסלו. מפתיע לטובה ממשחק למשחק. זהבי חייב להפסיק להוציא את התסכול שלו על יובאנוביץ, גם אם לפעמים הוא טועה. זה כואב לי בעיניים, תמחא כפיים, תבוא חיובי, למה להלחיץ ולהפחיד את הילד, מספיק אחד שברח לנו. מאוד מקווה שמישהו במועדון יהיה מספיק אמיץ להעיר או לפחות להאיר את זהבי בעניין. לא מתאים.
  11. שחקן כמוהו ובגילו חייב לשחק 2500-3000 דקות בעונה. פשוט חייב. אתה יכול לתת לו את זה? כרגע בקצב של 1200. אם הוא לא היה טאלנט לא הייתי כותב את זה, אין בעיה לעלות שחקן נוער בינוני לסגל הרחב. אבל טאלנט עם ציפיות חייב לקבל דקות ולהתקדם. אם גבי היה נשאר במכבי, או לחילופין מכבי הייתה מחזירה אותו מההשאלה לנתניה לפני 4 שנים, אחרי שנתן שם עונת מספרים דומה מאוד ואף עדיפה על מה שגיאגון נתן בנתניה, יכול להיות שההתקדמות של גבי הייתה נתקעת ולא היה מגיע לעונת הכמעט דאבל דאבל וסגן מלך הבישולים בגיל 23.
  12. זה לא גזירת גורל ואל תשכח שידברנו על ממוצע. ב"ש לא רעה בזרים לאורך השנים אבל ממש אין לה ממוצע של 5 פגיעות בשנה. ברור שבעונה שפגעת ב4,5 אז אתה על הגל. ויותר מזה אני אגיד לך, שבניגוד לקלישאה שהישראלים הכי טובים מביאים תארים, אני חושב שדווקא הזרים עושים את ההבדל. מסכים לחלוטין לגבי הבעיה המערכתית, בכלל התגובות שתוקפות את יצחקי מצחיקות אותי. מסכים איתך מאוד שהציפיות ממכבי צריכות להיות הרבה יותר גבוהות מכל קבוצה אחרת וכל משחק ליגה שמכבי לא עולה עם 3 זרים שהם רמה מעל ועוד 2 זרים שהם לכל הפחות פוטנציאל, זה לא טוב. אבל הייתי בטוח שהמצב הרבה יותר גרוע לפני שבדקתי. כי 2.5 זרים טובים כל משחק על הדשא ב10 שנים האחרונות + 1.5 זרים בינוניים. זה לא כזה כישלון קולוסאלי, כמובן מתחת לציפיות, אבל באמת שחשבתי שהמצב הרבה יותר גרוע.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.