Jump to content

couti

משתמשים רשומים
  • Posts

    136
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. חברים, יש מישהו שמאזין לelectrypnose ויכול לתת לי אמנים שמנגניפ סגנון דומה לאלבומים הישנים שלו? במובן הפאנקי שלהם כזה דווקא. (Bpm נמוך או גבוה לא באמת משנה)
  2. חייבים לעשות משהו נגד היצור עם האגו הנפוח הזה רק שיעוף כבר .
  3. לעוד מישהו לא עובד כפתור החידוש באתר ?
  4. הזיה המשחק עוד יומיים
  5. זה פשוט הזוי שאנחנו עדיין עובדים עם המשרד כרטיסים הזה . צריך אחרי מה שקרה היום להציף את מכבי בנושא. חייב לעשות מעשה
  6. הזיה אני מ10:40 בתור ועדיין לא נכנסתי מסתבר הייתי צריך ב8 לפתוח לאן
  7. אחלה אז אשמח לתאם ואקפוץ אליך. תענה בפרטית
  8. אני אשמח. מאיפה אפשר לאסוף?
  9. רק מפה. יש לך הכל שם. כמובן שזה ממוכרים מאלי אקספרס והדף רק מפרסם אותם. אבל איכות פגז ל98% מהחולצות גופיות שלי יצא להזמין והזמנתי עשרות כאלה . מפרסם גם המון לילדים. יוצא בערך 60-80 שקל תלוי במוצר.
  10. בקיצור אחרי החודש נסיון בiptv הרשמים הם: יתרונות - כל הערוצים הישראלים פתוחים (צרלטון וספורט לייב גולד וסטארס + כל הערוצים בתשלום של יס וגם של הוט), ערוצים מכל העולם (אחלה ליום כיפור הזיכרון וכו למי שרוצה ) וגם בלי קשר אפשרות נחמדה לראות משחקי כדורגל בלי פרשנות ישראלית חסרונות - אין לוח שידורים ברוב הערוצים ( לא תמיד אתה יודע איזה תכנית אתה רואה, מתי תיגמר ומה ויבוא אחריה ), יש דילי יחסית גדול זא חייב לבטל פושים ( במשחקים גדולים יכול להיות שגם זה לא יעזור בגלל השכנים ), לעיתים ממש נדירות יש תקיעות או ערוץ שלא עולה אבל זה יכול להיות קשור בחיבור אינטרנט .
  11. מחפש 3/2 כרטיסים ליציע שלנו לטרנר
  12. עדיין עובד טוב? ראיתי שמלא הגיבו להם באפליקציה שאחרי השדרוג גרסא שהם עשו עכשיו זה ממש חרא עריכה: עשיתי חודש ניסיון וזה הדבר הכי טוב שרכשתי נראלי אי פעם.
  13. מצטרף גם לשאלה מה הכי מומלץ מבחינת איכות ומחיר. כמובן רק לצרכים של צרלטון ולא מעבר לזה . לכל השאר יש סטרימר של שיאומי
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.