Jump to content

amit levi

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי amit levi

  1. On 16.5.2020 at 21:52, Krishi said:

    אני לא מבין מה הכוונה נמרחת. יש ליגה, יש התמודדות על אליפות, על מקומות באירופה, נגד הירידה. היום אתה פוגש 5 קבוצות בליגה 4 פעמים בעונה אז מה זה משנה אם יהיו עוד 4 קבוצות כאלה?

    קח בחשבון שבליגה של 10 קבוצות המטרה היא להעלות את הרמה, לא כל רעננה או אשדוד כזאת תשרוד בליגה.

    אין מספיק שחקנים ישראלים טובים ליותר מ-10 קבוצות בליגה הראשונה פה, ברגע שהם יתקבצו כולם בפחות קבוצות זה נותן אופציה לרמה גבוה יותר.

    מענקי זכויות שידור ושאר מענקים אחרים יגדלו כי יהיו פחות קבוצות ויעזרו להם להתפתח עוד יותר. כמובן גם התקציב מינימום יגדל.

    זה בעקיפין ישפר גם את הליגה הלאומית שתקבל הזרמה של שחקנים טובים יותר, צעירים ממחלקות נוער של קבוצות ליגת העל שיקבלו הזדמנות.

    שוב, זה לא פיתרון קסם, ויש עוד דברים שצריך לעשות אבל זה צעד ראשון הכרחי. ואם מתישהו בעתיד הרמה של ליגת העל תעלה אפשר לשקול להגדיל אותה חזרה ל12 או 14 קבוצות.

    כתבת פשוט מדויק , בנוסף לדעתי צריך להעלות את מכסת הזרים, מה שיגרום להורדת הערך של השחקן הישראלי ויהפוך את הלאומית לליגת פיתוח לישראלים .

  2. אנשים פה מדברים על הגבלה של 14 אלף ולא ראיתי שמישהו רשם את זה אבל במגרש פתוח התראיין מחזיק תיק הספורט בעירייה ואמר שכרגע לעירייה יש את הרישיון של בלומפילד הישן של 14 אלף מקומות אבל עובדים על הרישיון החדש במרץ והוא לא יודע על הגבלה כלשהי.

  3. כמובן שזה מודלף מצידו אז לקחת בערבון מוגבל את הסכום, אוהב את המהלך הזה של מכבי, ששחקנים יבינו שלא ניתן לסחוט את המועדון . דסה עשה טעות לדעתי, ליגה לא אטרקטיבית, מדינה עוינת, עלה על עץ גבוה מדי בכדי לרדת ועכשיו הוא משלם על זה.

  4. בוואלה מפרסמים שמכבי שוקלת החתמת מגן ימני זר במקום חלוץ. מקווה מאוד שלא. מיותר כשיש את קנדיל ויש גיבוי ישראלי סביר. מה שדווקא דחוף לדעתי זה בלם אבל לא מצליח לחשוב על בלם ישראלי נורמלי שאפשר להביא (נחמיאס ירד).

     

    וואלה הייתי מביא את בלקמן+בלם זר

    אין סיכוי, אלו יחתום וידוע שמכבי היו במשא ומתן ומחפשים חלוץ מאמין שיגיע כזה ובזה יסגר הסגל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.