Jump to content

Naor23

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי Naor23

  1. 21 דקות לפני, בראון said:

    שום אשמה פה? להכניס את דן ביטון שאין לו מה לחפש במשחקים כאלה בתפקיד שהוא אף פעם לא היה בו טוב, להעביר את דוידה לאגף שהוא הרבה פחות טוב בו + להפסיד אותו הגנתית באגף של עידו שחר (שמשם הגיעו כמעט כל הגולים), לקפוא על המגרש ולא לשדר לשחקנים שום אווירה של ״הכל בסדר״ אלא רק להמשיך לירוק על הדשא, לעלות להארכה כשאתה צריך גול והחילוף שאתה עושה זה אבישי כהן??? 

     

    וכשאתה שורף שחקנים כל העונה כמו קיקו ויהונתן כהן, אל תכניס אותם דקה 110 ותתפלל שיצילו לך את הג׳וב, זה לא עובד ככה.

    1000+

  2. מלבד הכשרון באמת יוצא הדופן והמהירות שלו הוא שחקן ואישיות צנועה וחיובית, שורף תדשא בהגנה או לכל כדור אבוד והרבה פעמים זה נראה שהוא רוצה יותר מכולם לנצח.

    אחד הדברים שהופכים אותו לשחקן-על זה שלמרות שהוא מסתמך על מהלכים אישיים הוא לא שחקן אנוכי, הוא מחפש לבנות התקפות עם שחקנים אחרים ובפעולה אחרונה יודע לפרגן מצויין, בכלל קבלת ההחלטות שלו היא טובה מאוד.

     

    אפשר לרשום אותו באותה שורה עם וואקמה וזה אומר עליו הרבה, שחקן מהחלל לליגה ולמכבי

  3. 52 דקות לפני, דרור שווץ said:

    ליציע עד סוף העונה ומשם שיזדיין לקבוצה אחרת 

    מבחינתי גם שיתאמן בניפרד, שיבודדו אותו מהסגל שלא יפיץ דברים מבפנים

     

  4. לפני4 שעות , Armagedon said:

    דן ביטון זה כמו מיטרוביץ בזמנו.

    הוא לא גרוע, הוא פרווה שפעם בכמה משחקים מתעלה עם איזה ציפ או בעיטה מדהימה.

    יש דימיון אבל ההבדל העיקרי הוא בעמדה.

    מיטרביץ הביא מספרים מהקישור, דן ביטון ברוב המוחלט מהמשחקים משובץ כחלק מהשלישייה הקדמית, ככה שהוא גונב משבצת של שחקן נוסף שיכל להיות אופציית מסירה.

    דן ביטון לא שחקן לפעולה אחרונה, ברגע שהוא מקבל כדור בשליש הקדמי הוא גם ככה חוזר אחורה ומחפש שוב את היצירה ל2 ה"קדמיים" הנוספים במקום לנסות ללכת דוך.

     

    וואלה גם אם יתופקד בתור 10 לא בטוח שאני עדייו לא אעדיף את מיטרוביץ. אני זוכר שבזמנו קראתי למיטרוביץ במקום קשר חמישים-חמישים קשר 10-50 בגלל היכולת ההגנתית הלא קיימת שלו, דן ביטון אפילו עולה עליו באווריריותו.

     

     

  5. 34 דקות לפני, car.garsia said:

    חסר לקבוצה הזאת 10 אין ספק. דור מיכה או אוסקר גלוך, מישהו שמזיז את המשחק ומכניס כדורי עומק.

    פותרים את זה דרך הכנפיים, לשחק עם 2 שחקני כנף שאשכרה הם באמת שחקני כנף, מילסון ודוידה. אם נשחק ככה אני בטוח שהמשחק התקפה שלנו ישתפר וגם זהבי יהנה יותר מהבאלגן שהם ייצרו במשחק.

    זה נכון, אין לנו שחקן ראוי אחד שיודע למסור כדורי עומק מהקישור מלבד יוריס שעסוק בהגנה ולא מנסה מספיק

  6. 3 דקות לפני, Double said:

    הבעיה היא שזהבי הוא שחקן 'סטאר', ברור שהיינו קונים את זה שהוא ימשיך איתנו אם יסכים לשבת על הספסל ולעלות בדקה 60-70, השאלה אם הוא מסוגל לזה מנטלית.

    בחייאת איפה הוא יעדיף להיות סטאר בגיל 38? ביתר? אין מצב הוא יעדיף לפרוש או להשאר שחקן סגל במכבי עם משכורת סופר מכובדת נגיד 600 אלף, אם הוא מסרב אז לכבד אותו ולהציע לו תפקיד מקצועי.

  7. Just now, Double said:

    הבעיה היא שזהבי הוא שחקן 'סטאר', ברור שהיינו קונים את זה שהוא ימשיך איתנו אם יסכים לשבת על הספסל ולעלות בדקה 60-70, השאלה אם הוא מסוגל לזה מנטלית.

    אם הוא לא מסוגל זאת בעיה שלו וחבל.

    ומי אמר שיעלה רק מחליף? רוטציה זה דבר בריא ומגיע לערן לפתוח לפחות בשליש מכלל המשחקים גם בעונה הבאה.

  8. אנשים פה גנובים יש לו גם עוד שנתיים לתת אם הוא רוצה. מסכים שלא תמיד כשחקן הרכב אבל כשחקן רוטציה זו לא שאלה. ישבו איתו על זה במו"מ ויורידו לו מהשכר והכל טוב, ערן אינטלגנט ויבין שטובת עתיד והווה הקבוצה מעל הכל, ערן עדיין הווה.

     

    זה שונה למשל נגיד מיונתן כהן (שהייתי נותן תדקות שלו לשחקן נוער במקום) כי יונתן פשוט לא טוב וגם לא יהיה לו גרף שיפור, ערן אדיר גם היום ויהיה גם עוד חצי שנה.

     

     

     

     

  9. 49 דקות לפני, המכבייה said:

    כי אולי את דור אתה מנסה להרוויח כי תצטרך אותו. 

    עידו נהדר. הוא לא סקנד בסט מול אף אחד בקישור. 

    כשכתבתי שלא בטוח שהוא לא פחות טוב מפרץ לפני חודשיים כשפרץ היה בפיק צחקו עליי, עד שלא נותנים צאנס אי אפשר לפסול לטוב ולרע

     

    המועדון הזה חייב להעז לשלב צעירים אפילו בשלבים מוקדמים יותר אם יש כשרונות ושחקני הסגל לא מספקים את הסחורה, זה לא קשור להפליית שחקני בית לטובה ככה סתם. אוסקר גלוך, פארפה, רביבו, דניאל פרץ, דור תורגמן, עידו שחר יכלו והיו צריכים לקבל דקות שנה קודם

     

    העולם השתנה, שחקנים צעירים הם הריל דיל, לא רוצה לראות יונתן ואבישי כהנים ובלטקסות שבעים שבורים וממורמרים אחרי הפיק, תן לי לראות מה שווה אורי עזו אולי יפרק הגנות בגיל 17-18 כמו מדמון

     

    מזכיר שרגע לפני ההתרסקות והשחיקה של הקבוצה שגרמה גם לכולנו ליאוש ושבר היה כאן חלון העברות יוצא דופן מבחינת המגמה שהלכו עליה של שחקנים צעירים רעבים לפני השיא כמו מדמון ואדו (ומילסון) וזה שינוי מגמה יוצא דופן ואסטרטגי שיכול ממש להרים את המועדון לגבהים שאנחנו כקהל מייחלים אליהם.

     

     

  10. 1 דקה לפני, תחיית המתים said:

    לפי דעתי הוא אכל סרט על כל האיבודי כדור שלנו מהנסיונות בילד אפ שלנו ונתן הוראה להעביר כדורים למעלה.  כנראה אלו מסקנות מהאנליטים שלנו

    לקח לו הרבה יותר מדי זמן, אסור להתקבע לכאן או לכאן

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.